Przeczytaj
Ben i Tim chętnie spędzają razem czas po południu. Jaki mają pomysł na dzisiaj?Ben i Tim chętnie spędzają razem czas po południu. Jaki mają pomysł na dzisiaj?
Kto co pisze? Słuchaj tekstu i czytaj go jednocześnie.Kto co pisze? Słuchaj tekstu i czytaj go jednocześnie.
Wer schreibt was? Hör zu und lies mit.Wer schreibt was? Hör zu und lies mit.
Źródło: Sylwia Puszczewicz, Was machen wir?, licencja: CC BY-SA 3.0.
Chłopcy umawiają się na spotkanie. Rozważają różne miejsca. Dopasuj wyrazy do rysunków.Chłopcy umawiają się na spotkanie. Rozważają różne miejsca. Dopasuj wyrazy do rysunków.
Ordne zu.Ordne zu.
Verbinde die Paare.
Połącz w pary.
Dokąd chce pójść Tim? Wybierz właściwą odpowiedź.Dokąd chce pójść Tim? Wybierz właściwą odpowiedź.
Wähle die richtige Antwort.Wähle die richtige Antwort.

Wydrukuj i podpisz rysunki. Połóż je na podłodze. Włącz ponownie dialog. Gdy usłyszysz słowo widoczne na rysunku, nadepnij na kartkę.Wydrukuj i podpisz rysunki. Połóż je na podłodze. Włącz ponownie dialog. Gdy usłyszysz słowo widoczne na rysunku, nadepnij na kartkę.
Drucke die Bilder aus. Höre den Dialog.Drucke die Bilder aus. Höre den Dialog.
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/D1FMMQ7Ks
Nagranie dźwiękowe



Bilde einen Satz unten mit den fehlenden Wörtern.
Ułóż zdanie z podanych elementów.
W jaki sposób Tim zaproponował wyjście do parku? Zaznacz pytanie kolorem zielonym.W jaki sposób Tim zaproponował wyjście do parku? Zaznacz pytanie kolorem zielonym.
Markiere grün.Markiere grün.
Markiere.
W jaki sposób Tim zaproponował wyjście do parku? Zaznacz pytanie.
Słuchaj i powtarzaj.Słuchaj i powtarzaj.
Hör zu und sprich nach.Hör zu und sprich nach.

Gehen wir in den Park?Gehen wir in den Park?


