Ilustracja przedstawia w kółeczku twarz dziewczynki o imieniu Mia , która wypowiada słowa zawarte w ramce.
Do you like football? I don’t. I like tennis. What about Emily? Read the story.Lubisz piłkę nożną? Ja nie. Lubię tenis. A Emily? Przeczytaj historyjkę.
Ilustracja przedstawia w kółeczku twarz dziewczynki o imieniu Mia , która wypowiada słowa zawarte w ramce.
Do you like football? I don’t. I like tennis. What about Emily? Read the story.Lubisz piłkę nożną? Ja nie. Lubię tenis. A Emily? Przeczytaj historyjkę.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Exercise1
Match the words.
Połącz wyrazy.
R3C83CV7R28hs
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Ilustracja przedstawia wnętrze klasy. Widoczna jest biała tablica na ścianie, mapa, regały na książki, ławki szkolne oraz zegar nad wejściem, wskazujący godzinę ósmą. Wewnątrz znajdują się dzieci siedzące na swoich miejscach i pani Crow stojąca przed dziećmi. Od postaci odchodzą ponumerowane chmurki z treścią dialogu. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia wnętrze klasy. Widoczna jest biała tablica na ścianie, mapa, regały na książki, ławki szkolne oraz zegar nad wejściem, wskazujący godzinę ósmą. Wewnątrz znajdują się dzieci siedzące na swoich miejscach i pani Crow stojąca przed dziećmi. Od postaci odchodzą ponumerowane chmurki z treścią dialogu. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Ms Crow: Happy Children’s DayHappy Children’s DayHappy Children’s Day! I have got presentspresents [present]presents for you.
R17iaO7TqQJkY1
Ilustracja przedstawia wnętrze klasy. Widoczna jest biała tablica na ścianie, mapa, regały na książki, ławki szkolne oraz zegar nad wejściem, wskazujący godzinę ósmą. Wewnątrz znajdują się dzieci siedzące na swoich miejscach i pani nauczycielka stojąca przed dziećmi. Mia stoi przed tablicą, odpowiadając na pytania pani Crow. Pani Crow trzyma w ręce rakietę do tenisa. Od postaci odchodzą ponumerowane chmurki z treścią dialogu. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia wnętrze klasy. Widoczna jest biała tablica na ścianie, mapa, regały na książki, ławki szkolne oraz zegar nad wejściem, wskazujący godzinę ósmą. Wewnątrz znajdują się dzieci siedzące na swoich miejscach i pani nauczycielka stojąca przed dziećmi. Mia stoi przed tablicą, odpowiadając na pytania pani Crow. Pani Crow trzyma w ręce rakietę do tenisa. Od postaci odchodzą ponumerowane chmurki z treścią dialogu. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Ilustracja przedstawia wnętrze klasy. Widoczna jest biała tablica na ścianie, mapa, regały na książki, ławki szkolne oraz zegar nad wejściem, wskazujący godzinę ósmą. Wewnątrz znajdują się dzieci siedzące na swoich miejscach i pani nauczycielka stojąca przed dziećmi. Patrick stoi przed tablicą, odpowiadając na pytania pani Crow. Pani Crow trzyma w ręce kij hokejowy. Od postaci odchodzą ponumerowane chmurki z treścią dialogu. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia wnętrze klasy. Widoczna jest biała tablica na ścianie, mapa, regały na książki, ławki szkolne oraz zegar nad wejściem, wskazujący godzinę ósmą. Wewnątrz znajdują się dzieci siedzące na swoich miejscach i pani nauczycielka stojąca przed dziećmi. Patrick stoi przed tablicą, odpowiadając na pytania pani Crow. Pani Crow trzyma w ręce kij hokejowy. Od postaci odchodzą ponumerowane chmurki z treścią dialogu. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Ms Crow: Do you like basketballbasketballbasketball?
Ilustracja przedstawia wnętrze klasy. Widoczna jest biała tablica na ścianie, mapa, regały na książki, ławki szkolne oraz zegar nad wejściem, wskazujący godzinę ósmą. Wewnątrz znajdują się dzieci siedzące na swoich miejscach i pani nauczycielka stojąca przed dziećmi. Emily stoi przed tablicą, odpowiadając na pytania pani Crow. Pani Crow trzyma w ręce piłkę do siatkówki. Od postaci odchodzą ponumerowane chmurki z treścią dialogu. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia wnętrze klasy. Widoczna jest biała tablica na ścianie, mapa, regały na książki, ławki szkolne oraz zegar nad wejściem, wskazujący godzinę ósmą. Wewnątrz znajdują się dzieci siedzące na swoich miejscach i pani nauczycielka stojąca przed dziećmi. Emily stoi przed tablicą, odpowiadając na pytania pani Crow. Pani Crow trzyma w ręce piłkę do siatkówki. Od postaci odchodzą ponumerowane chmurki z treścią dialogu. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Ms Crow: Do you like tennis?
