Artykuł naukowy odnoszący się do efektywności metody time out. Wskazuje na emocjonalne i behawioralne skutki wykluczenia i bycia wykluczanym w procesie oddziaływań wychowawczych małych dzieci. Ciekawe rozważania dotyczące stosowania metod popularnych w wychowaniu małych dzieci, u których pojawiają się zachowania trudne. Metoda „time out” jest często wykorzystywana przez rodziców, jaki i wychowawców, nauczycieli w edukacji przedszkolnej czy wczesnoszkolnej. Rekomendacja - warto zapoznać się z materiałem, by świadomie stosować określone oddziaływania naprawcze.

Otwórz linkhttps://www.ejournals.eu/Psychologia‑Rozwojowa/2018/Numer‑3-2018/art/13483/Otwórz link

Źródło: Kamila Madeja‑Bień, Małgorzata Gamian‑Wilk, Małgorzata Lewandowska, Dominika Waszniewska, Czasopismo Psychologia Rozwojowa, 2018, tom 23, nr 3, s. 9‑20, Uniwersytet Jagielloński