1
Polecenie 1

Przeanalizuj mapę myśli, a następnie zapisz, jak będzie wyglądała struktura Zwierze w języku Java. Stwórz podane na mapie instancje tej struktury i nadaj im odpowiednie wartości. Przyjmij, że domyślnie zwierzę nie lata, nie ma nóg, a pokryte jest łuskami.

RtpW1c2pMTCgH
Mapa myśli. Lista elementów: Nazwa kategorii: zwierzęElementy należące do kategorii zwierzęNazwa kategorii: kotElementy należące do kategorii kotNazwa kategorii: 4 nogiNazwa kategorii: sierśćKoniec elementów należących do kategorii kotNazwa kategorii: lisElementy należące do kategorii lisNazwa kategorii: 4 nogiNazwa kategorii: sierśćKoniec elementów należących do kategorii lisNazwa kategorii: papugaElementy należące do kategorii papugaNazwa kategorii: 2 nogiNazwa kategorii: lataNazwa kategorii: pióraKoniec elementów należących do kategorii papugaNazwa kategorii: człowiekElementy należące do kategorii człowiekNazwa kategorii: 2 nogiNazwa kategorii: skóraKoniec elementów należących do kategorii człowiekNazwa kategorii: wążNazwa kategorii: rybaKoniec elementów należących do kategorii zwierzę
Źródło: Contentplus.pl Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
1
Polecenie 2

Przygotuj mapę myśli, a następnie zapisz, jak będzie wyglądała struktura Roslina w języku Java. Stwórz podane przez siebie instancje tej struktury i nadaj im odpowiednie wartości.

R1QYY4NrQY4YX1
Mapa myśli. Lista elementów: Nazwa kategorii: roślina
Źródło: Contentplus.pl Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.

Przygotuj listę haseł, opisującą strukturę Roslina w języku Java. Stwórz podane przez siebie instancje tej struktury i nadaj im odpowiednie wartości.

RqnNbZ1bUu2aC
(Uzupełnij).
Polecenie 3

Zapoznaj się z elementami zaznaczonymi na zdjęciu. Do tych elementów przypisujemy przykładowe struktury danych.

RJzyxiHxq8Nzs1
Polecenie 4

Wszystkie zaprezentowane w galerii zdjęć interaktywnych informacje możemy zapisać w postaci struktury danych języka Java. Przeanalizuj podany kod, a następnie wybierz z obrazka dodatkowy element i dodaj go do implementacji.

Linia 1. import java kropka util kropka Arrays średnik. Linia 2. import java kropka util kropka List średnik. Linia 4. class Element otwórz nawias klamrowy. Linia 5. public String element średnik. Linia 6. public String kolorWlosow średnik. Linia 7. public String kolor średnik. Linia 8. public List otwórz nawias ostrokątny String zamknij nawias ostrokątny robi średnik. Linia 9. public String wysokosc średnik. Linia 10. public String typ średnik. Linia 11. zamknij nawias klamrowy. Linia 13. public class Main otwórz nawias klamrowy. Linia 14. public static void wypiszObiekt otwórz nawias okrągły Element o zamknij nawias okrągły otwórz nawias klamrowy. Linia 15. System kropka out kropka println otwórz nawias okrągły cudzysłów element dwukropek cudzysłów plus o kropka element zamknij nawias okrągły średnik. Linia 16. System kropka out kropka println otwórz nawias okrągły cudzysłów kolorWlosow dwukropek cudzysłów plus o kropka kolorWlosow zamknij nawias okrągły średnik. Linia 17. System kropka out kropka println otwórz nawias okrągły cudzysłów robi dwukropek cudzysłów plus o kropka robi zamknij nawias okrągły średnik. Linia 18. System kropka out kropka println otwórz nawias okrągły cudzysłów wysokość dwukropek cudzysłów plus o kropka wysokosc zamknij nawias okrągły średnik. Linia 19. System kropka out kropka println otwórz nawias okrągły cudzysłów typ dwukropek cudzysłów plus o kropka typ zamknij nawias okrągły średnik. Linia 20. System kropka out kropka println otwórz nawias okrągły zamknij nawias okrągły średnik. Linia 21. zamknij nawias klamrowy. Linia 22. public static void main otwórz nawias okrągły String otwórz nawias kwadratowy zamknij nawias kwadratowy args zamknij nawias okrągły otwórz nawias klamrowy. Linia 23. Element osoba znak równości new Element otwórz nawias okrągły zamknij nawias okrągły średnik. Linia 24. osoba kropka element znak równości cudzysłów osoba cudzysłów średnik. Linia 25. osoba kropka kolorWlosow znak równości cudzysłów kasztanowy cudzysłów średnik. Linia 26. osoba kropka robi znak równości Arrays kropka asList otwórz nawias okrągły cudzysłów trzyma dziecko za rękę cudzysłów przecinek cudzysłów siedzi na wózku cudzysłów zamknij nawias okrągły średnik. Linia 27. wypiszObiekt otwórz nawias okrągły osoba zamknij nawias okrągły średnik. Linia 29. Element budynek znak równości new Element otwórz nawias okrągły zamknij nawias okrągły średnik. Linia 30. budynek kropka element znak równości cudzysłów budynek cudzysłów średnik. Linia 31. budynek kropka kolor znak równości cudzysłów biały cudzysłów średnik. Linia 32. budynek kropka wysokosc znak równości cudzysłów niski cudzysłów średnik. Linia 33. budynek kropka typ znak równości cudzysłów mieszkalny cudzysłów średnik. Linia 34. wypiszObiekt otwórz nawias okrągły budynek zamknij nawias okrągły średnik. Linia 35. zamknij nawias klamrowy. Linia 36. zamknij nawias klamrowy.
Polecenie 5
RTzs5WgO99CFn
Wybierz jedno nowe słowo poznane podczas dzisiejszej lekcji i ułóż z nim zdanie.