Bryńska, A. (2020). Zaburzenia lękowe: lęk separacyjny, lęk uogólniony, fobie. W: B. Remberk (red.), Zaburzenia psychiczne u dzieci i młodzieży (s. 183‑190). Warszawa: PZWL.

Headway (2022). „Headway – Mental Health Index 2.0” Report Pobrane z: https://eventi.ambrosetti.eu/headway/wp-content/uploads/sites/225/2022/09/220927_Headway_Mental-Health-Index-2.0_Report-1.pdf (2023).

Pilecki, M., Łucka, I. (2021). Zaburzenia lękowe. W: M. Janas‑Kozik, T. Wolańczyk (red.). Psychiatria dzieci i młodzieży Tom I. (s. 545‑587). Warszawa: PZWL.

Radziłłowicz, W. (2020). Zaburzenia emocjonalne (internalizacyjne). W: I. Grzegorzewska, L. Cierpiałkowska, A. R. Borkowska (red.). Psychologia kliniczna dzieci i młodzieży (s. 426‑434). Warszawa: PWN.

UNICEF (2021). The State of the World's Children 2021. On My Mind: Promoting, protecting and caring for children’s mental health. Pobrane z: https://www.unicef.org/media/114636/file/SOWC-2021-full-report-English.pdf (2023).

REXBC2EUKPO99

Studium interwencji - Procedura postępowania dla nauczycieli specjalistów w przypadku uczniów doświadczających silnego lęku, z uwzględnieniem perspektywy międzysektorowej (do pobrania)
Plik PDF o rozmiarze 171.80 KB w języku polskim