Ilustracja przedstawia twarz Mii w kółeczku, która wypowiada słowa znajdujące się w ramce
I am starting to write my diary. I want to
write about my daily routines. What is
my day like? Is it the same as yours?
Poniżej znajduje się tekst w jezyku polskim
Postanowiłam pisać pamiętnik. Chcę
napisać o swoich codziennych
aktywnościach. Jak wygląda mój dzień?
Czy jest taki sam jak twój?
Ilustracja przedstawia twarz Mii w kółeczku, która wypowiada słowa znajdujące się w ramce
I am starting to write my diary. I want to
write about my daily routines. What is
my day like? Is it the same as yours?
Poniżej znajduje się tekst w jezyku polskim
Postanowiłam pisać pamiętnik. Chcę
napisać o swoich codziennych
aktywnościach. Jak wygląda mój dzień?
Czy jest taki sam jak twój?
Ilustracja przedstawia Mię siedzącą przy biurku. Na biurku leży otwarty zeszyt, stoją kredki w słoiczku. z prawej strony widoczny jest telefon i słuchawki bezprzewodowe. Dialog znajduje się w transkrypcji poniżej. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia Mię siedzącą przy biurku. Na biurku leży otwarty zeszyt, stoją kredki w słoiczku. z prawej strony widoczny jest telefon i słuchawki bezprzewodowe. Dialog znajduje się w transkrypcji poniżej. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
Transcriptazurewhite
Mia: Dear diary! Let me tell you about my day.
R16jsjSDylGEG1
Ilustracja składa się z czterech obrazków. Na pierwszym od góry widoczna jest Mia siedząca na brzegu łóżka i przeciągająca się. Na drugim Mia myje zęby. Na pierwszym od dołu Mia stoi przed otwartą szafą, w której wiszą ubrania. Na ostatnim Mia stoi przed wejściem do szkoły i rozmawia z koleżanką. Na każdym obrazku po lewej stronie znajduje się napis In the morning. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja składa się z czterech obrazków. Na pierwszym od góry widoczna jest Mia siedząca na brzegu łóżka i przeciągająca się. Na drugim Mia myje zęby. Na pierwszym od dołu Mia stoi przed otwartą szafą, w której wiszą ubrania. Na ostatnim Mia stoi przed wejściem do szkoły i rozmawia z koleżanką. Na każdym obrazku po lewej stronie znajduje się napis In the morning. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
Transcriptazurewhite
In the morningin the morningIn the morning, I get upget upget up. I go to the bathroom and brush my teethbrush my teeth [brush teeth]brush my teeth. I get dressedget dressedget dressed and I go to schoolgo to schoolgo to school.
Rljs0sDfetHaO1
Ilustracja składa się z czterech obrazków. Pierwszy z góry od lewej przedstawia bramę główną wejścia do szkoły, przed którą stoją Mia i koleżanka. Po Mię do szkoły przyszła babcia. Drugi obrazek przedstawia Mię siedzącą przy biurku i piszącą coś w zeszycie. Na dole po lewej widoczna jest Mia, która wkłada zabawki do niebieskiego pudełka. Ostatni obrazek ukazuje Mię podczas aktywności fizycznej na rowerze i na korcie. Na każdym obrazku po lewej stronie u góry widoczny jest napis In the afternoon. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja składa się z czterech obrazków. Pierwszy z góry od lewej przedstawia bramę główną wejścia do szkoły, przed którą stoją Mia i koleżanka. Po Mię do szkoły przyszła babcia. Drugi obrazek przedstawia Mię siedzącą przy biurku i piszącą coś w zeszycie. Na dole po lewej widoczna jest Mia, która wkłada zabawki do niebieskiego pudełka. Ostatni obrazek ukazuje Mię podczas aktywności fizycznej na rowerze i na korcie. Na każdym obrazku po lewej stronie u góry widoczny jest napis In the afternoon. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
Transcriptazurewhite
Mia: After school, I go homego homego home. In the afternoonin the afternoonIn the afternoon, I do my homeworkdo my homework [do homework]do my homework. AfterafterAfter I finish it, I tidy my roomtidy my room [tidy up]tidy my room. I don’t like when my room is messymessymessy. LaterlaterLater in the afternoon, I do sports.do sportsdo sports.
