bg‑azure
RuvaKY5r4kwos
Ilustracja przedstawia w kółeczku twarz dziewczynki o imieniu Mia , która wypowiada słowa zawarte w ramce. Do you like football? I don’t. I like tennis. What about Emily? Read the story.Lubisz piłkę nożną? Ja nie. Lubię tenis. A Emily? Przeczytaj historyjkę.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Exercise 1

Match the words.

Połącz wyrazy.

R3C83CV7R28hs
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Exercise 1

Do the puzzle. Listen and choose.R19BmBIAB3JAfDo the puzzle. Listen and choose.

Ułóż puzzle. Posłuchaj i wybierz.RQzPPIvDQ7luuUłóż puzzle. Posłuchaj i wybierz.

R176rOgEsLVZw
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Rs6J1PwPzYqdb
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.

Look and listen.RB7eSTlxKGbvBLook and listen.

Popatrz i posłuchaj.R1cTG1F8MkBAQPopatrz i posłuchaj.

1
Katarzyna Król
R1QAt8QnBhdKR1
Ilustracja przedstawia wnętrze klasy. Widoczna jest biała tablica na ścianie, mapa, regały na książki, ławki szkolne oraz zegar nad wejściem, wskazujący godzinę ósmą. Wewnątrz znajdują się dzieci siedzące na swoich miejscach i pani Crow stojąca przed dziećmi. Od postaci odchodzą ponumerowane chmurki z treścią dialogu. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
R17iaO7TqQJkY1
Ilustracja przedstawia wnętrze klasy. Widoczna jest biała tablica na ścianie, mapa, regały na książki, ławki szkolne oraz zegar nad wejściem, wskazujący godzinę ósmą. Wewnątrz znajdują się dzieci siedzące na swoich miejscach i pani nauczycielka stojąca przed dziećmi. Mia stoi przed tablicą, odpowiadając na pytania pani Crow. Pani Crow trzyma w ręce rakietę do tenisa. Od postaci odchodzą ponumerowane chmurki z treścią dialogu. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
RsxIlAAxhSPvO1
Ilustracja przedstawia wnętrze klasy. Widoczna jest biała tablica na ścianie, mapa, regały na książki, ławki szkolne oraz zegar nad wejściem, wskazujący godzinę ósmą. Wewnątrz znajdują się dzieci siedzące na swoich miejscach i pani nauczycielka stojąca przed dziećmi. Patrick stoi przed tablicą, odpowiadając na pytania pani Crow. Pani Crow trzyma w ręce kij hokejowy. Od postaci odchodzą ponumerowane chmurki z treścią dialogu. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
R1EX3e2Hz7wDp1
Ilustracja przedstawia wnętrze klasy. Widoczna jest biała tablica na ścianie, mapa, regały na książki, ławki szkolne oraz zegar nad wejściem, wskazujący godzinę ósmą. Wewnątrz znajdują się dzieci siedzące na swoich miejscach i pani nauczycielka stojąca przed dziećmi. Emily stoi przed tablicą, odpowiadając na pytania pani Crow. Pani Crow trzyma w ręce piłkę do siatkówki. Od postaci odchodzą ponumerowane chmurki z treścią dialogu. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
RtewYWJduySju1
Ilustracja przedstawia wnętrze klasy. Widoczna jest biała tablica na ścianie, mapa, regały na książki, ławki szkolne oraz zegar nad wejściem, wskazujący godzinę ósmą. Wewnątrz znajdują się dzieci siedzące na swoich miejscach i pani nauczycielka stojąca przed dziećmi. Tony stoi przed tablicą, odpowiadając na pytania pani Crow. Pani Crow trzyma w ręce piłkę do gry w piłkę nożną. Od postaci odchodzą ponumerowane chmurki z treścią dialogu. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
R14H2enoGws901
Ilustracja przedstawia wnętrze klasy. Widoczna jest biała tablica na ścianie, mapa, regały na książki, ławki szkolne oraz zegar nad wejściem, wskazujący godzinę ósmą. Wewnątrz znajdują się dzieci siedzące na swoich miejscach i pani nauczycielka stojąca przed dziećmi. Olivia stoi przed tablicą, odpowiadając na pytania pani Crow. Pani Crow trzyma w ręce piłkę do gry w koszykówkę. Od postaci odchodzą ponumerowane chmurki z treścią dialogu. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
RcJupnafvXDcz1
Ilustracja przedstawia wnętrze klasy. Widoczna jest biała tablica na ścianie, mapa, regały na książki, ławki szkolne oraz zegar nad wejściem, wskazujący godzinę ósmą. Wewnątrz znajdują się dzieci stojące na środku sali, trzymające w rękach kolejno: rakietę do tenisa, piłkę do koszykówki, piłkę do siatkówki, piłkę do piłki nożnej oraz kij hokejowy. Pani Crow stoi obok dzieci. Między bohaterami dochodzi do dialogu. Od postaci odchodzą ponumerowane chmurki z treścią dialogu. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
1 Źródło: Katarzyna Król, licencja: CC BY-SA 3.0.
Exercise 2

