E-materiały do kształcenia zawodowego

Algorytmy

INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji - Technik programista 351406

bg‑violet

Interaktywne materiały sprawdzające

1
Pokaż ćwiczenia:
1
1. Algorytm1DnmS1GER7
RLYmYGevlLZBT
Uzupełnij luki.
2. Definicja algorytmu3DjJeRGBCQ
RzuBEB51sx2Pf
Uzupełnij luki.
3. Przedstawienie wykonanych czynności w algorytmie2DlO38haQk
R9vG7VP6Qp5uh1
Zaznacz prawidłową odpowiedź. Narzędzie służące do przedstawienia kolejnych czynności w projektowanym algorytmie to
4. Cechy algorytmów1DlO38haQk
R19uY64L39nFb
Przyporządkuj odpowiednie cechy dla poszczególnych algorytmów.
5. Sortowanie bąbelkowe2DnmS1GER7
RbXh8OYbtQo90
Uporządkuj listę kroków w sortowaniu bąbelkowym.
6. Rodzaj algorytmu i jego nazwa1DjJeRGBCQ
RisihLacuycDl
Połącz rodzaj algorytmu z jego angielską nazwą.
7. Przemieszczanie przedmiotów za pomocą robota2DTdNNsSaP
RplbU4RIWrM7Q
Zaplanuj ścieżkę przeniesienia paczki z uwzględnieniem dwóch przeszkód pośrodku.
8. Operacje w sortowaniu bąbelkowym1DlO38haQk
R1VQSCyyxYlBF
Zaznacz wszystkie prawidłowe odpowiedzi. Operacje dominujące w sortowaniu bąbelkowym to