Ćwiczenie 1. - Dokumentacja przydatna w prowadzeniu ruchu pociągów
Test
Ćwiczenie 1. - Dokumentacja przydatna w prowadzeniu ruchu pociągów
Dokumentacja przydatna w prowadzeniu ruchu pociągów3370Gratulacje! Udało Ci się pozytywnie rozwiązać test z wiedzy o prowadzeniu ruchu pociągów, a w szczególności prowadzonej dokumentacji!Niestety nie udało Ci się uzyskać pozytywnego wyniku z testu sprawdzającego. Wróć do materiałów dydaktycznych, takich jak sekwencje filmowe i rozwiąż ten test raz jeszcze! Nie poddawaj się, powodzenia!
Test
Dokumentacja przydatna w prowadzeniu ruchu pociągów
Liczba pytań:
22
Limit czasu:
33 min
Pozostało prób:
1/1
Twój ostatni wynik:
-
Dokumentacja przydatna w prowadzeniu ruchu pociągów
Pytanie
1/22
Pozostało czasu
0:00
Twój ostatni wynik
-
W którym dokumencie dokonasz zapisów o usterce radiotelefonu przenośnego? Możliwe odpowiedzi: 1. dziennik uszkodzeń urządzeń łączności (R-366), 2. książka kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym (E-1758), 3. książka przebiegów (R-142), 4. dziennik ruchu (R-146)
Dokończ zdanie. Podstawowym dokumentem, w którym dyżurny ruchu zapisuje dane dotyczące ruchu pociągów na szlakach, jest Możliwe odpowiedzi: 1. książka przebiegów (R-142)., 2. dziennik ruchu (R-146)., 3. książka kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym (E-1758)., 4. kontrolka zajętości torów wjazdowych (R-292).
W kolumnie 4 dziennika ruchu (droga wolna) zapisujemy czas Możliwe odpowiedzi: 1. odjazdu pociągu., 2. przyjazdu pociągu., 3. żądania pozwolenia na wyprawienie pociągu., 4. dania pozwolenia na wyprawienie pociągu.
Telefonogram o zamknięciu toru szlakowego zapisujemy w dzienniku ruchu przez całą szerokość Możliwe odpowiedzi: 1. rubryki 3 (tor stacyjny)., 2. rubryki 7 (uwagi)., 3. strony dotyczącej danego szlaku., 4. obu stron jednocześnie.
Podstawowym dokumentem, w którym nastawniczy na nastawni wykonawczej zapisuje numery i czasy wjazdu lub wyjazdu pociągów, jest Możliwe odpowiedzi: 1. dziennik uszkodzeń urządzeń łączności (R-366)., 2. książka kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym (E-1758)., 3. książka przebiegów (R-142)., 4. dziennik ruchu (R-146).
Lewa strona książki przebiegów służy do zapisywania danych o pociągach wyłącznie Możliwe odpowiedzi: 1. wjeżdżających do stacji., 2. wyjeżdżających ze stacji., 3. mających postój w stacji., 4. uruchamianych w stacji.
Do zapisywania rozmów niezwiązanych bezpośrednio z prowadzeniem ruchu pociągów służy Możliwe odpowiedzi: 1. książka przebiegów (R-142)., 2. dziennik ruchu (R-146)., 3. dziennik telefoniczny (R-138)., 4. kontrolka zajętości torów wjazdowych (R-292).
Treść rozmowy telefonicznej z dyspozytorem należy zapisać w Możliwe odpowiedzi: 1. dzienniku uszkodzeń urządzeń łączności (R-366)., 2. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym (E-1758)., 3. książce przebiegów (R-142)., 4. dzienniku telefonicznym (R-138).
Książka kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym/na przejeździe kolejowym oraz o wprowadzeniu i odwołaniu obostrzeń (E-1758) składa się z Możliwe odpowiedzi: 1. dwóch części., 2. trzech części., 3. czterech części., 4. pięciu części.
