Co już wiem, co umiem?
Pokaż ćwiczenia:
Ćwiczenie 1
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Ćwiczenie 2
Źródło: Diego Delso, Wikimedia Commons, Public Domain Pictures, licencja: CC BY-SA 4.0.
Ćwiczenie 3
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Ćwiczenie 4
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Ćwiczenie 5
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Ćwiczenie 6
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Ćwiczenie 7
Ułóż puzzle i nazwij obiekt znajdujący się na zdjęciu. Wymień jego cechy charakterystyczne i wyjaśnij ich znaczenie.
Źródło: Marek Czowgan, Wikimedia Commons, licencja: CC BY-SA 4.0.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Ćwiczenie 8
Wyjaśnij, dlaczego pomiar składników pogody powinno się odczytywać codziennie i o regularnych porach dnia (7:00, 13:00, 19:00).
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
bg‑azure
Notatnik
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.