Źródło: Englishsquare.pl Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Film nawiązujący do treści materiału
Ćwiczenia powiązane
Ćwiczenie 1. - Oględziny i naprawy wagonów w składach pociągów
Test
Ćwiczenie 1. - Oględziny i naprawy wagonów w składach pociągów
Oględziny i naprawy wagonów w składach pociągów3070Brawo! Udało ci się poprawnie zaliczyć ten test. Wiesz już na czym polegają oględziny i naprawy wagonów w składach pociągów.Niestety, nie udało ci się zaliczyć tego testu. Wróć do filmu instruktażowego „Oględziny techniczne wagonów w składach pociągów” i spróbuj ponownie.
Test
Oględziny i naprawy wagonów w składach pociągów
Test składa się z dwóch rodzajów zadań: jednokrotnego oraz wielokrotnego wyboru. Pytania wielokrotnego wyboru posiadają więcej niż jedną prawidłową odpowiedź i zaczynają się od zdania „Wybierz wszystkie prawidłowe odpowiedzi”.
Liczba pytań:
20
Limit czasu:
30 min
Pozostało prób:
1/1
Twój ostatni wynik:
-
Oględziny i naprawy wagonów w składach pociągów
Pytanie
1/20
Pozostało czasu
0:00
Twój ostatni wynik
-
Wybierz wszystkie prawidłowe odpowiedzi. Rewident taboru zajmuje się: Możliwe odpowiedzi: 1. wykonywaniem uproszczonej próby hamulca, 2. wykonywaniem szczegółowej próby hamulca, 3. wykonywaniem oględzin technicznych wagonów, 4. sprawdzaniem poprawności załadunku towarów
Wybierz wszystkie prawidłowe odpowiedzi. Wagon posiada pękniętą obręcz koła. Należy: Możliwe odpowiedzi: 1. wyłączyć go ze składu pociągu, 2. wyładować, 3. zlecić do wykonania naprawy bez wyłączenia, 4. okleić go nalepkami Mw-585
Odpowiednie oznakowanie wagonów uszkodzonych należy od obowiązków: Możliwe odpowiedzi: 1. rewidenta taboru, 2. kierownika pociągu, 3. maszynisty, 4. dyżurnego ruchu
Oględziny techniczne wagonów przybywających do stacji wykonuje się: Możliwe odpowiedzi: 1. kiedy wagony są kierowane do rozrządu na górkę rozrządową, 2. po wydaniu stosownej decyzji przez kierownika jednostki organizacyjnej na danym terenie, 3. zawsze dla wagonów towarowych i co drugi skład dla wagonów osobowych, 4. gdy jest podejrzenie uszkodzenia wagonu
Wybierz wszystkie prawidłowe odpowiedzi. Przy ocenie stanu technicznego zderzaków należy zwrócić uwagę na: Możliwe odpowiedzi: 1. ich obecność, 2. mocowanie do ostoi wagonu, 3. to, czy środki urządzeń zderznych mieszczą się w dopuszczalnych granicach, 4. na kolor malowania
Wybierz wszystkie prawidłowe odpowiedzi. Sprawdzając stan urządzeń hamulcowych w wagonie, warto przyjrzeć się: Możliwe odpowiedzi: 1. stanowi zużycia wstawek hamulcowych, 2. usytuowaniu wstawek hamulcowych, 3. położeniu dźwigni przestawnej hamulca, 4. stanowi elementów przekładni hamulcowej
Wybierz wszystkie prawidłowe odpowiedzi. Rewident wykonując oględziny techniczne wagonów pasażerskich, dodatkowo musi sprawdzić: Możliwe odpowiedzi: 1. stan oświetlenia i nagłośnienia, 2. czystość, 3. prawidłowość połączeń międzywagonowych, 4. prawidłowość działania urządzeń automatycznego zamykania i blokowania drzwi wejściowych
8. Do napraw bez wyłączenia o podstawowym zakresie możemy zaliczyć: Możliwe odpowiedzi: 1. regulację i konserwację sprzęgów śrubowych, 2. wymianę lub uzupełnienie śrub, zawleczek, nakrętek itp., 3. smarowanie i konserwację części trących, 4. drobne naprawy spawalnicze
Wybierz wszystkie prawidłowe odpowiedzi. Do napraw wagonu bez wyłączenia o poszerzonym zakresie zaliczmy: Możliwe odpowiedzi: 1. wymianę i uzupełnienie zwór maźniczych, 2. wymianę haków cięgłowych oraz sprzęgieł łubkowych i łączników cięgła, 3. uzupełnienie linek uziemiających, 4. naprawy związane z zamykaniem drzwi, okien, żaluzji, klap, ścian odchylanych itp.
