Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Pobierz materiał do EPUB Pobierz materiał do MOBI Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki

Autor/autorka

Aleksandra Wypart

1. Etap edukacyjny i klasa

edukacja wczesnoszkolna - klasa II

2. Przedmiot

spec_zajęcia rewalidacyjne

3. Temat zajęć

Jak oswoić złość?

4. Czas trwania zajęć

60 minut

5. Uzasadnienie wyboru tematu

Temat zgodny z programem rewalidacji utworzonym na podstawie orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego.

6. Uzasadnienie zastosowania technologii

Zastosowanie technologii informacyjno‑komunikacyjnych wpływa na motywację ucznia oraz uatrakcyjnia omawiany temat.

7. Cel ogólny zajęć

Celem zajęć jest nabycie przez ucznia umiejętności rozpoznawania emocji, jaką jest złość oraz poznania sposobów bezpiecznego radzenia sobie z nią.

8. Cele szczegółowe zajęć

  1. rozwijanie samoświadomości własnych emocji i uczuć

  2. rozwijanie umiejętności rozpoznawania własnych stanów emocjonalnych

  3. poznanie bezpiecznych sposobów radzenia sobie ze złością

9. Metody i formy pracy

Metody:
- eksperyment
- gra dydaktyczna
- wykład

Forma:
- indywidualna

10. Środki dydaktyczne

Balon, komputer, tablica multimedialna, aplikacja Learningapps, strona internetowa Youtube.pl

11. Wymagania w zakresie technologii

Komputer, tablica multimedialna.

12. Przebieg zajęć

13. Sposób ewaluacji zajęć

Karta podsumowująca - zamalowanie na karcie tyle kwiatków, na ile uczeń ocenia zajęcia (skala 1‑10).

14. Licencja

CC BY‑NC 4.0 - Uznanie autorstwa‑Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe. Przejdź do opisu licencji

15. Wskazówki dla innych nauczycieli korzystających z tego scenariusza

16. Materiały pomocnicze

17. Scenariusz dotyczy Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej

Nie

18. Forma prowadzenia zajęć

stacjonarna