Model 3D
Technik realizacji nagłośnień

Zasób interaktywny dostępny pod adresem https://zpe.gov.pl/a/DTICVN4sP
Model 3D przedstawia konsoletę analogową.
Widoczne jest pomieszczenie z białymi ścianami. Na pierwszym planie jest konsoleta analogowa, która stoi na biurku. Obok konsoli leży mikrofon. Przed biurkiem są dwa głośniki - jeden po lewej stronie, drugi po prawej. Przed głośnikami jest szyba podzielona na trzy części. Widać w niej stadion piłkarski - murawę oraz trybuny w kolorze czerwonym. Stadion jest pusty. W pomieszczeniu na ścianach są przymocowane jeszcze cztery mniejsze głośniki. Przy biurku stoi krzesło. Na przeciwko szyb są drzwi do pomieszczenia. Na suficie są ciemne kasetony i podłużna lampa ledowa.
Z lewej strony ekranu za pomocą przycisku można wyświetlić okienko z tekstem: Technik realizacji nagłośnień. Konsoleta analogowa. Konsoleta analogowa to urządzenie dźwiękowe, które pozwala na miksowanie i kontrolowanie dźwięku podczas koncertów, wydarzeń na żywo, sesji nagraniowych i innych sytuacji, gdzie jakość dźwięku jest kluczowa. Jest to duża i masywna konstrukcja, która zajmuje wiele przestrzeni. Posiada wiele kanałów wejściowych, z których każdy może obsługiwać źródło dźwięku, takie jak mikrofony, instrumenty muzyczne, źródła odtwarzające dźwięk itp. Każdy kanał ma osobne regulatory, które pozwalają na kontrolę poziomu sygnału, wzmocnienie
Na środku ekranu znajduje się prostokątny przycisk z napisem „Dotknij by animować”. Do kliknięciu w przycisk na konsoli pojawiają się diody w postaci słupków, które się zmniejszają i zwiększają imitując głośność dźwięku.
Na modelu 3D konsolety analogowej można klikać poszczególne jej elementy. Po kliknięciu elementu podświetla się on i wyświetlana jest jego nazwa.
Elementy konsolety:
wskaźniki pomiaru dźwięku,
wskaźniki głośności dźwięku,
panel głównego sterowania,
sekcja monitoringu,
panel kontrolny,
głośność każdego kanału,
panel nagrywania,
sekcja wysyłek aux.