Artykuł naukowo‑badawczy dotyczący wykorzystania metody storyline w nauczaniu języka francuskiego dzieci w wieku przedszkolnym. Tekst przedstawia metodę storyline. Wskazuje na schemat przygotowania i przeprowadzenia zajęć, z jasnym wypunktowaniem zawartości elementów wchodzących w skład metody. Opisano walory metody, dokonano charakterystyki funkcjonalnej dzieci w wieku 3‑6 lat w kontekście możliwości zastosowania metody. Przedstawiono quasi‑eksperyment dotyczący zajęć z języka francuskiego w grupie dzieci 5‑6 letnich. Rekomendacja - tekst daje możliwość zapoznania się z ciekawą metodą aktywizującą, która może być zastosowana w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się.

Otwórz linkhttp://www.czasopismoippis.up.krakow.pl/wp‑content/uploads/2015/01/Agnieszka‑WIERZCHOSŁAWSKA1.pdfOtwórz link

Źródło: Agnieszka Wierzchosławska, Czasopismo, Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, Vol. 6, 2 (12)/2018, 205‑213, Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie