Dla nauczyciela
Numer e‑materiału: Temat 47
Autor e‑materiału: Magdalena Pielach
Tytuł e‑materiału: Co robi iluzjonista?
Poziom edukacyjny, klasa: szkoła podstawowa, klasa 1
Cel ogólny lekcji: Uczeń dostrzega i rozumie zjawisko iluzji doskonaląc umiejętność samodzielnego, refleksyjnego, logicznego, krytycznego i twórczego myślenia.
Uczeń:
Opisuje swoje wrażenia dotyczące iluzji.
Wyjaśnia, kim jest iluzjonista.
Wykonuje ćwiczenia asymetryczne omówione w filmie.
Wymienia, miejsca, w któych może pracować iluzjonista.
Rysuje przedmioty potrzebne do wykonywania zawodu iluzjonisty.
Ocenia obrazy, w których wykorzystano złudzenie wzrokowe.
Uzupełnia zdania odpowiednią formą słowa „iluzjonista”.
Układa w kolejności alfabetycznej podane wyrazy.
Układa zdania z wybranymi słowami.
Kompetencje w zakresie rozumienia i tworzenia informacji.
Kompetencje z zakresu świadomości i ekspresji kulturalnej.
Kompetencje osobiste, społeczne i w zakresie umiejętności uczenia się.