Źródło: Akademia Finansów i Biznesu Vistula, licencja: CC BY 3.0.
11
Instrukcja korzystania z programu ćwiczeniowego do projektowania przez dobieranie
Instrukcja korzystania z programu ćwiczeniowego do projektowania przez dobieranie
Program ćwiczeniowy do projektowania przez dobieranie – Projektowanie programu spędzania wolnego czasu w gospodarstwie agroturystycznym zawiera polecenie w formie pisemnej, jak również w formie audio. Dla wygody korzystania z programu ćwiczeniowego należy kliknąć ikonę trybu pełnoekranowego, znajdującą się w prawym górnym rogu ekranu.
RS9M0Tcr3z7Po
Grafika przedstawia widok początkowego ekranu programu ćwiczeniowego zatytułowanego Projektowanie programu spędzania wolnego czasu w gospodarstwie agroturystycznym.
Widok ekranu programu ćwiczeniowego
Źródło: Akademia Finansów i Biznesu Vistula, licencja: CC BY 3.0.
Na dolnym pasku ekranu znajdują się ikony: Instrukcja programu ćwiczeniowego oraz Pobierz listę kroków, która umożliwia zapisanie postępów pracy i pobranie pliku na komputer. Po najechaniu myszką na ikonę pokazują się podpowiedzi dotyczące funkcjonalności danej ikony.
RiGp8doAtHTwe
Rysunek przedstawia dwie ikony. Pierwsza to ikona instrukcji czyli koło ciemnego koloru oraz białą literę i wewnątrz koła wraz z napisem Instrukcja znajdującym się poniżej ikony. Druga to ikona pobierania listy kroków czyli strzałka skierowana w dół, a pod nią pozioma linia wraz z napisem Pobierz listę kroków znajdującym się poniżej ikony.
Źródło: Akademia Finansów i Biznesu Vistula, licencja: CC BY 3.0.
W dolnym pasku ekranu znajdują się także ikony, które umożliwiają zapisanie całej swojej pracy – ikona „Zapisz efekty pracy”; wykonanie zrzutu ekranu – ikona „Zrzut ekranu”; oraz ponownego wykonania ćwiczenia – ikona „Spróbuj ponownie”. Po wykonaniu zadania, niezależnie od uzyskanego wyniku, pojawi się informacja zwrotna.
Rdbz9oX6RjN2E
Rysunek przedstawia trzy ikony. Pierwsza to ikona zapisania efektów pracy, czyli mająca kształt przypominający komputerową dyskietkę wraz z napisem Zapisz efekty pracy znajdującym się poniżej ikony. Druga to ikona zrzutu ekranu, czyli mająca kształt przypominający aparat fotograficzny widziany od przodu wraz z napisem Zrzut ekranu znajdującym się poniżej ikony. Trzecia to ikona ponownej próby, czyli dwie zakrzywione w lewo strzałki, których grot znajduje się odrobinę za końcem poprzedniej strzałki.
Źródło: Akademia Finansów i Biznesu Vistula, licencja: CC BY 3.0.
W przypadku korzystania wyłącznie z klawiatury należy użyć poniższych klawiszy:
Tab - poruszanie się do przodu po elementach
Shift + Tab - poruszanie się do tyłu po elementach
Spacja - podnoszenie i upuszczanie elementów
Escape - anulowanie przeciągania
Strzałki - przenoszenie elementów do sąsiadujących stref upuszczania
11
Zadanie 1. Projektowanie programu spędzania wolnego czasu w gospodarstwie agroturystycznym dla 6‑osobowej rodziny
Zadanie 1. Projektowanie programu spędzania wolnego czasu w gospodarstwie agroturystycznym dla 6‑osobowej rodziny1
RMOkUPxuh7eSZ1
Do gospodarstwa agroturystycznego „Na polanie” przyjechała 6-osobowa rodzina, składająca się z 2 osób dorosłych, 2 dzieci i 2 seniorów. Rodzina spędzi w gospodarstwie agroturystycznym ostatnie słoneczne pięć dni lipca. Rodzina ceni sobie lokalną kuchnię, dzieci lubią zwierzęta oraz pracę w polu, zaś seniorzy integracje podczas wiejskich imprez. Dodatkowo dorośli marzą o odpoczynku nad jeziorem. Twoim zadaniem jest stworzenie dla tej grupy programu spędzenia wolnego czasu w gospodarstwie agroturystycznym.
Dobierz, poprzez przeciąganie, propozycje atrakcji turystycznych, które mogą być odpowiednie i interesujące dla poszczególnych członków rodziny.
Do gospodarstwa agroturystycznego „Na polanie” przyjechała 6-osobowa rodzina, składająca się z 2 osób dorosłych, 2 dzieci i 2 seniorów. Rodzina spędzi w gospodarstwie agroturystycznym ostatnie słoneczne pięć dni lipca. Rodzina ceni sobie lokalną kuchnię, dzieci lubią zwierzęta oraz pracę w polu, zaś seniorzy integracje podczas wiejskich imprez. Dodatkowo dorośli marzą o odpoczynku nad jeziorem. Twoim zadaniem jest stworzenie dla tej grupy programu spędzenia wolnego czasu w gospodarstwie agroturystycznym.
