Ilustracja przedstawia twarz uśmiechniętego Patricka oraz dymek z tekstem: Where do you want to go for the summer holidays: to the mountains or the seaside? Or maybe to the lake or forest? See where we want to go. Dokąd chcesz pojechać na wakacje: w góry czy nad morze? A może nad jezioro albo do lasu? Zobacz, dokąd my chcemy jechać.
Ilustracja przedstawia twarz uśmiechniętego Patricka oraz dymek z tekstem: Where do you want to go for the summer holidays: to the mountains or the seaside? Or maybe to the lake or forest? See where we want to go. Dokąd chcesz pojechać na wakacje: w góry czy nad morze? A może nad jezioro albo do lasu? Zobacz, dokąd my chcemy jechać.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., 2022, licencja: CC BY-SA 3.0.
Ilustracja przedstawia zbiór czterech zdjęć. Na każdym zdjęciu znajduje się punkt interaktywny z tekstem i nagraniem dźwiękowym z nim tożsamym. Punkt pierwszy: seaside. Zdjęcie przedstawia słoneczną plażę i morze. Punkt drugi: forest.. Zdjęcie przedstawia krętą drogę pośrodku lasu liściastego. Punkt trzeci: lake. Zdjęcie przedstawia jezioro otoczone lasem i górami. Punkt czwarty: mountains. Zdjęcie przedstawia drogę biegnącą przez wzgórza na tle wysokich gór.
Ilustracja przedstawia zbiór czterech zdjęć. Na każdym zdjęciu znajduje się punkt interaktywny z tekstem i nagraniem dźwiękowym z nim tożsamym. Punkt pierwszy: seaside. Zdjęcie przedstawia słoneczną plażę i morze. Punkt drugi: forest.. Zdjęcie przedstawia krętą drogę pośrodku lasu liściastego. Punkt trzeci: lake. Zdjęcie przedstawia jezioro otoczone lasem i górami. Punkt czwarty: mountains. Zdjęcie przedstawia drogę biegnącą przez wzgórza na tle wysokich gór.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., 2022, licencja: CC BY-SA 3.0.
Ilustracja przedstawia tył sali lekcyjnej. W sali widoczne są ławki uczniów, szafki, regał z książkami oraz rzutnik. Na okrągłym dywanie siedzą dzieci: Mia, Olivia, Patrick, Tony oraz Emily. Obok stoi pani Crow, wypowiadając tekst zawarty w dymku. Od jej głowy odchodzi chmurka myślowa, w której pani Crow pływa w jeziorze. Transkrypcja tekstu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia tył sali lekcyjnej. W sali widoczne są ławki uczniów, szafki, regał z książkami oraz rzutnik. Na okrągłym dywanie siedzą dzieci: Mia, Olivia, Patrick, Tony oraz Emily. Obok stoi pani Crow, wypowiadając tekst zawarty w dymku. Od jej głowy odchodzi chmurka myślowa, w której pani Crow pływa w jeziorze. Transkrypcja tekstu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., 2022, licencja: CC BY-SA 3.0.
Ilustracja przedstawia tył sali lekcyjnej. W sali widoczne są szafki i regał z książkami. Na okrągłym dywanie siedzą dzieci: Mia, Olivia, Patrick, Tony oraz Emily. Obok stoi pani Crow. Nad głową Patricka znajduje się chmurka myślowa, w której Patrick stoi na plaży. Bohaterowie prowadzą ze sobą dialog, zapisany w ponumerowanych chmurkach, odchodzących od ich głów. Transkrypcja tekstu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia tył sali lekcyjnej. W sali widoczne są szafki i regał z książkami. Na okrągłym dywanie siedzą dzieci: Mia, Olivia, Patrick, Tony oraz Emily. Obok stoi pani Crow. Nad głową Patricka znajduje się chmurka myślowa, w której Patrick stoi na plaży. Bohaterowie prowadzą ze sobą dialog, zapisany w ponumerowanych chmurkach, odchodzących od ich głów. Transkrypcja tekstu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., 2022, licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Patrick: Oh, I want to go to the seasidego to the seasidego to the seaside.
Olivia: Yes, the seaside is fantasticfantasticfantastic!
Ms Crow: Mia, and you?
R1emHRnUECyqg1
Ilustracja przedstawia tył sali lekcyjnej. W sali widoczne są szafki i regał z książkami. Na okrągłym dywanie siedzą dzieci: Mia, Olivia, Patrick, Tony oraz Emily. Obok stoi pani Crow. Nad głową Mii znajduje się chmurka myślowa, w której Mia wspina się po górach. Bohaterowie prowadzą ze sobą dialog, zapisany w ponumerowanych chmurkach, odchodzących od ich głów. Transkrypcja tekstu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia tył sali lekcyjnej. W sali widoczne są szafki i regał z książkami. Na okrągłym dywanie siedzą dzieci: Mia, Olivia, Patrick, Tony oraz Emily. Obok stoi pani Crow. Nad głową Mii znajduje się chmurka myślowa, w której Mia wspina się po górach. Bohaterowie prowadzą ze sobą dialog, zapisany w ponumerowanych chmurkach, odchodzących od ich głów. Transkrypcja tekstu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., 2022, licencja: CC BY-SA 3.0.
Tony: Wow! I want to go to the mountains, tootootoo.
Ms Crow: That’s great!that’s great!That’s great! Emily, where do you want to go?
RuIL6wNojEJ6N1
Ilustracja przedstawia tył sali lekcyjnej. W sali widoczne są szafki i regał z książkami. Na okrągłym dywanie siedzą dzieci: Mia, Olivia, Patrick, Tony oraz Emily. Obok stoi pani Crow. Nad głową Emily znajduje się chmurka myślowa, w której Emily idzie na pierwszą wędrówkę w lesie. Bohaterowie prowadzą ze sobą dialog, zapisany w ponumerowanych chmurkach, odchodzących od ich głów. Transkrypcja tekstu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia tył sali lekcyjnej. W sali widoczne są szafki i regał z książkami. Na okrągłym dywanie siedzą dzieci: Mia, Olivia, Patrick, Tony oraz Emily. Obok stoi pani Crow. Nad głową Emily znajduje się chmurka myślowa, w której Emily idzie na pierwszą wędrówkę w lesie. Bohaterowie prowadzą ze sobą dialog, zapisany w ponumerowanych chmurkach, odchodzących od ich głów. Transkrypcja tekstu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., 2022, licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Emily: Well, I want to go to the forestgo to the forestgo to the forest.