Który z wymienionych zapisów powinien się znaleźć w pierwszej części książki kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym/na przejeździe kolejowym oraz o wprowadzeniu i odwołaniu obostrzeń (E-1758)? Możliwe odpowiedzi: 1. Zapis o przystąpieniu automatyka do konserwacji urządzeń., 2. Zgoda dyżurnego ruchu na odśnieżanie napędów zwrotnicowych., 3. Zapis automatyka o usunięciu usterki., 4. Zapis nastawniczego o ostrzeganiu pracowników podczas przeglądu tras pędniowych.
W jakim dokumencie zapiszesz wynik oględzin rozjazdów? Możliwe odpowiedzi: 1. w dzienniku uszkodzeń urządzeń łączności (R-366)., 2. w książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym (E-1758)., 3. w dzienniku oględzin rozjazdów (D-831)., 4. dzienniku telefonicznym (R-138).
W dziennik pracy dróżnika przejazdowego (R-49) dróżnik przejazdowy zapisuje Możliwe odpowiedzi: 1. czas odjazdu pociągu ze stacji., 2. czas zamknięcia rogatek., 3. czas otwarcia rogatek., 4. czas przyjazdu pociągu do stacji.
Za pomocą rozkazów pisemnych NIE wydaje się drużynom pociągowym i manewrowym Możliwe odpowiedzi: 1. poleceń., 2. zezwoleń., 3. informacji., 4. dopuszczeni.
Polecenie ograniczenia prędkości wydaje się zasadniczo na druku rozkazu pisemnego Możliwe odpowiedzi: 1. O, 2. S, 3. N, 4. Nrob
W rozkazie pisemnym „S” wypełniłeś działkę pierwszą. Jest to
W rozkazie pisemnym „S” wypełniłeś działkę pierwszą. Jest to
Źródło: Englishsquare.pl Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
W rozkazie pisemnym „S” wypełniłeś działkę drugą, co stanowi
W rozkazie pisemnym „S” wypełniłeś działkę drugą, co stanowi
Źródło: Englishsquare.pl Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Informację o nieważnych sygnałach na samoczynnych semaforach odstępowych wydasz maszyniście za pomocą rozkazu pisemnego „S” w działce Możliwe odpowiedzi: 1. pierwszej., 2. drugiej., 3. trzeciej., 4. czwartej.
Zezwolenie na przejechanie obok wskazującego sygnał „Stój” semafora wyjazdowego wydasz maszyniście za pomocą rozkazu pisemnego „S” w działce Możliwe odpowiedzi: 1. pierwszej., 2. drugiej., 3. trzeciej., 4. czwartej.
Polecenie ostrożnej jazdy wydaje się na druku rozkazu pisemnego „O”, używając skrótu Możliwe odpowiedzi: 1. j.o., 2. o.j., 3. jech. ostr., 4. ostr. jazda
W przypadku wjazdu z toru lewego, gdy nie ma semafora wjazdowego, wydaje się drużynie pociągowej rozkaz pisemny Możliwe odpowiedzi: 1. O, 2. S, 3. N, 4. Nrob
Wypełniona działka 4 w rozkazie pisemnym „N” stanowi
Wypełniona działka 4 w rozkazie pisemnym „N” stanowi
Źródło: Englishsquare.pl Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Wypełnione działki w rozkazach pisemnych należy obramować pionowymi liniami na obu marginesach, z wyjątkiem rozkazu Możliwe odpowiedzi: 1. Nrob.
Dokumentacja przydatna w prowadzeniu ruchu pociągów3370Gratulacje! Udało Ci się pozytywnie rozwiązać test z wiedzy o prowadzeniu ruchu pociągów, a w szczególności prowadzonej dokumentacji!Niestety nie udało Ci się uzyskać pozytywnego wyniku z testu sprawdzającego. Wróć do materiałów dydaktycznych, takich jak sekwencje filmowe i rozwiąż ten test raz jeszcze! Nie poddawaj się, powodzenia!
