Organizacja procesu wspierania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

Organizacja procesu wspierania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

Spis treści:

I. Dynamika pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu,szkole i placówce

II. Sposoby organizacji pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

  1. Graficzne przedstawienie sposobów pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami
  2. Opis sposobu pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

Rola i zadania dyrektora, nauczycieli i specjalistów w procesie wspierania uczniów zespecjalnymi potrzebami

Szablony:

  • Karta Indywidualnych Potrzeb Ucznia
  • Plan Działań Wspierających
  • Arkusz wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia
  • Arkusz Indywidualnego Programu Edukacyjno-Terapeutycznego

Materiał nie spełnia wymogów WCAG, natomiast może być wykorzystywany jako materiał dydaktyczny.