E-materiały do kształcenia zawodowego
Terminologia z zakresu terapii zajęciowej/ podstawy teoretyczne terapii zajęciowej
MED.13. Świadczenie usług w zakresie terapii zajęciowej - Terapeuta zajęciowy 325907
bg‑azure
Podstawy teoretyczne terapii zajęciowej – formy, rodzaje, metody, techniki i narzędzia
E‑BOOK
Powiązane ćwiczenia
- 1. Co to jest terapia zajęciowa?Wstaw w tekst1. Co to jest terapia zajęciowa?
REhD9nGm6fTSk1 Uzupełnij luki w definicji terapii zajęciowej. Terapia zajęciowa związana jest z promowaniem 1. rodzinnego, 2. fizyczną, 3. zdrowego stylu życia, 4. ludoterapię, 5. sztuka, 6. wyroby z metalu, 7. zdrowia, 8. muzykoterapię, 9. socjoterapię, 10. społeczne, 11. społecznego, 12. społeczną, 13. upośledzeniem, 14. sprawności fizycznej, 15. hafciarstwo, 16. psychiczną, 17. gładzenie i rytowanie, 18. funkcji, 19. zajęciową, 20. funkcji zastępczych, 21. modelowanie mas plastycznych, 22. trening asertywności, 23. teatroterapię, 24. plastykoterapię, 25. malarstwo, 26. trening umiejętności społecznych, 27. ergoterapię, 28. terapię kolorami, 29. stolarstwo, 30. taniec oraz dobrego samopoczucia poprzez aktywność 1. rodzinnego, 2. fizyczną, 3. zdrowego stylu życia, 4. ludoterapię, 5. sztuka, 6. wyroby z metalu, 7. zdrowia, 8. muzykoterapię, 9. socjoterapię, 10. społeczne, 11. społecznego, 12. społeczną, 13. upośledzeniem, 14. sprawności fizycznej, 15. hafciarstwo, 16. psychiczną, 17. gładzenie i rytowanie, 18. funkcji, 19. zajęciową, 20. funkcji zastępczych, 21. modelowanie mas plastycznych, 22. trening asertywności, 23. teatroterapię, 24. plastykoterapię, 25. malarstwo, 26. trening umiejętności społecznych, 27. ergoterapię, 28. terapię kolorami, 29. stolarstwo, 30. taniec. Głównym celem terapii zajęciowej jest umożliwienie lub przyspieszenie powrotu utraconych z jakiejś przyczyny 1. rodzinnego, 2. fizyczną, 3. zdrowego stylu życia, 4. ludoterapię, 5. sztuka, 6. wyroby z metalu, 7. zdrowia, 8. muzykoterapię, 9. socjoterapię, 10. społeczne, 11. społecznego, 12. społeczną, 13. upośledzeniem, 14. sprawności fizycznej, 15. hafciarstwo, 16. psychiczną, 17. gładzenie i rytowanie, 18. funkcji, 19. zajęciową, 20. funkcji zastępczych, 21. modelowanie mas plastycznych, 22. trening asertywności, 23. teatroterapię, 24. plastykoterapię, 25. malarstwo, 26. trening umiejętności społecznych, 27. ergoterapię, 28. terapię kolorami, 29. stolarstwo, 30. taniec, 1. rodzinnego, 2. fizyczną, 3. zdrowego stylu życia, 4. ludoterapię, 5. sztuka, 6. wyroby z metalu, 7. zdrowia, 8. muzykoterapię, 9. socjoterapię, 10. społeczne, 11. społecznego, 12. społeczną, 13. upośledzeniem, 14. sprawności fizycznej, 15. hafciarstwo, 16. psychiczną, 17. gładzenie i rytowanie, 18. funkcji, 19. zajęciową, 20. funkcji zastępczych, 21. modelowanie mas plastycznych, 22. trening asertywności, 23. teatroterapię, 24. plastykoterapię, 25. malarstwo, 26. trening umiejętności społecznych, 27. ergoterapię, 28. terapię kolorami, 29. stolarstwo, 