Test
Dokumentacja przydatna w prowadzeniu ruchu pociągów
Liczba pytań:
22
Limit czasu:
33 min
Pozostało prób:
1/1
Twój ostatni wynik:
-
Dokumentacja przydatna w prowadzeniu ruchu pociągów
Pytanie
1/22
Pozostało czasu
0:00
Twój ostatni wynik
-
W którym dokumencie dokonasz zapisów o usterce radiotelefonu przenośnego? Możliwe odpowiedzi: 1. dziennik uszkodzeń urządzeń łączności (R-366), 2. książka kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym (E-1758), 3. książka przebiegów (R-142), 4. dziennik ruchu (R-146)
Dokończ zdanie. Podstawowym dokumentem, w którym dyżurny ruchu zapisuje dane dotyczące ruchu pociągów na szlakach, jest Możliwe odpowiedzi: 1. książka przebiegów (R-142)., 2. dziennik ruchu (R-146)., 3. książka kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym (E-1758)., 4. kontrolka zajętości torów wjazdowych (R-292).
W kolumnie 4 dziennika ruchu (droga wolna) zapisujemy czas Możliwe odpowiedzi: 1. odjazdu pociągu., 2. przyjazdu pociągu., 3. żądania pozwolenia na wyprawienie pociągu., 4. dania pozwolenia na wyprawienie pociągu.
Telefonogram o zamknięciu toru szlakowego zapisujemy w dzienniku ruchu przez całą szerokość Możliwe odpowiedzi: 1. rubryki 3 (tor stacyjny)., 2. rubryki 7 (uwagi)., 3. strony dotyczącej danego szlaku., 4. obu stron jednocześnie.
Podstawowym dokumentem, w którym nastawniczy na nastawni wykonawczej zapisuje numery i czasy wjazdu lub wyjazdu pociągów, jest Możliwe odpowiedzi: 1. dziennik uszkodzeń urządzeń łączności (R-366)., 2. książka kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym (E-1758)., 3. książka przebiegów (R-142)., 4. dziennik ruchu (R-146).
Lewa strona książki przebiegów służy do zapisywania danych o pociągach wyłącznie Możliwe odpowiedzi: 1. wjeżdżających do stacji., 2. wyjeżdżających ze stacji., 3. mających postój w stacji., 4. uruchamianych w stacji.
Do zapisywania rozmów niezwiązanych bezpośrednio z prowadzeniem ruchu pociągów służy Możliwe odpowiedzi: 1. książka przebiegów (R-142)., 2. dziennik ruchu (R-146)., 3. dziennik telefoniczny (R-138)., 4. kontrolka zajętości torów wjazdowych (R-292).
Treść rozmowy telefonicznej z dyspozytorem należy zapisać w Możliwe odpowiedzi: 1. dzienniku uszkodzeń urządzeń łączności (R-366)., 2. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym (E-1758)., 3. książce przebiegów (R-142)., 4. dzienniku telefonicznym (R-138).
Książka kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym/na przejeździe kolejowym oraz o wprowadzeniu i odwołaniu obostrzeń (E-1758) składa się z Możliwe odpowiedzi: 1. dwóch części., 2. trzech części., 3. czterech części., 4. pięciu części.
Który z wymienionych zapisów powinien się znaleźć w pierwszej części książki kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym/na przejeździe kolejowym oraz o wprowadzeniu i odwołaniu obostrzeń (E-1758)? Możliwe odpowiedzi: 1. Zapis o przystąpieniu automatyka do konserwacji urządzeń., 2. Zgoda dyżurnego ruchu na odśnieżanie napędów zwrotnicowych., 3. Zapis automatyka o usunięciu usterki., 4. Zapis nastawniczego o ostrzeganiu pracowników podczas przeglądu tras pędniowych.
W jakim dokumencie zapiszesz wynik oględzin rozjazdów? Możliwe odpowiedzi: 1. w dzienniku uszkodzeń urządzeń łączności (R-366)., 2. w książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym (E-1758)., 3. w dzienniku oględzin rozjazdów (D-831)., 4. dzienniku telefonicznym (R-138).
