II. Programming and solving problems by using the computer and other digital devices. Using computer applications the student:
3) creates documents and presentations, including those in a cloud in order to solve problems and create papers from various fields (subjects), adjusts the format and the appearance of the research papers to their content/purpose and demonstrates the following skills:
c) performing calculations specified in the curriculum of various subjects within the scope of primary school and useful in everyday life and implementing selected algorithms in a spreadsheet: entering data in a worksheet table, using basic functions, using relative, absolute and mixed references, presenting data in the form of various charts, ordering and filtering data.
1. Feedback on students’ progress. 2. Managing the time during the test. 3. Communicating in English; developing basic scientific, technical and digital competences; developing learning skills.
Uczniowie przed sprawdzianem zapoznają się z metodami zarządzania i organizacją czasem w trakcie sprawdzianu.
m12b2faf14160063a_1527752256679_0
Rb62XLdog5JFl1
Nauczyciel omawia schemat punktowania zadań na sprawdzianie.
Omówienie systemu oceniania. Ocena pozytywna od 40% prawidłowo rozwiązanych zadań. Ocena negatywna poniżej 40% prawidłowo rozwiązanych zadań.
m12b2faf14160063a_1527712094602_0
RAQhQrx3WttE81
Omówienie każdego zadania: prawidłowa odpowiedź, nieprawidłowa odpowiedź. Za każde prawidłowo rozwiązane zadanie uczeń otrzymuje 1 punkt.
m12b2faf14160063a_1528449000663_0
Sprawdzenie wiadomości z arkusza kalkulacyjnego.
m12b2faf14160063a_1528449084556_0
Drugi
m12b2faf14160063a_1528449076687_0
Klasy VII‑VIII
II. Programowanie i rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń cyfrowych. Uczeń:
3) korzystając z aplikacji komputerowych, przygotowuje dokumenty i prezentacje, także w chmurze, na pożytek rozwiązywanych problemów i własnych prac z różnych dziedzin (przedmiotów), dostosowuje format i wygląd opracowań do ich treści i przeznaczenia, wykazując się przy tym umiejętnościami:
c) rozwiązywania zadań rachunkowych z programu nauczania z różnych przedmiotów w zakresie szkoły podstawowej, z codziennego życia oraz implementacji wybranych algorytmów w arkuszu kalkulacyjnym: umieszcza dane w tabeli arkusza kalkulacyjnego, posługuje się podstawowymi funkcjami, stosuje adresowanie względne, bezwzględne i mieszane, przedstawia dane w postaci różnego typu wykresów, porządkuje i filtruje dane.
m12b2faf14160063a_1528449068082_0
45 minut
m12b2faf14160063a_1528449523725_0
Sprawdzenie wiadomości z arkusza kalkulacyjnego.
m12b2faf14160063a_1528449552113_0
1. Uzyskanie informacji o postępach uczniów. 2. Zarządzanie organizacją i czasem w trakcie sprawdzianu. 3. Porozumiewanie się w języku angielskim, rozwijanie podstawowych kompetencji naukowo‑technicznych oraz informatycznych, kształtowanie umiejętności uczenia się.
m12b2faf14160063a_1528450430307_0
Uczeń: Uzyskuje informację na temat stopnia opanowania wiedzy i umiejętności.
m12b2faf14160063a_1528449534267_0
1. Odwrócona klasa. 2. Test sprawdzający.
m12b2faf14160063a_1528449514617_0
Praca indywidualna
m12b2faf14160063a_1528450135461_0
m12b2faf14160063a_1528450127855_0
Uczniowie przed sprawdzianem zapoznają się z metodami zarządzania i organizacją czasem w trakcie sprawdzianu.
Nauczyciel omawia schemat punktowania zadań na sprawdzianie. Omówienie systemu oceniania. Ocena pozytywna od 40% prawidłowo rozwiązanych zadań. Ocena negatywna poniżej 40% prawidłowo rozwiązanych zadań.
m12b2faf14160063a_1528446435040_0
TEST WIADOMOŚCI
m12b2faf14160063a_1528450119332_0
Omówienie każdego zadania: prawidłowa odpowiedź, nieprawidłowa odpowiedź. | Za każde prawidłowo rozwiązane zadanie uczeń otrzymuje 1 punkt.