Udzielanie informacji turystycznej
HGT.08. Obsługa klienta oraz rozliczanie imprez i usług turystycznych - Technik organizacji turystyki 422104
Netografia i bibliografia
Netografia:
Źródło: Strona internetowa Departamentu Turystyki Ministerstwa Sportu i Turystyki, https://www.gov.pl/ [dostęp 30.03.2023 r.].
Źródło: Strona internetowa ISAP Internetowy System Aktów Prawnych, Ustawa z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych, https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20170002361/U/D20172361Lj.pdf [dostęp 30.03.2023 r.].
Źródło: Strona internetowa ISAP Internetowy System Aktów Prawnych, Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych, https://www.gov.pl/ [dostęp 30.03.2023 r.].
Źródło: Strona internetowa ISAP Internetowy System Aktów Prawnych, Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, https://www.gov.pl/ [dostęp 30.03.2023 r.].
Źródło: Strona internetowa Poradnik Przedsiębiorcy, Obowiązek informacyjny biura podróży względem klientów, https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-obowiazek-informacyjny-biura-podrozy [dostęp 30.03.2023 r.].
Źródło: Strona internetowa Polskiej Izby Turystyki, http://www.pit.org.pl/ [dostęp 30.03.2023 r.].
Źródło: Strona internetowa Wiadomości Turystycznych, miesięcznika branży turystycznej, http://www.wiadomosciturystyczne.pl/ [dostęp 30.03.2023 r.].
Źródło: Strona internetowa Turystyka, portal branży turystycznej i hotelarskiej, https://turystyka.rp.pl/ [dostęp 30.03.2023 r.].
Źródło: Strona internetowa WASZA TURYSTYKA, portal branży turystycznej i hotelarskiej, https://www.waszaturystyka.pl/ [dostęp 30.03.2023 r.].
Źródło: Strona internetowa TUR‑INFO.PL, serwis informacji turystycznej, http://www.tur-info.pl/ [dostęp 30.03.2023 r.].
Źródło: Strona internetowa ngo.pl, Polska Federacja Pilotażu i Przewodnictwa, https://spis.ngo.pl/158571-polska-federacja-pilotazu-i-przewodnictwa [dostęp 30.03.2023 r.].
Źródło: Strona internetowa Tourist Consulting Doradztwo‑Analizy‑Projekty‑Szkolenia, http://www.ekspert.turystyka.pl/ [dostęp 30.03.2023 r.].
Źródło: Strona internetowa Instytut Turystyki w Krakowie, http://www.itk.krakow.pl/ [dostęp 30.03.2023 r.].
Źródło: Strona internetowa Polskiej Organizacji Turystycznej, https://www.gov.pl/ [dostęp 30.03.2023 r.].
Źródło: Strona internetowa TURYSTYKA W POLSCE, https://www.izbyturystyki.pl/ [dostęp 30.03.2023 r.].
Źródło: Strona internetowa UNWTO, World Tourism Organization, Światowa Organizacja Turystyki, https://www.unwto.org/ [dostęp 30.03.2023 r.].
Źródło: Strona internetowa sj.wne.sggw.pl, Agnieszka Werenowska, Narzędzia marketingowe w promocji biura turystycznego, http://sj.wne.sggw.pl/pdf/TIRR_2016_n5_s139.pdf [dostęp 30.03.2023 r.]. Plik pdf o rozmiarze 190 KB w języku polskim.
Źródło: Strona internetowa Polskiej Organizacji Turystycznej, Polski System Informacji Turystycznej, https://www.pot.gov.pl [dostęp 30.03.2023 r.].
Bibliografia:
Bożena Alejziak, Nowoczesne biuro w przedsiębiorstwie turystycznym i hotelarskim, Albis, Kraków 2013.
Izabela Dembińska‑Cyran, Joanna Hołub‑Iwan, Józef Perenc, Zarządzanie relacjami z klientem, Dilfin, Warszawa 2004.
Władysław W. Gaworecki, Turystyka, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010.
Marcin Gębarowski, Współczesne targi, Regan Press, Gdańsk 2010.
Marcin Gębarowski, Targi jako narzędzie aktywności marketingowej instytucji naukowych i badawczych, Prace Instytutu Lotnictwa nr 1, 2012, str. 81‑100.
Maria Napiórkowska‑Gzula, Barbara Steblik, Przygotowanie imprez i usług turystycznych. Część 2, WSiP, Warszawa 2022.
Maria Napiórkowska‑Gzula, Barbara Steblik, Przygotowanie imprez i usług turystycznych. Część 1, WSiP, Warszawa 2023.
Jacek Kaczmarek, Andrzej Stasiak, Bogdan Włodarczyk, Produkt turystyczny, Turystyka i Hotelarstwo nr 1, 2002, str. 33‑54.
Zygmunt Kruczek, Bartłomiej Walas, Promocja i informacja turystyczna, Proksenia, Kraków 2004.
Zygmunt Kruczek, Piotr Zmyślony, Regiony turystyczne, Proksenia, Kraków 2014.
Włodzimierz Kurek, Turystyka, PWN, Warszawa 2007.
Beata Meyer, Obsługa uczestników turystyki i rekreacji. Wybrane aspekty, Difin, Warszawa 2015.
Iwona Michniewicz, Maria Peć, Turystyka. Tom V. Organizacja imprez i usług turystycznych. Podręcznik część 2, WSiP, Warszawa 2013.
Obsługa ruchu turystycznego, pod red. Zygmunta Kruczka, Proksenia, Kraków 2012.
Aleksander Panasiuk, Jakość usług turystycznych, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2007.
Aleksander Panasiuk, Gospodarka turystyczna, PWN, Warszawa 2008.
Aleksander Panasiuk, Informacja Turystyczna, C.H. Beck, Warszawa 2010.
Polski System Informacji Turystycznej, pod red. Michała Bucholtza, Polska Organizacja Turystyczna, Warszawa 2010.
Rynek turystyczny. Studium strukturalne, pod red. Aleksandra Panasiuka, Dilfin, Warszawa 2014.
Leszek Rudnicki, Zachowania konsumentów na rynku turystycznym, Proksenia, Kraków 2010.
Tajemniczy klient w jednostce Informacji Turystycznej – raport z badań dla Polskiej Organizacji Turystycznej, Agencja Badawcza COGNITIVA, Poznań 2019.
Tajemniczy klient w jednostce Informacji Turystycznej – raport z badań dla Polskiej Organizacji Turystycznej, Agencja Badawcza COGNITIVA, Poznań 2021.