Przeczytaj
Lea i Ben otrzymali od rodziców plan dnia. Dzieci go uzupełniły swoimi fotografiami i wpisami. Co dzieci robią i kiedy?Lea i Ben otrzymali od rodziców plan dnia. Dzieci go uzupełniły swoimi fotografiami i wpisami. Co dzieci robią i kiedy?
Słuchaj i czytaj jednocześnie.Słuchaj i czytaj jednocześnie.
Hör zu und lies mit.Hör zu und lies mit.

Zasób interaktywny dostępny pod adresem https://zpe.gov.pl/a/D1FmaOwBI
Źródło: Danuta Lisowska, Lea und Ben haben viel zu tun, licencja: CC BY-SA 3.0.

Welche Reihenfolge ist richtig?Welche Reihenfolge ist richtig?
Co robi rano ten chłopiec? Ułóż rysunki w kolejności zgodnej z tekstem.Co robi rano ten chłopiec? Ułóż rysunki w kolejności zgodnej z tekstem.
Welche Reihenfolge ist richtig?
Co robi rano ten chłopiec? Ułóż w kolejności zgodnej z tekstem.
Posłuchaj nagrania. Wybierz właściwe zdjęcie.Posłuchaj nagrania. Wybierz właściwe zdjęcie.
Wähle das richtige Foto.Wähle das richtige Foto.
Wähle die richtige Antwort.
Posłuchaj nagrania. Wybierz właściwą odpowiedź.
Nagranie dostępne pod adresem https://zpe.gov.pl/a/D1FmaOwBI
Nagranie dźwiękowe
Codzienne posiłki. Przepisz każde zdanie na osobnej karteczce. Dziś i jutro przed posiłkami przeczytaj na głos odpowiednie zdanie. Za tydzień sprawdź, czy je pamiętasz.Codzienne posiłki. Przepisz każde zdanie na osobnej karteczce. Dziś i jutro przed posiłkami przeczytaj na głos odpowiednie zdanie. Za tydzień sprawdź, czy je pamiętasz.
Schreibe die Sätze auf.Schreibe die Sätze auf.

Co mówią te osoby? Dopasuj zdania do zdjęć.Co mówią te osoby? Dopasuj zdania do zdjęć.
Ordne zu.Ordne zu.
Ordne zu.
Co mówią te osoby? Dopasuj.
Dziwaczek codziennie rzuca kostką, żeby ustalić plan dnia. Rzucaj kostką i czytaj, co kolejno robisz jako Dziwaczek. Odpowiada ci ten plan?Dziwaczek codziennie rzuca kostką, żeby ustalić plan dnia. Rzucaj kostką i czytaj, co kolejno robisz jako Dziwaczek. Odpowiada ci ten plan?
Würfle und lies die Sätze vor.Würfle und lies die Sätze vor.

Zasób interaktywny dostępny pod adresem https://zpe.gov.pl/a/D1FmaOwBI
Co robisz z wielką przyjemnością, a co z mniejszą? Ułóż rysunki zgodnie ze swoimi upodobaniami. Przeczytaj podpisy na głos.Co robisz z wielką przyjemnością, a co z mniejszą? Ułóż rysunki zgodnie ze swoimi upodobaniami. Przeczytaj podpisy na głos.
Lies vor.Lies vor.
Lies vor.
Co robisz z wielką przyjemnością, a co z mniejszą? Ułóż zgodnie ze swoimi upodobaniami. Przeczytaj podpisy na głos.