W dziennik pracy dróżnika przejazdowego (R-49) dróżnik przejazdowy zapisuje Możliwe odpowiedzi: 1. czas odjazdu pociągu ze stacji., 2. czas zamknięcia rogatek., 3. czas otwarcia rogatek., 4. czas przyjazdu pociągu do stacji.
Za pomocą rozkazów pisemnych NIE wydaje się drużynom pociągowym i manewrowym Możliwe odpowiedzi: 1. poleceń., 2. zezwoleń., 3. informacji., 4. dopuszczeni.
Polecenie ograniczenia prędkości wydaje się zasadniczo na druku rozkazu pisemnego Możliwe odpowiedzi: 1. O, 2. S, 3. N, 4. Nrob
W rozkazie pisemnym „S” wypełniłeś działkę pierwszą. Jest to
W rozkazie pisemnym „S” wypełniłeś działkę pierwszą. Jest to
Źródło: Englishsquare.pl Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
W rozkazie pisemnym „S” wypełniłeś działkę drugą, co stanowi
W rozkazie pisemnym „S” wypełniłeś działkę drugą, co stanowi
Źródło: Englishsquare.pl Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Informację o nieważnych sygnałach na samoczynnych semaforach odstępowych wydasz maszyniście za pomocą rozkazu pisemnego „S” w działce Możliwe odpowiedzi: 1. pierwszej., 2. drugiej., 3. trzeciej., 4. czwartej.
Zezwolenie na przejechanie obok wskazującego sygnał „Stój” semafora wyjazdowego wydasz maszyniście za pomocą rozkazu pisemnego „S” w działce Możliwe odpowiedzi: 1. pierwszej., 2. drugiej., 3. trzeciej., 4. czwartej.
Polecenie ostrożnej jazdy wydaje się na druku rozkazu pisemnego „O”, używając skrótu Możliwe odpowiedzi: 1. j.o., 2. o.j., 3. jech. ostr., 4. ostr. jazda
W przypadku wjazdu z toru lewego, gdy nie ma semafora wjazdowego, wydaje się drużynie pociągowej rozkaz pisemny Możliwe odpowiedzi: 1. O, 2. S, 3. N, 4. Nrob
Wypełniona działka 4 w rozkazie pisemnym „N” stanowi
Wypełniona działka 4 w rozkazie pisemnym „N” stanowi
Źródło: Englishsquare.pl Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Wypełnione działki w rozkazach pisemnych należy obramować pionowymi liniami na obu marginesach, z wyjątkiem rozkazu Możliwe odpowiedzi: 1. Nrob.
Ćwiczenie 3. - Wszystko co powinien wiedzieć pracownik związany z prowadzeniem ruchu pociągów
Wstaw w tekst Wstaw w tekst
Ćwiczenie 3. - Wszystko co powinien wiedzieć pracownik związany z prowadzeniem ruchu pociągów
RIPfbYkkcJb143
Przeciągnij w luki poprawne wyrażenia.
Rozkaz pisemny wypełnia, podpisuje i doręcza lub przekazuje jego treść za pomocą urządzeń łączności drużynie pociągowej 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia.
Pracownik doręczający rozkaz pisemny powinien 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia powiadomić ustnie pracownika otrzymującego rozkaz pisemny, a pracownik otrzymujący powinien sprawdzić treść rozkazu pisemnego i wpisać 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia.
Wypełnione działki w rozkazach pisemnych „S”, „N”, „Nrob” należy obramować 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia.
Polecenie 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia prędkości wydaje się za pomocą rozkazu pisemnego „O”.
1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia na przejechanie obok wskazującego sygnał „Stój” semafora wjazdowego wydaje się, wypełniając działkę 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia rozkazu pisemnego „S”.
Za pomocą rozkazu pisemnego „N” można wydać zezwolenie dla wyjazdu na 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia.
Pociąg roboczy, pracujący na torze 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia, musi otrzymać rozkaz pisemny „S”.
1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia jest podstawowym dziennikiem, w którym dyżurny ruchu dokumentuje ruch pociągów.
