Technik organizacji turystyki

1
RlsfXEF89x0hC
Model trzy D przedstawia biuro turystyczne.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., Biuro turystyczne, licencja: CC BY-SA 3.0.

Model trzy D przedstawia przestrzeń biura turystycznego. Na jednej ze ścian znajduje się mapa świata, pod którą stoi biurko, na którym znajduje się monitor komputera. Obok biurka umieszczono komodę z szufladami. Na drugiej ścianie wiszą półki i obrazy. W pobliżu ściany znajduje się biurko z monitorem komputera. W centrum widoczne są wystawa z broszurami oraz dwa stoliki z krzesłami.

Elementy modelu mają punkty interaktywne. Po ich kliknięciu pojawiają się pola tekstowe z nagraniami audio tożsamymi z tekstem. Są one następujące:

  1. komputer – wszystkie dane zarówno dotyczące klientów, jak i oferowanych produktów, muszą być uporządkowane i przechowywane w komputerowych bazach danych. W pracy w biurze podróży przydaje się także dostęp do internetu.

  2. multimedialne materiały reklamowe – atrakcyjne w formie i treści materiały dostępne na urządzeniach elektronicznych. Służą do zachęcenia klientów do skorzystania z oferty biura podróży.

  3. stanowisko do obsługi klienta – miejsce, w którym przyjmowani i obsługiwani są klienci. Musi być komfortowe i ułatwiać przedstawienie klientowi oferty.

  4. konspekt turystyczny – publikacja, w której zawarte są informacje o imprezach turystycznych. Przedstawia się ją klientowi, aby mógł zapoznać się z ofertą biura podróży.