30. taniec albo umysłowej człowieka. Jeżeli zmiany są nieodwracalne, terapia zajęciowa ma na celu wypracowanie 1. rodzinnego, 2. fizyczną, 3. zdrowego stylu życia, 4. ludoterapię, 5. sztuka, 6. wyroby z metalu, 7. zdrowia, 8. muzykoterapię, 9. socjoterapię, 10. społeczne, 11. społecznego, 12. społeczną, 13. upośledzeniem, 14. sprawności fizycznej, 15. hafciarstwo, 16. psychiczną, 17. gładzenie i rytowanie, 18. funkcji, 19. zajęciową, 20. funkcji zastępczych, 21. modelowanie mas plastycznych, 22. trening asertywności, 23. teatroterapię, 24. plastykoterapię, 25. malarstwo, 26. trening umiejętności społecznych, 27. ergoterapię, 28. terapię kolorami, 29. stolarstwo, 30. taniec, ułatwiających codzienne funkcjonowanie. Do najważniejszych rodzajów terapii zajęciowej zaliczamy: arteterapię (formą terapii jest 1. rodzinnego, 2. fizyczną, 3. zdrowego stylu życia, 4. ludoterapię, 5. sztuka, 6. wyroby z metalu, 7. zdrowia, 8. muzykoterapię, 9. socjoterapię, 10. społeczne, 11. społecznego, 12. społeczną, 13. upośledzeniem, 14. sprawności fizycznej, 15. hafciarstwo, 16. psychiczną, 17. gładzenie i rytowanie, 18. funkcji, 19. zajęciową, 20. funkcji zastępczych, 21. modelowanie mas plastycznych, 22. trening asertywności, 23. teatroterapię, 24. plastykoterapię, 25. malarstwo, 26. trening umiejętności społecznych, 27. ergoterapię, 28. terapię kolorami, 29. stolarstwo, 30. taniec), 1. rodzinnego, 2. fizyczną, 3. zdrowego stylu życia, 4. ludoterapię, 5. sztuka, 6. wyroby z metalu, 7. zdrowia, 8. muzykoterapię, 9. socjoterapię, 10. społeczne, 11. społecznego, 12. społeczną, 13. upośledzeniem, 14. sprawności fizycznej, 15. hafciarstwo, 16. psychiczną, 17. gładzenie i rytowanie, 18. funkcji, 19. zajęciową, 20. funkcji zastępczych, 21. modelowanie mas plastycznych, 22. trening asertywności, 23. teatroterapię, 24. plastykoterapię, 25. malarstwo, 26. trening umiejętności społecznych, 27. ergoterapię, 28. terapię kolorami, 29. stolarstwo, 30. taniec (formą terapii jest praca) oraz 1. rodzinnego, 2. fizyczną, 3. zdrowego stylu życia, 4. ludoterapię, 5. sztuka, 6. wyroby z metalu, 7. zdrowia, 8. muzykoterapię, 9. socjoterapię, 10. społeczne, 11. społecznego, 12. społeczną, 13. upośledzeniem, 14. sprawności fizycznej, 15. hafciarstwo, 16. psychiczną, 17. gładzenie i rytowanie, 18. funkcji, 19. zajęciową, 20. funkcji zastępczych, 21. modelowanie mas plastycznych, 22. trening asertywności, 23. teatroterapię, 24. plastykoterapię, 25. malarstwo, 26. trening umiejętności społecznych, 27. ergoterapię, 28. terapię kolorami, 29. stolarstwo, 30. taniec (formą terapii jest oddziaływanie 1. rodzinnego, 2. fizyczną, 3. zdrowego stylu życia, 4. ludoterapię, 5. sztuka, 6. wyroby z metalu, 7. zdrowia, 8. muzykoterapię, 9. socjoterapię, 10. społeczne, 11. społecznego, 12. społeczną, 13. upośledzeniem, 14. sprawności fizycznej, 15. hafciarstwo, 16. psychiczną, 17. gładzenie i rytowanie, 18. funkcji, 19. zajęciową, 20. funkcji zastępczych, 21. modelowanie