Poradnik krok po kroku opisuje jak przygotować młodzież do realizacji kampanii społecznej. Podane są w nim przykłady wybranych projektów. Jednak materiał ten można wykorzystać do kampanii społecznych dotyczących niepełnosprawności, innych specjalnych potrzeb edukacyjnych, integracji społecznej, tak aby uczniowie sami mówili o ważnych dla nich tematach w zakresie edukacji włączającej.

Otwórz linkhttps://www.wcies.edu.pl/media/system/pdf/poradnik‑dla‑mlodziezy.pdfOtwórz link

Źródło: Bartosz Wilimborek, Projekt: „Wychowanie w szkole w poszanowaniu praw człowieka i zasady równego traktowania”, prowadzonego przez: WarszawaBiuro Edukacji Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy: Joanna Gospodarczyk, Mirosław Sielatycki, Krystyna Kozak, Anna Bernacka Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno‑Społecznych i Szkoleń: Arkadiusz Walczak Zespół Szkół nr 7 im. Szczepana Bońkowskiego: dr Paweł Mirecki, Ewelina Giedyk, Agnieszka Marciniak, Ewelina Beńko‑Kaczkowska Gimnazjum nr 31 z Oddziałami Integracyjnymi im. rotmistrza Witolda Pileckiego: Barbara Wotawa, Anna Morawska, Jolanta Falcman, Renata Nowak; Cardiff Cardiff County Council: Emily Daly, Shaun Evans‑Pask Full Circle Education Solutions C.I.C: Nikki Giant Michaelston Community College & Glyn Derw High School: Karen Lewis. Poradnik został opracowany dzięki współfinansowaniu ze środków programu Uczenie się przez całe życie, komponent: Comenius Regio.