EDR to elektroniczny 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia.
Książka ostrzeżeń R-189 służy do zapisywania 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia.
Na strażnicy przejazdowej jest prowadzony 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia R-49.
W książce przebiegów R-142 lewa strona służy do zapisywania pociągów 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia, a prawa do zapisywania pociągów 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia.
Na każdym posterunku technicznym znajduje się 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia uszkodzeń urządzeń łączności R-366, gdyż każdy posterunek wyposażony jest w urządzenia 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia.
Rozpoczęcie i zakończenie konserwacji urządzeń sterowania ruchem kolejowym pracownik pionu automatyki zapisze w 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia E-1758 w części 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia.
Rubryka 5 w dzienniku ruchu służy do zapisywania czasu 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia pociągu.
W przypadku braku obostrzeń w prowadzeniu ruchu pociągów nastawniczy prowadzi książkę przebiegów R-142 w 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia zakresie.
W kontrolce 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia wjazdowych należy oprócz numerów pociągów zapisywać czas zwolnienia danego 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia.
Komputerowy 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia rozkazu pisemnego „O” wydają stacje wyposażone w system 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia.
Rozkaz pisemny bywa doręczany maszyniście lub 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia pociągu.
Nadanie sygnału „Alarm” za pomocą przycisku Radio-stop w radiotelefonie dyżurny ruchu powinien odnotować w 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia R-146 oraz 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia urządzeń łączności R-366.
Przeciągnij w luki poprawne wyrażenia.
Rozkaz pisemny wypełnia, podpisuje i doręcza lub przekazuje jego treść za pomocą urządzeń łączności drużynie pociągowej 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia.
Pracownik doręczający rozkaz pisemny powinien 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia powiadomić ustnie pracownika otrzymującego rozkaz pisemny, a pracownik otrzymujący powinien sprawdzić treść rozkazu pisemnego i wpisać 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia.
Wypełnione działki w rozkazach pisemnych „S”, „N”, „Nrob” należy obramować 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia.
Polecenie 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia prędkości wydaje się za pomocą rozkazu pisemnego „O”.
1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia na przejechanie obok wskazującego sygnał „Stój” semafora wjazdowego wydaje się, wypełniając działkę 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia rozkazu pisemnego „S”.
Za pomocą rozkazu pisemnego „N” można wydać zezwolenie dla wyjazdu na 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia.
Pociąg roboczy, pracujący na torze 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia, musi otrzymać rozkaz pisemny „S”.
1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia jest podstawowym dziennikiem, w którym dyżurny ruchu dokumentuje ruch pociągów.
EDR to elektroniczny 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia.
Książka ostrzeżeń R-189 służy do zapisywania 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia.
Na strażnicy przejazdowej jest prowadzony 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia R-49.
W książce przebiegów R-142 lewa strona służy do zapisywania pociągów 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia, a prawa do zapisywania pociągów 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia.
Na każdym posterunku technicznym znajduje się 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia uszkodzeń urządzeń łączności R-366, gdyż każdy posterunek wyposażony jest w urządzenia 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia.
Rozpoczęcie i zakończenie konserwacji urządzeń sterowania ruchem kolejowym pracownik pionu automatyki zapisze w 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia E-1758 w części 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia.
Rubryka 5 w dzienniku ruchu służy do zapisywania czasu 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia pociągu.
W przypadku braku obostrzeń w prowadzeniu ruchu pociągów nastawniczy prowadzi książkę przebiegów R-142 w 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia zakresie.
W kontrolce 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia wjazdowych należy oprócz numerów pociągów zapisywać czas zwolnienia danego 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia.
Komputerowy 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia rozkazu pisemnego „O” wydają stacje wyposażone w system 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia.
Rozkaz pisemny bywa doręczany maszyniście lub 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia pociągu.