mas plastycznych, 22. trening asertywności, 23. teatroterapię, 24. plastykoterapię, 25. malarstwo, 26. trening umiejętności społecznych, 27. ergoterapię, 28. terapię kolorami, 29. stolarstwo, 30. taniec).Uzupełnij luki w definicji terapii zajęciowej. Terapia zajęciowa związana jest z promowaniem 1. rodzinnego, 2. fizyczną, 3. zdrowego stylu życia, 4. ludoterapię, 5. sztuka, 6. wyroby z metalu, 7. zdrowia, 8. muzykoterapię, 9. socjoterapię, 10. społeczne, 11. społecznego, 12. społeczną, 13. upośledzeniem, 14. sprawności fizycznej, 15. hafciarstwo, 16. psychiczną, 17. gładzenie i rytowanie, 18. funkcji, 19. zajęciową, 20. funkcji zastępczych, 21. modelowanie mas plastycznych, 22. trening asertywności, 23. teatroterapię, 24. plastykoterapię, 25. malarstwo, 26. trening umiejętności społecznych, 27. ergoterapię, 28. terapię kolorami, 29. stolarstwo, 30. taniec oraz dobrego samopoczucia poprzez aktywność 1. rodzinnego, 2. fizyczną, 3. zdrowego stylu życia, 4. ludoterapię, 5. sztuka, 6. wyroby z metalu, 7. zdrowia, 8. muzykoterapię, 9. socjoterapię, 10. społeczne, 11. społecznego, 12. społeczną, 13. upośledzeniem, 14. sprawności fizycznej, 15. hafciarstwo, 16. psychiczną, 17. gładzenie i rytowanie, 18. funkcji, 19. zajęciową, 20. funkcji zastępczych, 21. modelowanie mas plastycznych, 22. trening asertywności, 23. teatroterapię, 24. plastykoterapię, 25. malarstwo, 26. trening umiejętności społecznych, 27. ergoterapię, 28. terapię kolorami, 29. stolarstwo, 30. taniec. Głównym celem terapii zajęciowej jest umożliwienie lub przyspieszenie powrotu utraconych z jakiejś przyczyny 1. rodzinnego, 2. fizyczną, 3. zdrowego stylu życia, 4. ludoterapię, 5. sztuka, 6. wyroby z metalu, 7. zdrowia, 8. muzykoterapię, 9. socjoterapię, 10. społeczne, 11. społecznego, 12. społeczną, 13. upośledzeniem, 14. sprawności fizycznej, 15. hafciarstwo, 16. psychiczną, 17. gładzenie i rytowanie, 18. funkcji, 19. zajęciową, 20. funkcji zastępczych, 21. modelowanie mas plastycznych, 22. trening asertywności, 23. teatroterapię, 24. plastykoterapię, 25. malarstwo, 26. trening umiejętności społecznych, 27. ergoterapię, 28. terapię kolorami, 29. stolarstwo, 30. taniec, 1. rodzinnego, 2. fizyczną, 3. zdrowego stylu życia, 4. ludoterapię, 5. sztuka, 6. wyroby z metalu, 7. zdrowia, 8. muzykoterapię, 9. socjoterapię, 10. społeczne, 11. społecznego, 12. społeczną, 13. upośledzeniem, 14. sprawności fizycznej, 15. hafciarstwo, 16. psychiczną, 17. gładzenie i rytowanie, 18. funkcji, 19. zajęciową, 20. funkcji zastępczych, 21. modelowanie mas plastycznych, 22. trening asertywności, 23. teatroterapię, 24. plastykoterapię, 25. malarstwo, 26. trening umiejętności społecznych, 27. ergoterapię, 28. terapię kolorami, 29. stolarstwo, 30. taniec albo umysłowej człowieka. Jeżeli zmiany są nieodwracalne, terapia zajęciowa ma na celu wypracowanie 1. rodzinnego, 2. fizyczną, 3. zdrowego stylu życia, 4. ludoterapię, 5. sztuka, 6. wyroby z metalu, 7. zdrowia, 