E-materiały do kształcenia zawodowego

Obsługa biura i sekretariatu przez pracowników niewidomych i słabowidzących

EKA.06. Wykonywanie prac biurowych – technik prac biurowych 411004

bg‑azure

Netografia i bibliografia

Netografia

  1. Źródło: Strona internetowa Polskiego Związku Niewidomych, Ocena i adaptacja miejsca pracy dla osób niewidomych i słabowidzących, https://pzn.org.pl/ocena-i-adaptacja-miejsca-pracy-dla-osob-niewidomych-i-slabowidzacych-2/ [dostęp: 27.04.2023 r.].

  2. Źródło: Strona internetowa fundacjavismaior.pl, Jak przygotować miejsce pracy dla osób niewidomych i słabowidzących, PDF w języku polskim, rozmiar 290 Kb, https://fundacjavismaior.pl/wp-content/uploads/2021/11/osoba-niewidoma-w-biurze-infografika_vm.pdf [dostęp: 27.04.2023 r.].

  3. Źródło: Strona internetowa fundacjavismaior.pl, Projektowanie i adaptacja przestrzeni publicznej do potrzeb osób niewidomych i słabowidzących zalecenia i przepisy, https://www.gunb.gov.pl/ [dostęp: 27.04.2023 r.].

  4. Źródło: Strona internetowa fazon.pl, Wyposażenie stanowiska dla osoby niewidomej oraz słabowidzącej, http://www.fazon.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=339:wyposazenie-stanowiska-dla-osoby-niewidomej-oraz-slabowidzacej&catid=15:artykuly [dostęp: 27.04.2023 r.].

Bibliografia

  1. Bień W., Odrzywałek S., Pracownia techniki biurowej, WSiP, Warszawa 2016.

  2. Bukała W., Szczęch K., Bezpieczeństwo i higiena pracy, WSiP, Warszawa 2013.

  3. Łatka U., Organizacja i technika pracy biurowej, WSiP, Warszawa 2013.

  4. Mitura E. (red.), Organizacja pracy biurowej, Difin, Warszawa 2009.

  5. Paplińska M. Witczak‑Nowotna J., Indywidualny Plan Wsparcia ucznia niewidomego, jego rodziców i nauczycieli – studium przypadku, (w:) M. Wójcik, B. Antoszewska (red.), Edukacja i rehabilitacja dzieci z niepełnosprawnością, UWM, Olsztyn, s. 161‑182.

  6. Witek E., Technika biurowa, eMPI2, Poznań 2019.

  7. Wspomaganie uczniów z dysfunkcją wzroku w szkołach ogólnodostępnych Wybrane zagadnienia, pod red. Witczak‐Nowotnej J., Biuro ds. Osób Niepełnosprawnych Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2010.