Wybierz wszystkie prawidłowe odpowiedzi. Te usterki kwalifikują wagon do wyłączenia: Możliwe odpowiedzi: 1. poluzowanie lub przesunięcie obręczy koła, 2. brak znaków kontrolnych zużycia koła, 3. występowanie płaskich miejsc w kole, 4. skrzywione ostoje wagonów
Wybierz wszystkie prawidłowe odpowiedzi. Głuchy dźwięk wydawany przez koło zestawu kolejowego po uderzeniu go młotkiem kolejowym może świadczyć o tym, że: Możliwe odpowiedzi: 1. mogło nastąpić poluzowanie obręczy koła, 2. mogło nastąpić pęknięcie obręczy koła, 3. z kołem jest wszystko w porządku, 4. koło przekroczyło wymiary graniczne
Metaliczny dźwięk wydawany przez koło zestawu kolejowego po uderzeniu go młotkiem kolejowym wskazuje na to, że: Możliwe odpowiedzi: 1. z kołem jest wszystko w porządku, 2. mogło nastąpić pęknięcie pierścienia zaciskowego, 3. mogło nastąpić poluzowanie obręczy koła, 4. mogło nastąpić pęknięcie obręczy koła
Mw-576 jest to: Możliwe odpowiedzi: 1. wykaz o stanie wagonów w pociągu pasażerskim, 2. wykaz o stanie EZT pociągu pasażerskiego, 3. zawiadomienie o wyłączeniu z przewozu wagonów uszkodzonych, 4. książka wagonów uszkodzonych
Mt-576 jest to: Możliwe odpowiedzi: 1. wykaz o stanie ezt pociągu pasażerskiego, 2. wykaz o stanie wagonów w pociągu pasażerskim, 3. zawiadomienie o wyłączeniu z przewozu wagonów uszkodzonych, 4. książka wagonów uszkodzonych
Mt-576 jest to: Możliwe odpowiedzi: 1. wykaz o stanie ezt pociągu pasażerskiego, 2. wykaz o stanie wagonów w pociągu pasażerskim, 3. zawiadomienie o wyłączeniu z przewozu wagonów uszkodzonych, 4. książka wagonów uszkodzonych
Nalepka Mw-585 jest koloru: Możliwe odpowiedzi: 1. czerwonego, 2. niebieskiego, 3. zielonego, 4. żółtego
Wagony nalepkami informacyjnymi należy oklejać: Możliwe odpowiedzi: 1. obustronnie, 2. jednostronnie, 3. dwie nalepki na jednej stronie, 4. cztery nalepki na jednej stronie
Nalepkę Mw-582 nakleja się na: Możliwe odpowiedzi: 1. wagony do naprawy okresowej, 2. wszystkie wagony, 3. wagony do rozładunku, 4. wagony do zwrócenia na kolej macierzystą
Karta próby hamulca i urządzeń pneumatycznych pociągu kolejowego jest to: Możliwe odpowiedzi: 1. potwierdzenie sprawności hamulców w składzie pociągu, 2. zawiadomienie o uszkodzeniu hamulców w składzie pociągu, 3. opis stanu technicznego hamulców w składzie pociągu, 4. zawiadomienie o wyłączeniu wagonów z uszkodzonymi hamulcami
Wybierz wszystkie prawidłowe odpowiedzi. Rewident taboru powinien posiadać: Możliwe odpowiedzi: 1. dobry słuch, 2. dobry wzrok, 3. dobrą orientację w terenie, 4. zdolność podejmowania decyzji pod presją
Ćwiczenie 3. - Naprawy wagonów
Wstaw w tekst
Ćwiczenie 3. - Naprawy wagonów
RqqWkhzRFRwjX2