Nadanie sygnału „Alarm” za pomocą przycisku Radio-stop w radiotelefonie dyżurny ruchu powinien odnotować w 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia R-146 oraz 1. tor lewy, 2. dziennik ruchu, 3. kierownikowi, 4. odjazdu, 5. wydruk, 6. SERWO, 7. dzienniku ruchu, 8. wjeżdżających, 9. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 10. o jego treści, 11. drugiej, 12. zajętości torów, 13. skróconym, 14. zamkniętym, 15. łączności, 16. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 17. pionowymi liniami, 18. dyżurny ruchu, 19. dziennik, 20. Zezwolenie, 21. Dziennik ruchu, 22. wyjeżdżających, 23. toru, 24. czas jego doręczenia, 25. drugą, 26. ostrzeżeń doraźnych, 27. dzienniku uszkodzeń, 28. ograniczenia lub zmniejszenia urządzeń łączności R-366.
Rn2mNUFeZERLV3
Na strażnicy przejazdowej jest prowadzony 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających R-49.
W książce przebiegów R-142 lewa strona służy do zapisywania pociągów 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających, a prawa do zapisywania pociągów 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających.
Na każdym posterunku technicznym znajduje się 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających uszkodzeń urządzeń łączności R-366, gdyż każdy posterunek wyposażony jest w urządzenia 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających.
Rozpoczęcie i zakończenie konserwacji urządzeń sterowania ruchem kolejowym pracownik pionu automatyki zapisze w 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających E-1758 w części 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających.
Rubryka 5 w dzienniku ruchu służy do zapisywania czasu 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających pociągu.
W przypadku braku obostrzeń w prowadzeniu ruchu pociągów nastawniczy prowadzi książkę przebiegów R-142 w 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających zakresie.
W kontrolce 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających wjazdowych należy oprócz numerów pociągów zapisywać czas zwolnienia danego 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających.
Komputerowy 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających rozkazu pisemnego „O” wydają stacje wyposażone w system 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających.
Rozkaz pisemny bywa doręczany maszyniście lub 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających pociągu.
Nadanie sygnału „Alarm” za pomocą przycisku Radio-stop w radiotelefonie dyżurny ruchu powinien odnotować w 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających R-146 oraz 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających urządzeń łączności R-366.
Na strażnicy przejazdowej jest prowadzony 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających R-49.
W książce przebiegów R-142 lewa strona służy do zapisywania pociągów 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających, a prawa do zapisywania pociągów 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających.
Na każdym posterunku technicznym znajduje się 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających uszkodzeń urządzeń łączności R-366, gdyż każdy posterunek wyposażony jest w urządzenia 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających.
Rozpoczęcie i zakończenie konserwacji urządzeń sterowania ruchem kolejowym pracownik pionu automatyki zapisze w 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających E-1758 w części 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających.
Rubryka 5 w dzienniku ruchu służy do zapisywania czasu 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających pociągu.
W przypadku braku obostrzeń w prowadzeniu ruchu pociągów nastawniczy prowadzi książkę przebiegów R-142 w 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających zakresie.
W kontrolce 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających wjazdowych należy oprócz numerów pociągów zapisywać czas zwolnienia danego 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających.
Komputerowy 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających rozkazu pisemnego „O” wydają stacje wyposażone w system 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających.
Rozkaz pisemny bywa doręczany maszyniście lub 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających pociągu.
Nadanie sygnału „Alarm” za pomocą przycisku Radio-stop w radiotelefonie dyżurny ruchu powinien odnotować w 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających R-146 oraz 1. SERWO, 2. drugiej, 3. dziennik pracy dróżnika przejazdowego, 4. dzienniku ruchu, 5. dzienniku uszkodzeń, 6. kierownikowi, 7. książce kontroli urządzeń sterowania ruchem kolejowym, 8. zajętości torów, 9. odjazdu, 10. łączności, 11. wydruk, 12. dziennik, 13. toru, 14. wyjeżdżających, 15. skróconym, 16. wjeżdżających urządzeń łączności R-366.