Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Pobierz materiał do EPUB Pobierz materiał do MOBI Zaloguj się, aby udostępnić materiał Dodaj całą stronę do teczki

Kim on jest, co robi?

  1. Nauczyciel wyświetla obrazki na ekranie; prosi uczniów, by w parach lub grupach porozmawiali na temat obrazków, zgodnie z pytaniami podanymi niżej.

Rf7xZP3LsmY4y
R1b5NjJ2SQvUo

Pytania do obrazków – podstawowy poziom kompetencji językowej ucznia

Pytania do obrazków – średni poziom kompetencji językowej ucznia

Kto jest na zdjęciu?

Kto znajduje się na zdjęciu?

Ile ma lat?

W jakim jest wieku?

Gdzie się znajduje? Skąd to wiesz?

Gdzie się znajduje? Jaka jest to pora dnia? Skąd to wiesz?

Co robi?

Czym się zajmuje?

Co go/ją interesuje?

Czym jest zainteresowany/-a? Jak/co wyraża jego/jej uczucia?

Jak jest ubrany/-a?

Jak jest ubrany/-a? (typ stroju, kolory, uczesanie)

Jak go/ją możesz opisać?

Jak go/ją możesz opisać?

Co łączy oba obrazki?

Co łączy oba obrazki?

  1. Uczniowie samodzielnie zapisują propozycje prezentów dla chłopca i dziewczynki, zgodnie z ich zainteresowaniami, widocznymi na obrazkach:

RsFuUl8oUcHs6
Aplikacje dostępne w
Pobierz aplikację ZPE - Zintegrowana Platforma Edukacyjna na androida