1. Sprawdzeniem stany technicznego wagonów towarowych kierowanych pod załadunek zajmuje się 1. poszerzonym zakresie, 2. wyłączenia, 3. rewident taboru, 4. podstawowym zakresie, 5. kierownik pociągu, 6. 18, 7. naprawy bez wyłączania, 8. poszerzonym zakresie, 9. 17, 10. podstawowym zakresie
2. Wymiana i uzupełnienie podkładek pod czopy opasek resorowych zalicza się do napraw wykonywanych w ramach napraw bez wyłączenia o 1. poszerzonym zakresie, 2. wyłączenia, 3. rewident taboru, 4. podstawowym zakresie, 5. kierownik pociągu, 6. 18, 7. naprawy bez wyłączania, 8. poszerzonym zakresie, 9. 17, 10. podstawowym zakresie
3. Braki zderzaków kwalifikują wagon do 1. poszerzonym zakresie, 2. wyłączenia, 3. rewident taboru, 4. podstawowym zakresie, 5. kierownik pociągu, 6. 18, 7. naprawy bez wyłączania, 8. poszerzonym zakresie, 9. 17, 10. podstawowym zakresie
4. Informacje o wyłączeniu wagonu z przewozu należy odnotować w książce rewizji technicznej Mw-561 w rubryce 1. poszerzonym zakresie, 2. wyłączenia, 3. rewident taboru, 4. podstawowym zakresie, 5. kierownik pociągu, 6. 18, 7. naprawy bez wyłączania, 8. poszerzonym zakresie, 9. 17, 10. podstawowym zakresie
5. Uzupełnienie linek uziemiających zalicza się do napraw wykonywanych w ramach napraw bez wyłączenia o 1. poszerzonym zakresie, 2. wyłączenia, 3. rewident taboru, 4. podstawowym zakresie, 5. kierownik pociągu, 6. 18, 7. naprawy bez wyłączania, 8. poszerzonym zakresie, 9. 17, 10. podstawowym zakresie
1. Sprawdzeniem stany technicznego wagonów towarowych kierowanych pod załadunek zajmuje się 1. poszerzonym zakresie, 2. wyłączenia, 3. rewident taboru, 4. podstawowym zakresie, 5. kierownik pociągu, 6. 18, 7. naprawy bez wyłączania, 8. poszerzonym zakresie, 9. 17, 10. podstawowym zakresie
2. Wymiana i uzupełnienie podkładek pod czopy opasek resorowych zalicza się do napraw wykonywanych w ramach napraw bez wyłączenia o 1. poszerzonym zakresie, 2. wyłączenia, 3. rewident taboru, 4. podstawowym zakresie, 5. kierownik pociągu, 6. 18, 7. naprawy bez wyłączania, 8. poszerzonym zakresie, 9. 17, 10. podstawowym zakresie
3. Braki zderzaków kwalifikują wagon do 1. poszerzonym zakresie, 2. wyłączenia, 3. rewident taboru, 4. podstawowym zakresie, 5. kierownik pociągu, 6. 18, 7. naprawy bez wyłączania, 8. poszerzonym zakresie, 9. 17, 10. podstawowym zakresie
4. Informacje o wyłączeniu wagonu z przewozu należy odnotować w książce rewizji technicznej Mw-561 w rubryce 1. poszerzonym zakresie, 2. wyłączenia, 3. rewident taboru, 4. podstawowym zakresie, 5. kierownik pociągu, 6. 18, 7. naprawy bez wyłączania, 8. poszerzonym zakresie, 9. 17, 10. podstawowym zakresie
5. Uzupełnienie linek uziemiających zalicza się do napraw wykonywanych w ramach napraw bez wyłączenia o 1. poszerzonym zakresie, 2. wyłączenia, 3. rewident taboru, 4. podstawowym zakresie, 5. kierownik pociągu, 6. 18, 7. naprawy bez wyłączania, 8. poszerzonym zakresie, 9. 17, 10. podstawowym zakresie