Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki
Polecenie 1

Zastanów się nad odpowiedzią na pytanie o to, dlaczego jemy.

R1WdtcvlVaoPq
Wymyśl pytanie na kartkówkę związane z tematem materiału.
Polecenie 2

Zapoznaj się z treścią audiobooka i na jej podstawie zweryfikuj swoje refleksje dotyczące odżywiania się.

R14pJyeYr8FnP
Nagranie dźwiękowe lekcji o tytule Dlaczego jemy?
Źródło cytatów: Beata Ziółkowska, Dorota Mroczkowska, Dlaczego jemy? Uwarunkowania stosunku do jedzenia w cyklu życia na podstawie analizy wyników wstępnego sondażu, „Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja”, 2012, nr 4 (60), s. 99–101.
Źródło: Englishsquare.pl sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Ćwiczenie 1
R1VP3dvMCcYRM
Wypisz czego, twoim zdaniem, w twojej diecie jest za dużo a czego za mało. Następnie przeprowadź wywiad ze swoimi rodzicami (opiekunami) oraz – ewentualnie z rodzeństwem i dokonaj dla nich takiego samego bilansu. Oceń kto w waszej rodzinie odżywia się najlepiej, a kto najgorzej. (Uzupełnij).