II. Programming and solving problems by using the computer and other digital devices. Using computer applications the student:
3) creates documents and presentations, including those in a cloud in order to solve problems and create papers from various fields (subjects), adjusts the format and the appearance of the research papers to their content/purpose and demonstrates the following skills:
b) creating various documents: formatting and merging texts, inserting symbols, images and tables, using document templates and dividing longer documents into pages.
1. Feedback on students’ progress. 2. Managing the time during the test. 3. Communicating in English; developing basic scientific, technical and digital competences; developing learning skills.
Uczniowie przed sprawdzianem zapoznają się z metodami zarządzania i organizacją czasem w trakcie sprawdzianu.
m5e63f27599794b89_1527752256679_0
Rb62XLdog5JFl1
Nauczyciel omawia schemat punktowania zadań na sprawdzianie.
Omówienie systemu oceniania. Ocena pozytywna od 40% prawidłowo rozwiązanych zadań. Ocena negatywna poniżej 40% prawidłowo rozwiązanych zadań.
m5e63f27599794b89_1527712094602_0
RAQhQrx3WttE81
Omówienie każdego zadania: prawidłowa odpowiedź, nieprawidłowa odpowiedź. Za każde prawidłowo rozwiązane zadanie uczeń otrzymuje 1 punkt.
m5e63f27599794b89_1528449000663_0
Sprawdzenie wiadomości z edytora tekstu
m5e63f27599794b89_1528449084556_0
Drugi
m5e63f27599794b89_1528449076687_0
Klasy VII i VIII
II. Programowanie i rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń cyfrowych. Uczeń:
3) korzystając z aplikacji komputerowych, przygotowuje dokumenty i prezentacje, także w chmurze, na pożytek rozwiązywanych problemów i własnych prac z różnych dziedzin (przedmiotów), dostosowuje format i wygląd opracowań do ich treści i przeznaczenia, wykazując się przy tym umiejętnościami:
b) tworzenia różnych dokumentów: formatuje i łączy teksty, wstawia symbole, obrazy, tabele, korzysta z szablonów dokumentów, dłuższe dokumenty dzieli na strony.
m5e63f27599794b89_1528449068082_0
45 minut
m5e63f27599794b89_1528449523725_0
Sprawdzenie wiadomości z edytora tekstu.
m5e63f27599794b89_1528449552113_0
1. Uzyskanie informacji o postępach uczniów. 2. Zarządzanie organizacją i czasem w trakcie sprawdzianu. 3. Porozumiewanie się w języku angielskim, rozwijanie podstawowych kompetencji naukowo‑technicznych oraz informatycznych, kształtowanie umiejętności uczenia się.
m5e63f27599794b89_1528450430307_0
Uczeń: Uzyskuje informację na temat stopnia opanowania wiedzy i umiejętności.
m5e63f27599794b89_1528449534267_0
1. Odwrócona klasa. 2. Test sprawdzający.
m5e63f27599794b89_1528449514617_0
Praca indywidualna
m5e63f27599794b89_1528450135461_0
m5e63f27599794b89_1528450127855_0
Uczniowie przed sprawdzianem zapoznają się z metodami zarządzania i organizacją czasem w trakcie sprawdzianu.
Nauczyciel omawia schemat punktowania zadań na sprawdzianie. Omówienie systemu oceniania. Ocena pozytywna od 40% prawidłowo rozwiązanych zadań. Ocena negatywna poniżej 40% prawidłowo rozwiązanych zadań.
m5e63f27599794b89_1528446435040_0
TEST WIADOMOŚCI
m5e63f27599794b89_1528450119332_0
Omówienie każdego zadania: prawidłowa odpowiedź, nieprawidłowa odpowiedź. | Za każde prawidłowo rozwiązane zadanie uczeń otrzymuje 1 punkt.