E-materiały do kształcenia zawodowego

Technologia napraw pojazdów trakcyjnych

Montaż i eksploatacja środków transportu szynowego — Technik elektroenergetyk transportu szynowego

bg‑green

Interaktywne materiały sprawdzające

1
Ćwiczenie 1. - Technologia napraw układu hamulcowego1DHWlMSH8q
Technologia napraw układu hamulcowego2070Bardzo dobrze! Udało Ci się poprawnie rozwiązać test! Twój wynik jest pozytywny, więc należą Ci się solidne gratulacje!Niestety nie udało Ci się uzyskać pozytywnego wyniku testu. Zapoznaj się ponownie z filmem instruktażowym Technologia napraw układu hamulcowego pojazdu trakcyjnego i rozwiąż test jeszcze raz.
Test

Technologia napraw układu hamulcowego

Liczba pytań:
20
Limit czasu:
20 min
Twój ostatni wynik:
-
Ćwiczenie 2. - Utrzymanie pojazdów trakcyjnych2D7JtGgRd2
RyuNm4nm1AsF22
Uzupełnij luki przeciągając właściwe wyrazy z pola poniżej. Gotowy tekst ma stanowić spójną i logiczną całość dotyczącą dokumentacji technicznej pojazdu kolejowego. Część wyrazów została podana dodatkowo i nie pasuje do żadnego miejsca. Dokumentacja techniczna pojazdu kolejowego – to dokumenty, które zawierają następujące informacje: dane techniczno-1. ruchowe, 2. maksymalne, 3. promocyjne, 4. kontrolowania, 5. demontażu, 6. konstrukcyjne, 7. użytkowania, 8. utrzymania, warunki techniczne wykonania, odbioru i 1. ruchowe, 2. maksymalne, 3. promocyjne, 4. kontrolowania, 5. demontażu, 6. konstrukcyjne, 7. użytkowania, 8. utrzymania, warunki 1. ruchowe, 2. maksymalne, 3. promocyjne, 4. kontrolowania, 5. demontażu, 6. konstrukcyjne, 7. użytkowania, 8. utrzymania i wyniki badań, dane 1. ruchowe, 2. maksymalne, 3. promocyjne, 4. kontrolowania, 5. demontażu, 6. konstrukcyjne, 7. użytkowania, 8. utrzymania pojazdu kolejowego i jego zespołów oraz podzespołów.
Ri36iSXS0KsQh2
Uzupełnij luki przeciągając właściwe wyrazy z pola poniżej. Gotowy tekst ma stanowić spójną i logiczną całość dotyczącą dokumentacji systemu utrzymania. Część wyrazów została podana dodatkowo i nie pasuje do żadnego miejsca. Dokumentacja systemu utrzymania (1. promocyjnych, 2. demontażu, 3. pomiarowych, 4. dozoru, 5. przeglądowych, 6. DSU, 7. kresowych, 8. budowy, 9. obchodu, 10. typu, 11. naprawczych, 12. średnich) – zbiór informacji i danych niezbędnych w procesie utrzymania określonego 1. promocyjnych, 2. demontażu, 3. pomiarowych, 4. dozoru, 5. przeglądowych, 6. DSU, 7. kresowych, 8. budowy, 9. obchodu, 10. typu, 11. naprawczych, 12. średnich pojazdu trakcyjnego zestawionych w jednym opracowaniu obejmującym: opis funkcjonalny pojazdu trakcyjnego z podziałem na jego elementy składowe, opis czynności 1. promocyjnych, 2. demontażu, 3. pomiarowych, 4. dozoru, 5. przeglądowych, 6. DSU, 7. kresowych, 8. budowy, 9. obchodu, 10. typu, 11. naprawczych, 12. średnich i 1. promocyjnych, 2. demontażu, 3. pomiarowych, 4. dozoru, 5. przeglądowych, 6. DSU, 7. kresowych, 8. budowy, 9. obchodu, 10. typu, 11. naprawczych, 12. średnich, instrukcje 1. promocyjnych, 2. demontażu, 3. pomiarowych, 4. dozoru, 5. przeglądowych, 6. DSU, 7. kresowych, 8. budowy, 9. obchodu, 10. typu, 11. naprawczych, 12. średnich i montażu, zestawienie parametrów mierzonych w procesie przeglądu i naprawy oraz opis metod pomiaru, wzory kart 1. promocyjnych, 2. demontażu, 3. pomiarowych, 4. dozoru, 5. przeglądowych, 6. DSU, 7. kresowych, 8. budowy, 9. obchodu, 10. typu, 11. naprawczych, 12. średnich z wykazem wartości konstrukcyjnych, ponaprawczych i 1. promocyjnych, 2. demontażu, 3. pomiarowych, 4. dozoru, 5. przeglądowych, 6. DSU, 7. kresowych, 8. budowy, 9. obchodu, 10. typu, 11. naprawczych, 12. średnich parametrów dla zespołów, podzespołów i elementów pojazdu trakcyjnego itd.
Ćwiczenie 3. - Elementy układu hamulcowego2DZlScoRTB
R1973V7SfkTkQ2
Dopasuj część składową podzespołu lub jej rodzaj do podzespołu głównego który razem współtworzą. Przykładem jest np. HAMULEC, który może być TARCZOWY. Przeciągnij odpowiedni wyraz do podzespołu, tak by łączyły się logicznie. Wszystkie hasła podane w zadaniu muszą zostać przyporządkowane do danego podzespołu głównego. UKŁAD HAMULCOWY TARCZOWY Możliwe odpowiedzi: 1. Tarcza hamulcowa, 2. podwójny dzielony, 3. pałąk, 4. sworzeń, 5. hamowanie dla kolei dużych prędkości, 6. pojedynczy niedzielony, 7. pomocniczy, 8. główny, 9. Okładzina cierna, 10. sterujący KLOCEK HAMULCOWY Możliwe odpowiedzi: 1. Tarcza hamulcowa, 2. podwójny dzielony, 3. pałąk, 4. sworzeń, 5. hamowanie dla kolei dużych prędkości, 6. pojedynczy niedzielony, 7. pomocniczy, 8. główny, 9. Okładzina cierna, 10. sterujący HAMULEC SZYNOWY Możliwe odpowiedzi: 1. Tarcza hamulcowa, 2. podwójny dzielony, 3. pałąk, 4. sworzeń, 5. hamowanie dla kolei dużych prędkości, 6. pojedynczy niedzielony, 7. pomocniczy, 8. główny, 9. Okładzina cierna, 10. sterujący SPRZĘG ŚRUBOWY Możliwe odpowiedzi: 1. Tarcza hamulcowa, 2. podwójny dzielony, 3. pałąk, 4. sworzeń, 5. hamowanie dla kolei dużych prędkości, 6. pojedynczy niedzielony, 7. pomocniczy, 8. główny, 9. Okładzina cierna, 10. sterujący ZBIORNIK POWIETRZA Możliwe odpowiedzi: 1. Tarcza hamulcowa, 2. podwójny dzielony, 3. pałąk, 4. sworzeń, 5. hamowanie dla kolei dużych prędkości, 6. pojedynczy niedzielony, 7. pomocniczy, 8. główny, 9. Okładzina cierna, 10. sterujący
Ćwiczenie 4. - Hamulec klockowy1DZlScoRTB
RHsOKy7xILOdB