8. muzykoterapię, 9. socjoterapię, 10. społeczne, 11. społecznego, 12. społeczną, 13. upośledzeniem, 14. sprawności fizycznej, 15. hafciarstwo, 16. psychiczną, 17. gładzenie i rytowanie, 18. funkcji, 19. zajęciową, 20. funkcji zastępczych, 21. modelowanie mas plastycznych, 22. trening asertywności, 23. teatroterapię, 24. plastykoterapię, 25. malarstwo, 26. trening umiejętności społecznych, 27. ergoterapię, 28. terapię kolorami, 29. stolarstwo, 30. taniec, ułatwiających codzienne funkcjonowanie. Do najważniejszych rodzajów terapii zajęciowej zaliczamy: arteterapię (formą terapii jest 1. rodzinnego, 2. fizyczną, 3. zdrowego stylu życia, 4. ludoterapię, 5. sztuka, 6. wyroby z metalu, 7. zdrowia, 8. muzykoterapię, 9. socjoterapię, 10. społeczne, 11. społecznego, 12. społeczną, 13. upośledzeniem, 14. sprawności fizycznej, 15. hafciarstwo, 16. psychiczną, 17. gładzenie i rytowanie, 18. funkcji, 19. zajęciową, 20. funkcji zastępczych, 21. modelowanie mas plastycznych, 22. trening asertywności, 23. teatroterapię, 24. plastykoterapię, 25. malarstwo, 26. trening umiejętności społecznych, 27. ergoterapię, 28. terapię kolorami, 29. stolarstwo, 30. taniec), 1. rodzinnego, 2. fizyczną, 3. zdrowego stylu życia, 4. ludoterapię, 5. sztuka, 6. wyroby z metalu, 7. zdrowia, 8. muzykoterapię, 9. socjoterapię, 10. społeczne, 11. społecznego, 12. społeczną, 13. upośledzeniem, 14. sprawności fizycznej, 15. hafciarstwo, 16. psychiczną, 17. gładzenie i rytowanie, 18. funkcji, 19. zajęciową, 20. funkcji zastępczych, 21. modelowanie mas plastycznych, 22. trening asertywności, 23. teatroterapię, 24. plastykoterapię, 25. malarstwo, 26. trening umiejętności społecznych, 27. ergoterapię, 28. terapię kolorami, 29. stolarstwo, 30. taniec (formą terapii jest praca) oraz 1. rodzinnego, 2. fizyczną, 3. zdrowego stylu życia, 4. ludoterapię, 5. sztuka, 6. wyroby z metalu, 7. zdrowia, 8. muzykoterapię, 9. socjoterapię, 10. społeczne, 11. społecznego, 12. społeczną, 13. upośledzeniem, 14. sprawności fizycznej, 15. hafciarstwo, 16. psychiczną, 17. gładzenie i rytowanie, 18. funkcji, 19. zajęciową, 20. funkcji zastępczych, 21. modelowanie mas plastycznych, 22. trening asertywności, 23. teatroterapię, 24. plastykoterapię, 25. malarstwo, 26. trening umiejętności społecznych, 27. ergoterapię, 28. terapię kolorami, 29. stolarstwo, 30. taniec (formą terapii jest oddziaływanie 1. rodzinnego, 2. fizyczną, 3. zdrowego stylu życia, 4. ludoterapię, 5. sztuka, 6. wyroby z metalu, 7. zdrowia, 8. muzykoterapię, 9. socjoterapię, 10. społeczne, 11. społecznego, 12. społeczną, 13. upośledzeniem, 14. sprawności fizycznej, 15. hafciarstwo, 16. psychiczną, 17. gładzenie i rytowanie, 18. funkcji, 19. zajęciową, 20. funkcji zastępczych, 21. modelowanie mas plastycznych, 22. trening asertywności, 23. teatroterapię, 24. plastykoterapię, 25. malarstwo, 26. trening umiejętności społecznych, 27. ergoterapię, 28. terapię kolorami, 29. stolarstwo, 30. taniec).
