Materiał zawiera analizę problemu przemocy i zachowań dyskryminacyjnych. Katalog opisywanych działań prawnych, szkolnych, indywidualnych nauczycieli ma na celu wsparcie szkół w budowaniu szkoły, jako placówki uwzględniającej prawa człowieka,  wolnej od dyskryminacji i wykluczania. Opisane przykłady bardzo dobrze sprawdzą się także w grupie zróżnicowanej.

Otwórz linkhttps://www.wcies.edu.pl/media/system/pdf/prawa/Antydyskryminacja_z‑01.pdfOtwórz link

Źródło: REDAKCjA MERYTORYCZNA Izabela Podsiadło‑Dacewicz, Szkoła Przyjazna Prawom Człowieka. Jak przeciwdziałać wykluczeniu i przemocy w szkole? Projekt Urzędu miasta Warszawa. Realizowany przez Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno‑Społecznych i Szkoleń - jednostkę organizacyjną Urzędu miasta stołecznego Warszawy.