R1MjMmnGr88mr1
Ilustracja składa się z czterech obrazków. Pierwszy od góry z lewej przedstawia Mię leżącą na dywanie i czytającą książkę. Drugi przedstawia rodzinę siedzącą w salonie. Rodzice siedzą na kanapie a Mia, Sandra i Patrick grają w grę planszową na podłodze. Na dole od lewej widoczny obrazek, na którym Mia bierze prysznic. Na ostatnim widoczna jest Mia zasypiająca w łóżku a obok łóżka siedzi ojciec. Na każdym obrazku po lewej stronie u góry znajduje się napis In the evening. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja składa się z czterech obrazków. Pierwszy od góry z lewej przedstawia Mię leżącą na dywanie i czytającą książkę. Drugi przedstawia rodzinę siedzącą w salonie. Rodzice siedzą na kanapie a Mia, Sandra i Patrick grają w grę planszową na podłodze. Na dole od lewej widoczny obrazek, na którym Mia bierze prysznic. Na ostatnim widoczna jest Mia zasypiająca w łóżku a obok łóżka siedzi ojciec. Na każdym obrazku po lewej stronie u góry znajduje się napis In the evening. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
Transcriptazurewhite
Mia: In the eveningin the eveningIn the evening, I always read a bookread a bookread a book. I also like to spend time with my familyspend time with my family [spend time with family]spend time with my family. We do it everyeveryevery evening. In the eveningin the eveningIn the evening, I take a showertake a showertake a shower. My shower gelshower gelshower gelsmellssmells [smell]smells like apples! After that, I go to bedgo to bedgo to bed. My little sister Sandra goes to bed with her doll. I don’t go to bed with dolls. I’m too big for that! And that is my day!
1 Źródło: Kamila Wichrowska, licencja: CC BY-SA 3.0.
R1bqP5Lbjwh7n1
Ilustracja przedstawia tablicę Zapamiętaj, na której znajdują się zdania: Zaznaczone zielonym ptaszkiem: I brush my teeth. Myję zęby. I read a book. Czytam książke. I spend time with my family. Spędzam czas z moją rodzina. Zadania zaznaczone czerwonym iksem: I don't go to bed with dolls. Nie chodzę spać z lalkami. I don't get up in the evening. Nie wstaję wieczorem. I don't read a book in the morning. Nie czytam książki rano.
Ilustracja składa się z czterech obrazków, posiada cztery punkty interaktywe, po naciśnięciu których pojawia się nagranie. Transkrypcja do nagrań znajduje się poniżej. Ilustracja nr 1 widoczna jest Mia siedząca na brzegu łóżka i przeciągająca się.
Ilustracja nr 2 Mia myje zęby.
Ilustracja nr 3 Mia stoi przed otwartą szafą, w której wiszą ubrania.
Ilustracja nr 4 Mia stoi przed wejściem do szkoły i rozmawia z koleżanką.
Ilustracja składa się z czterech obrazków, posiada cztery punkty interaktywe, po naciśnięciu których pojawia się nagranie. Transkrypcja do nagrań znajduje się poniżej. Ilustracja nr 1 widoczna jest Mia siedząca na brzegu łóżka i przeciągająca się.
Ilustracja nr 2 Mia myje zęby.
Ilustracja nr 3 Mia stoi przed otwartą szafą, w której wiszą ubrania.
Ilustracja nr 4 Mia stoi przed wejściem do szkoły i rozmawia z koleżanką.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
Ilustracja składa się z czterech obrazków, posiada cztery punkty interaktywne, po naciśnięciu których pojawia się nagranie. Transkrypcja do nagrań znajduje się poniżej.