Emily: No, I don’t. I don’t like tennis.
Ms Crow: Do you like volleyballvolleyballvolleyball?
Emily: Yes, I do. I like volleyball.
Ms Crow: That’s for you.
Emily: Thank you.
RtewYWJduySju1
Ilustracja przedstawia wnętrze klasy. Widoczna jest biała tablica na ścianie, mapa, regały na książki, ławki szkolne oraz zegar nad wejściem, wskazujący godzinę ósmą. Wewnątrz znajdują się dzieci siedzące na swoich miejscach i pani nauczycielka stojąca przed dziećmi. Tony stoi przed tablicą, odpowiadając na pytania pani Crow. Pani Crow trzyma w ręce piłkę do gry w piłkę nożną. Od postaci odchodzą ponumerowane chmurki z treścią dialogu. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia wnętrze klasy. Widoczna jest biała tablica na ścianie, mapa, regały na książki, ławki szkolne oraz zegar nad wejściem, wskazujący godzinę ósmą. Wewnątrz znajdują się dzieci siedzące na swoich miejscach i pani nauczycielka stojąca przed dziećmi. Tony stoi przed tablicą, odpowiadając na pytania pani Crow. Pani Crow trzyma w ręce piłkę do gry w piłkę nożną. Od postaci odchodzą ponumerowane chmurki z treścią dialogu. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Ms Crow: Do you like hockey?
Tony: No, I don’t. I don’t like hockey.
Ms Crow: Do you like football?
Tony: Yes, I do. I like football.
Ms Crow: That’s for you.
Tony: Thank you.
R14H2enoGws901
Ilustracja przedstawia wnętrze klasy. Widoczna jest biała tablica na ścianie, mapa, regały na książki, ławki szkolne oraz zegar nad wejściem, wskazujący godzinę ósmą. Wewnątrz znajdują się dzieci siedzące na swoich miejscach i pani nauczycielka stojąca przed dziećmi. Olivia stoi przed tablicą, odpowiadając na pytania pani Crow. Pani Crow trzyma w ręce piłkę do gry w koszykówkę. Od postaci odchodzą ponumerowane chmurki z treścią dialogu. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia wnętrze klasy. Widoczna jest biała tablica na ścianie, mapa, regały na książki, ławki szkolne oraz zegar nad wejściem, wskazujący godzinę ósmą. Wewnątrz znajdują się dzieci siedzące na swoich miejscach i pani nauczycielka stojąca przed dziećmi. Olivia stoi przed tablicą, odpowiadając na pytania pani Crow. Pani Crow trzyma w ręce piłkę do gry w koszykówkę. Od postaci odchodzą ponumerowane chmurki z treścią dialogu. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Ms Crow: Do you like volleyball?
Olivia: No, I don’t. I don’t like volleyball.
Ms Crow: Do you like basketball?
Olivia: Yes, I do. I like basketball.
Ms Crow: That’s for you.
Olivia: Thank you.
RcJupnafvXDcz1
Ilustracja przedstawia wnętrze klasy. Widoczna jest biała tablica na ścianie, mapa, regały na książki, ławki szkolne oraz zegar nad wejściem, wskazujący godzinę ósmą. Wewnątrz znajdują się dzieci stojące na środku sali, trzymające w rękach kolejno: rakietę do tenisa, piłkę do koszykówki, piłkę do siatkówki, piłkę do piłki nożnej oraz kij hokejowy. Pani Crow stoi obok dzieci. Między bohaterami dochodzi do dialogu. Od postaci odchodzą ponumerowane chmurki z treścią dialogu. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia wnętrze klasy. Widoczna jest biała tablica na ścianie, mapa, regały na książki, ławki szkolne oraz zegar nad wejściem, wskazujący godzinę ósmą. Wewnątrz znajdują się dzieci stojące na środku sali, trzymające w rękach kolejno: rakietę do tenisa, piłkę do koszykówki, piłkę do siatkówki, piłkę do piłki nożnej oraz kij hokejowy. Pani Crow stoi obok dzieci. Między bohaterami dochodzi do dialogu. Od postaci odchodzą ponumerowane chmurki z treścią dialogu. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.