Animacja
Polecenie 1
Zapoznaj się z animacją, w której przedstawiono zastosowanie konstruktorów i destruktorów w programie. Następnie wykonaj ćwiczenie 1.
Uwaga!
W filmie dla uproszczenia pseudokodu dodano typy danych. Wprowadzone modyfikacje pozwalają na łatwiejsze przeniesienie kodu na języki typowane (C++, Java). W przypadku języka Python typy pól pomijamy.
Zastosowane typy danych:
string
– łańcuch znaków;int
– liczba całkowita;zmiennaLogiczna
– typ logiczny.
Źródło: Contentplus.pl sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.

Film dostępny pod adresem /preview/resource/R9xGTsrGvradZ
Źródło: Contentplus.pl sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Film dotyczy konstruktorów i destruktorów.
Pseudokod obiekt zwierzęcia zaprezentowany w filmie.
Plik TXT o rozmiarze 748.00 B w języku polskim
Pseudokod zarządzający grą zaprezentowany w filmie.
Plik TXT o rozmiarze 228.00 B w języku polskim
Ćwiczenie 1