Dialog
Posłuchaj dialogu.Posłuchaj dialogu.
– Dzisiaj porozmawiamy o bezpieczeństwie – powiedziała pani Agata, uśmiechając się do dzieci.
– Ojej, znowu. Ile można? – westchnął z rezygnacją Kuba.
– Masz rację – odpowiedziała pani Agata. – Bardzo dużo rozmawialiśmy o zdrowiu i bezpieczeństwie w szkole, na ulicy, w domu i podczas zabaw na podwórku. Dzisiaj przyszedł czas na podsumowanie. Sprawdzimy, kto zostanie ekspertem do spraw zdrowia i bezpieczeństwa.
– Ale jak? – zapytał zaciekawiony Kuba.
– Odpowiecie na kilka pytań i będziecie zbierać punkty. Kto zbierze ich najwięcej, zostanie klasowym ekspertem. Zaczynamy?
– Tak! – wykrzyknęły chórem dzieci.– Dzisiaj porozmawiamy o bezpieczeństwie – powiedziała pani Agata, uśmiechając się do dzieci.
– Ojej, znowu. Ile można? – westchnął z rezygnacją Kuba.
– Masz rację – odpowiedziała pani Agata. – Bardzo dużo rozmawialiśmy o zdrowiu i bezpieczeństwie w szkole, na ulicy, w domu i podczas zabaw na podwórku. Dzisiaj przyszedł czas na podsumowanie. Sprawdzimy, kto zostanie ekspertem do spraw zdrowia i bezpieczeństwa.
– Ale jak? – zapytał zaciekawiony Kuba.
– Odpowiecie na kilka pytań i będziecie zbierać punkty. Kto zbierze ich najwięcej, zostanie klasowym ekspertem. Zaczynamy?
– Tak! – wykrzyknęły chórem dzieci.
Indeks górny Autor: Marzenna Skoczylas Indeks górny koniecAutor: Marzenna Skoczylas
Opowiedz, o czym chciała porozmawiać z dziećmi pani Agata.Opowiedz, o czym chciała porozmawiać z dziećmi pani Agata.
Wyjaśnij powód niezadowolenia Kuby.Wyjaśnij powód niezadowolenia Kuby.
Wyjaśnij znaczenie zdania: W szkole czuję się bezpiecznie.Wyjaśnij znaczenie zdania: W szkole czuję się bezpiecznie.
Przedyskutuj z kolegami i koleżankami, czy warto rozmawiać o zdrowiu i bezpieczeństwie. Uzasadnij swoją wypowiedź.Przedyskutuj z kolegami i koleżankami, czy warto rozmawiać o zdrowiu i bezpieczeństwie. Uzasadnij swoją wypowiedź.