Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Pobierz materiał do EPUB Pobierz materiał do MOBI Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki

Autor/autorka

Magdalena Kulbicka

1. Etap edukacyjny i klasa

edukacja wczesnoszkolna - klasa III

2. Przedmiot

edukacja wczesnoszkolna – humanistyczna

3. Temat zajęć

Czas na ferie.

4. Czas trwania zajęć

45 minut

5. Uzasadnienie wyboru tematu

Temat zgodny z podstawą programową, wynikający z rozkładu zajęć.

6. Uzasadnienie zastosowania technologii

Wykorzystanie technologii multimedialnych pozwala na zainteresowanie ucznia i jego kreatywności. Aplikacje internetowe poszerzają zainteresowania oraz aktywizują samodzielne działanie ucznia. Wykonywanie zadań w formie multimedialnej sprawia, że grupa chętniej udziela odpowiedzi na zadawane pytania.

7. Cel ogólny zajęć

Poznanie zasad bezpiecznego zachowania podczas zabaw zimowych.

8. Cele szczegółowe zajęć

  1. Uczeń wie, jak należy unikać miejsc niebezpiecznych podczas zabawy.

  2. Uczeń wie, w jaki sposób można bezpiecznie spędzić ferie zimowe.

  3. Uczeń potrafi ocenić czy dana zabawa jest dobra czy zła.

9. Metody i formy pracy

Słowna: rozmowa kierowana, objaśnienie, pogadanka.
Oglądowa: pokaz ilustacji i filmików.
Praktyczna: czynny udział w zajęciach, wypełnianie kart pracy.
Formy pracy : indywidualna i zbiorowa.

10. Środki dydaktyczne

Aplikacje edukacyjne ze stron: learingapps.org, youtube.com, zpe.gov.pl, komputer, podręcznik i ćwiczenia do języka polskiego „Gra w kolory” klasa 3 wydawnictwo Juka

11. Wymagania w zakresie technologii

Komputer z dostępem do internetu, tablica interaktywna i głośniki.

12. Przebieg zajęć

13. Sposób ewaluacji zajęć

Rozmowa, wypełnienie szybkiej ankiety.

14. Licencja

CC BY‑NC‑SA 4.0 - Uznanie autorstwa‑Użycie niekomercyjne‑Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowe. Przejdź do opisu licencji

15. Wskazówki dla innych nauczycieli korzystających z tego scenariusza

Scenariusz można wykonać zarówno zdalnie jak i stacjonarnie.

16. Materiały pomocnicze

17. Scenariusz dotyczy Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej

Tak

18. Forma prowadzenia zajęć

dowolna