Match the words.

Połącz wyrazy.

R1PDoZyu7OT32
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Exercise 2

Click and match.R10WloYmese4IClick and match.

Kliknij i dopasuj.R1SpBQWG0PDzpKliknij i dopasuj.

RTBOvaNDuVnrf
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
1
Exercise 3

Put the words in the correct group.

Wstaw wyrazy do odpowiedniej kategorii.

R1eo3V5c22aRx
I like tennis.
I don’t like basketball.
I don’t like hockey.
I like volleyball.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Exercise 3

Look, read and drag.R1BEeBPDknOEkLook, read and drag.

Popatrz, przeczytaj i przeciągnij.R1RVC6mT1fgB8Popatrz, przeczytaj i przeciągnij.

R1ccxabYVk6Fl
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.

Słownik

basketball
basketball

basketballR1DdhzEUaXjHMbasketball

koszykówkaRWzKi3Qi0lDLokoszykówka

Do you like football?
Do you like football?

Do you like football?R17ss2sviMgBiDo you like football?

Czy lubisz piłkę nożną?RsLY7KZrftzA4Czy lubisz piłkę nożną?

football
football

footballRycU6tjptwCSlfootball

piłka nożnaRwWCW4WQkOXlzpiłka nożna

Happy Children’s Day
Happy Children’s Day

Happy Children’s DayR1FsmmgEv8sgHHappy Children’s Day

Szczęśliwego Dnia DzieckaRKZVasL3Gti94Szczęśliwego Dnia Dziecka

hockey
hockey

hockeyR1e3ZTwevbIUhhockey

hokejR1NnR5nc6Cj0xhokej

I like…
I like…

I like…RMJNRwrZMPByQI like…

Lubię…RwjW5iE3zbLGELubię…

I don’t like…
I don’t like…

I don’t like…R1b8BFjQLyxs6I don’t like…

Nie lubię…RjVvq9ZZHdCIUNie lubię…

No, I don’t.
No, I don’t.

No, I don’t.R10ZX7OWkinpUNo, I don’t.

Nie.RfLOy72OOcyeaNie.

presents [present]
presents [present]

presents [present]RcgBVnf4vr9UYpresents [present]

prezenty [prezent]RATy8GMejyhrDprezenty [prezent]

tennis
tennis

tennisR1VoxYqfPjkDhtennis

tenisRkhaHJrSiaLRAtenis

Thank you.
Thank you.

Thank you.R1F0ZXz0DlaIQThank you.

Dziękuję.RS8Ufkug8YfWRDziękuję.

That’s for you.
That’s for you.

That’s for you.R11YJRp3wDzhDThat’s for you.

To dla ciebie.R13yo4h3r6LagTo dla ciebie.

volleyball
volleyball

volleyballR1I56v5tF2slPvolleyball

siatkówkaR1b97nlrV2RJmsiatkówka

Yes, I do.
Yes, I do.

Yes, I do.Ra8DGv4F32V8ZYes, I do.

Tak.Rq2bD1s6S7HYQTak.

Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY‑SA 3.0