Polecenie 1

Zapoznaj się z animacją, w której przedstawiono zastosowanie konstruktorów i destruktorów w programie. Następnie wykonaj ćwiczenie 1.

Uwaga!

W filmie dla uproszczenia pseudokodu dodano typy danych. Wprowadzone modyfikacje pozwalają na łatwiejsze przeniesienie kodu na języki typowane (C++, Java). W przypadku języka Python typy pól pomijamy.

Zastosowane typy danych:

  • string – łańcuch znaków;

  • int – liczba całkowita;

  • zmiennaLogiczna – typ logiczny.

R9xGTsrGvradZ
Film dotyczy konstruktorów i destruktorów.

Pseudokod obiekt zwierzęcia zaprezentowany w filmie.

R1Kla46JkGgN3

Przycisk do pobrania TXT z kodem źródłowym z filmu.

Plik TXT o rozmiarze 748.00 B w języku polskim

Pseudokod zarządzający grą zaprezentowany w filmie.

RzgM8otGQSDho

Przycisk do pobrania TXT z kodem źródłowym z filmu.

Plik TXT o rozmiarze 228.00 B w języku polskim
Ćwiczenie 1
R1SX3OsV9NM7v
Wymyśl pytanie na kartkówkę związane z tematem materiału.