Ilustracja numer 1: widoczna jest Mia siedząca na brzegu łóżka i przeciągająca się.
Ilustracja numer 2: Mia myje zęby.
Ilustracja numer 3: Mia stoi przed otwartą szafą, w której wiszą ubrania.
Ilustracja numer 4: Mia stoi przed wejściem do szkoły i rozmawia z Olivią.
1
R6EnUmwGdPO67
Ilustracja składa się z czterech obrazków, posiada cztery punkty interaktywne, po naciśnięciu których pojawia się nagrania. Transkrypcja do nagrań znajduje się poniżej.
ilustracja nr 1 przedstawia bramę główną wejścia do szkoły, przed którą widoczne są dwie uczennice. Po Mię z nich przyszła babcia.
Ilustracja nr 2 przedstawia Mię siedzącą przy biurku i piszącą coś w zeszycie.
Ilustracja nr 3 widoczna jest Mia, która wkłada zabawki do niebieskiego pudełka.
Ilustracja nr 4 ukazuje Mię podczas aktywności fizycznej na rowerze i na korcie.
Ilustracja składa się z czterech obrazków, posiada cztery punkty interaktywne, po naciśnięciu których pojawia się nagrania. Transkrypcja do nagrań znajduje się poniżej.
ilustracja nr 1 przedstawia bramę główną wejścia do szkoły, przed którą widoczne są dwie uczennice. Po Mię z nich przyszła babcia.
Ilustracja nr 2 przedstawia Mię siedzącą przy biurku i piszącą coś w zeszycie.
Ilustracja nr 3 widoczna jest Mia, która wkłada zabawki do niebieskiego pudełka.
Ilustracja nr 4 ukazuje Mię podczas aktywności fizycznej na rowerze i na korcie.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
Ilustracja składa się z czterech obrazków, posiada cztery punkty interaktywne, po naciśnięciu których pojawia się nagrania. Transkrypcja do nagrań znajduje się poniżej.
Ilustracja numer 1: przedstawia bramę główną wejścia do szkoły, przed którą widoczne są dwie uczennice: Mia, Olivia. Po Mię przyszła babcia.
Ilustracja numer 2: przedstawia Mię siedzącą przy biurku i piszącą coś w zeszycie.
Ilustracja numer 3: widoczna jest Mia, która wkłada zabawki do niebieskiego pudełka.
Ilustracja numer 4: ukazuje Mię podczas aktywności fizycznej na rowerze i na korcie.
1
R1Z1TQX03i5KF
Ilustracja składa się z czterech obrazków, posiada cztery punkty interaktywne, po naciśnięciu których pojawiają się nagrania. Transkrypcja do nagrań znajduje się poniżej.
Ilustracja nr 1 przedstawia dziewczynkę leżącą na dywanie i czytającą książkę. Ilustracja nr 2 przedstawia rodzinę siedzącą w salonie. Rodzice siedzą na kanapie a dzieci grają w grę planszową na podłodze.
Ilustracja nr 3 widoczny obrazek, na którym dziewczynka bierze prysznic.
Ilustracja nr 4 widoczna jest dziewczynka zasypiająca w łóżku a obok łóżka siedzi ojciec.
Ilustracja składa się z czterech obrazków, posiada cztery punkty interaktywne, po naciśnięciu których pojawiają się nagrania. Transkrypcja do nagrań znajduje się poniżej.
Ilustracja nr 1 przedstawia dziewczynkę leżącą na dywanie i czytającą książkę. Ilustracja nr 2 przedstawia rodzinę siedzącą w salonie. Rodzice siedzą na kanapie a dzieci grają w grę planszową na podłodze.
Ilustracja nr 3 widoczny obrazek, na którym dziewczynka bierze prysznic.
