Badanie 2
Weź pod uwagę dotychczasowe rozważania z Badania 1, wykonanych ćwiczeń oraz przedstawionych materiałów i ponownie odpowiedz na pytanie, wybierając jedną z zaproponowanych odpowiedzi. Wariant „trudno powiedzieć” wybierz tylko wtedy, gdy rzeczywiście nie potrafisz się zdecydować na inną odpowiedź.
Czy obawiasz się zagrożeń, jakie mogą cię spotkać w internecie?
- Zdecydowanie tak
- Raczej tak
- Raczej nie
- Zdecydowanie nie
- Trudno powiedzieć
Czy twoi rodzice (opiekunowie) orientują się do jakich celów wykorzystujesz internet?
- Orientują się bardzo dobrze
- Raczej się orientują
- Raczej się nie orientują
- Zdecydowanie się nie orientują
Porównanie sondaży i wyników badań
Przeanalizuj różnice w procentowych rozkładach odpowiedzi na pytanie sondażowe zadane przez CBOS i w badaniach w twojej klasie.
Dane w procentach. Lista elementów: Zdecydowanie tak; Wartość: 44; Udział procentowy: 43,56%Raczej tak; Wartość: 36; Udział procentowy: 35,64%Raczej nie; Wartość: 17; Udział procentowy: 16,83%Zdecydowanie nie; Wartość: 2; Udział procentowy: 1,98%Trudno powiedzieć; Wartość: 2; Udział procentowy: 1,98%
Czy Pan(i) osobiście obawia się zagrożeń, jakie mogą spotkać dzieci w internecie?
Dane w procentach
-
Label : Zdecydowanie tak
Value : 43,6%
-
Label : Raczej tak
Value : 35,6%
-
Label : Raczej nie
Value : 16,8%
-
Label : Zdecydowanie nie
Value : 2%
-
Label : Trudno powiedzieć
Value : 2%
Dane w procentach
Odpowiedzi respondentów z gospodarstw domowych, w których są dzieci/młodzież w wieku 16–19 lat.. Lista elementów: Orientuję się bardzo dobrze; Wartość: 36; Udział procentowy: 35,64%Raczej się orientuję; Wartość: 52; Udział procentowy: 51,49%Raczej się nie orientuję; Wartość: 6; Udział procentowy: 5,94%Zdecydowanie się nie orientuję; Wartość: 7; Udział procentowy: 6,93%
Czy i na ile orientuje się Pan(i), do jakich celów dzieci wykorzystują internet?
Dane w procentach
Odpowiedzi respondentów z gospodarstw domowych, w których są dzieci/młodzież w wieku 16–19 lat.
-
Label : Orientuję się bardzo dobrze
Value : 35,6%
-
Label : Raczej się orientuję
Value : 51,5%
-
Label : Raczej się nie orientuję
Value : 5,9%
-
Label : Zdecydowanie się nie orientuję
Value : 6,9%