Dobierz, poprzez przeciąganie, propozycje atrakcji turystycznych, które mogą być odpowiednie i interesujące dla poszczególnych członków rodziny.
Zadanie 2. Projektowanie programu spędzania wolnego czasu w gospodarstwie agroturystycznym dla różnych grup docelowych
Zadanie 2. Projektowanie programu spędzania wolnego czasu w gospodarstwie agroturystycznym dla różnych grup docelowych3
R1YTZcW5uhQ4e3
Z usług gospodarstwa agroturystycznego, w różnych porach roku, korzystają różne grupy klientów. Są to: grupa uczniów ze szkoły średniej wraz z opiekunem w czasie ferii zimowych; grupa seniorów w ostanie dni babiego lata we wrześniu, grupa wychowanków ze Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego wraz z opiekunami w czerwcu i grupa dzieci w wieku 8-10 lat wraz z opiekunem, która odwiedza gospodarstwo agroturystyczne podczas letniej kolonii. Każda z grup ma swoje preferencje, w jaki sposób spędzić wolny czas w gospodarstwie agroturystycznym.
Dobierz propozycje 3 atrakcji turystycznych, które mogą być odpowiednie i interesujące dla każdej grupy klientów. Weź pod uwagę lokalizację gospodarstwa agroturystycznego, porę roku, w której odbędzie się dany pobyt i zainteresowania poszczególnych grup.
Z usług gospodarstwa agroturystycznego, w różnych porach roku, korzystają różne grupy klientów. Są to: grupa uczniów ze szkoły średniej wraz z opiekunem w czasie ferii zimowych; grupa seniorów w ostanie dni babiego lata we wrześniu, grupa wychowanków ze Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego wraz z opiekunami w czerwcu i grupa dzieci w wieku 8-10 lat wraz z opiekunem, która odwiedza gospodarstwo agroturystyczne podczas letniej kolonii. Każda z grup ma swoje preferencje, w jaki sposób spędzić wolny czas w gospodarstwie agroturystycznym.
Dobierz propozycje 3 atrakcji turystycznych, które mogą być odpowiednie i interesujące dla każdej grupy klientów. Weź pod uwagę lokalizację gospodarstwa agroturystycznego, porę roku, w której odbędzie się dany pobyt i zainteresowania poszczególnych grup.
Powiązane ćwiczenia
1. Organizacja czasu wolnego w gospodarstwie agroturystycznym - test sprawdzający
Test
1. Organizacja czasu wolnego w gospodarstwie agroturystycznym - test sprawdzający
3Test jednokrotnego wyboru101595Bardzo dobrze poradziłeś sobie z wykonaniem tego testu. Doskonale wykorzystałeś przyswojony materiał dotyczący organizacji czasu wolnego w gospodarstwie agroturystycznym. Brawo!Niestety, nie wszystko poszło dobrze. Nie odpowiedziałeś poprawnie na większość pytań. Wróć do materiału, który dotyczy zagadnień związanych z organizacją czasu wolnego w gospodarstwie agroturystycznym i wyszukaj w nim te elementy, z którymi miałeś największy problem. Zobacz: Wskazówki i klucze odpowiedzi. Spróbuj ponownie rozwiązać test, a na pewno się uda. Powodzenia!
Test
Test jednokrotnego wyboru
Rozwiąż test jednokrotnego wyboru, zaznaczając poprawną odpowiedź spośród podanych.
Liczba pytań:
10
Limit czasu:
15 min
Pozostało prób:
1/1
Twój ostatni wynik:
-
Test jednokrotnego wyboru
Pytanie
1/10
Pozostało czasu
0:00
Twój ostatni wynik
-
Organizując atrakcje turystyczne w gospodarstwie agroturystycznym należy wziąć pod uwagę wiele czynników, w tym przede wszystkim
Gospodarstwa agroturystyczne jako główną atrakcję oferują
Do prac polowych, w których mogą wziąć udział goście gospodarstwa agroturystycznego, zaliczamy
Dokarmianie zwierząt, np. królików, gęsi, kóz, kur, kaczek, owiec, to atrakcja, w której goście mogą brać udział
Z różnych rodzajów turystyki wodnej, np. spływów kajakowych, windsurfingu, żeglarstwa, mogą samodzielnie korzystać
Dojenie krów, jako atrakcję, można realizować w gospodarstwie agroturystycznym z
Warunkiem korzystania z atrakcji, którą jest udział w żniwach, jest przede wszystkim
Warunkiem udziału gości w sianokosach jest
Poznawanie kultury ludowej można zrealizować poprzez wzięcie udziału w