Plastyka
W pracowni artysty rzeźbiarza – cz. 2
Bertel Thorvaldsen „Lew”, „Pomnik psa Dżoka”, kościół we Florencji, głowica kolumny, kościół Little Mitropolis (Agios Eleftherios i Panagia Gorgoepikoos) w Atenach, Jeff Koons, rzeźba pełnofigurowa, Teodor Rygier „Pomnik Adama Mickiewicza”, „Pomnik Obrońców Wybrzeża”, kościół Santa Maria del Fiore we Florencji, amorek, popiersie, abstrakcjonizm, stupa, Bertel Thorvaldsen, sakralizacja, putto, kapitel, Florencja, rzeźba abstrakcyjna, rzeźba nagrobna, Teodor Rygier, rzeźba sakralna, Bronisław Chromy „Pomnik psa Dżoka”, Konstantinas Bogdanas „Pomnik Franka Zappy”, kościół San Lorenzo w Vicenzy, fasada, pomnik, Zofia Wolska "Popiersie Fryderyka Chopina", Marcin Rożek "Pomnik Fryderyka Chopina", rzeźba, Bronisław Chromy, sakralizować, pomnik Mickiewicza, rzeźba kommemoratywna, rzeźba upamiętniająca, rzeźba zoomorficzna, funkcje rzeźb, rzeźba floralna, rodzaje rzeźb, głowica, portal, pomnik Fredry, „Pomnik Adama Mickiewicza”, polichromia, pomnik Chopina, rzeźba dekoracyjna, detal architektoniczny, sztuka abstrakcyjna, rzeźba architektoniczna, Jeff Koons „Balonowy pies – żółty”, Adam Haupt Franciszek Duszeńko Henryk Kitowski „Pomnik Obrońców Wybrzeża”, Thomas Sayre „Wir”, Vicenza, polichromowany, rzeźba antropomorficzna, „Stupa Bharhut”, techniki rzeźbiarskie, Jorge Vieira „Biedronki”, Wacław Szymanowski i Oskar Sosnowski „Pomnik Fryderyka Chopina”