Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki
Polecenie 1

Zapoznaj się z filmem i pomyśl o swoim poczuciu zagrożenia zanieczyszczeniem środowiska. Oceń to poczucie na skali od 0 (brak poczucia zagrożenia) do 10 (poczucie pełnego zagrożenia) w chwili obecnej, za 10, 20 i 30 lat. Zastanów się, w jaki sposób na zmianę ocen wpływa to, co myślisz o świecie obecnie (w tym: o środowisku naturalnym człowieka i mechanizmach jego kontroli oraz o mechanizmach rozwoju cywilizacji).

R1J8s7vlyToLh
Nagranie filmowe pod tytułem Kto się boi „smoga”?
Polecenie 2
R1OKP0dbMe8kk
Zastanów się nad działaniami, jakie można podjąć, aby zmniejszyć dokuczliwość smogu. Podziel te działania na indywidualne, czyli takie, które możesz podjąć ty i twoi najbliżsi, oraz instytucjonalne – takie, jakie mogą podjąć władze (krajowe i samorządowe) dzięki swoim instytucjom. (Uzupełnij).