Ilustracja nr 4 widoczna jest dziewczynka zasypiająca w łóżku a obok łóżka siedzi ojciec.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
Ilustracja składa się z czterech obrazków, posiada cztery punkty interaktywne, po naciśnięciu których pojawiają się nagrania. Transkrypcja do nagrań znajduje się poniżej.
Ilustracja numer 1: przedstawia Mię leżącą na dywanie i czytającą książkę.
Ilustracja numer 2: przedstawia rodzinę siedzącą w salonie. Rodzice siedzą na kanapie a dzieci: Jack, Sandra, Mia, grają w grę planszową na podłodze.
Ilustracja numer 3: Mia bierze prysznic.
Ilustracja numer 4: widoczna jest Mia zasypiająca w łóżku a obok łóżka siedzi ojciec.
1
1
Exercise2
Match the words.
Połącz wyrazy.
R1BNXeoqxyhji
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
1. 1. go, 2. I, 3. to, 4. school1. go, 2. I, 3. to, 4. school1. go, 2. I, 3. to, 4. school1. go, 2. I, 3. to, 4. school.
1. 1. go, 2. I, 3. to, 4. school1. go, 2. I, 3. to, 4. school1. go, 2. I, 3. to, 4. school1. go, 2. I, 3. to, 4. school.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
R1G8dE0Wtv9f3
2. 1. I, 2. go, 3. to, 4. school, 5. don’t1. I, 2. go, 3. to, 4. school, 5. don’t1. I, 2. go, 3. to, 4. school, 5. don’t1. I, 2. go, 3. to, 4. school, 5. don’t1. I, 2. go, 3. to, 4. school, 5. don’t.
2. 1. I, 2. go, 3. to, 4. school, 5. don’t1. I, 2. go, 3. to, 4. school, 5. don’t1. I, 2. go, 3. to, 4. school, 5. don’t1. I, 2. go, 3. to, 4. school, 5. don’t1. I, 2. go, 3. to, 4. school, 5. don’t.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
RZrYVXtZomh6a
3. 1. do, 2. I, 3. sports1. do, 2. I, 3. sports1. do, 2. I, 3. sports.
3. 1. do, 2. I, 3. sports1. do, 2. I, 3. sports1. do, 2. I, 3. sports.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
R1dCFOcc42kSs
4. 1. I, 2. do, 3. sports, 4. don’t1. I, 2. do, 3. sports, 4. don’t1. I, 2. do, 3. sports, 4. don’t1. I, 2. do, 3. sports, 4. don’t.
4. 1. I, 2. do, 3. sports, 4. don’t1. I, 2. do, 3. sports, 4. don’t1. I, 2. do, 3. sports, 4. don’t1. I, 2. do, 3. sports, 4. don’t.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
RP2AN9xBWkEAu
5. 1. my, 2. homework, 3. I, 4. do1. my, 2. homework, 3. I, 4. do1. my, 2. homework, 3. I, 4. do1. my, 2. homework, 3. I, 4. do.
5. 1. my, 2. homework, 3. I, 4. do1. my, 2. homework, 3. I, 4. do1. my, 2. homework, 3. I, 4. do1. my, 2. homework, 3. I, 4. do.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
R1P6WhhyC3TXC
6. 1. homework, 2. do, 3. I, 4. my, 5. don’t1. homework, 2. do, 3. I, 4. my, 5. don’t1. homework, 2. do, 3. I, 4. my, 5. don’t1. homework, 2. do, 3. I, 4. my, 5. don’t1. homework, 2. do, 3. I, 4. my, 5. don’t.
6. 1. homework, 2. do, 3. I, 4. my, 5. don’t1. homework, 2. do, 3. I, 4. my, 5. don’t1. homework, 2. do, 3. I, 4. my, 5. don’t1. homework, 2. do, 3. I, 4. my, 5. don’t1. homework, 2. do, 3. I, 4. my, 5. don’t.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.