Ilustracja przedstawia w kółeczku twarz dziewczynki, którą jest Mia oraz słowa, które wypowiada: Today we’re playing Park Scavenger Hunt! These are some of the tasks: find three ants, take a photo of a beetle and a grasshopper, and pick up four acorns. Can we do this? Dzisiaj bawimy się w wykonywanie różnych zadań w parku. Oto niektóre z nich: znajdź trzy mrówki, zrób zdjęcie żuka i konika polnego, zbierz cztery żołędzie. Czy uda nam się to zrobić?
Ilustracja przedstawia w kółeczku twarz dziewczynki, którą jest Mia oraz słowa, które wypowiada: Today we’re playing Park Scavenger Hunt! These are some of the tasks: find three ants, take a photo of a beetle and a grasshopper, and pick up four acorns. Can we do this? Dzisiaj bawimy się w wykonywanie różnych zadań w parku. Oto niektóre z nich: znajdź trzy mrówki, zrób zdjęcie żuka i konika polnego, zbierz cztery żołędzie. Czy uda nam się to zrobić?
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Zdjęcie przedstawia motyla siedzącego na purpurowym kwiatku. Motyl posiada wzorzyste skrzydła, puchaty korpus, duże czarne oczy oraz długie wystające czółka.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Zdjęcie przedstawia masywnego, czarnego żuka. Owad posiada gruby, błyszczący pancerzyk. Grzbiet żuka posiada strzeliste zgrubienie. Z jego głowy odchodzi zagięty róg, zwrócony do tyłu. Na odnóżach żuka, widać wyrastające włoski.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Zdjęcie przedstawia mrówkę stojącą na drobnych kamyczkach. Jej odnóża są zagięte w połowie długości. Okrągły odwłok pokryty jest drobnymi włoskami. Na podłużnej głowie wyróżniają się duże, czarne, okrągłe, oczy oraz wystające czułka.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Zdjęcie przedstawia konika polnego, stojącego na zielonym liściu. Owad posiada gruby pancerzyk. Oczy konika polnego mają kolor pancerza, co utrudnia ich zauważenie. Od głowy odchodzą dwa sztywne czółka, zwrócone do góry. Masywne zgięte tylne odnóża, wyróżniają się wystając ponad tułów.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Zdjęcie przedstawia szkicownik oraz dłoń kobiety trzymającą ołówek. Na kartce szkicownika, widoczny jest szkic powstającego rysunku. Dłoń kobiety oparta jest nadgarstkiem o kartkę papieru. Kobieta nosi pierścionek na kciuku oraz palcu wskazującym. Jej paznokcie są pomalowane w różne wzory.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Zdjęcie przedstawia kobietę w czerwonej czapce i dżinsowej kurtce. Jedną z dłoni trzyma aparat, a drugą ustawia ostrość obiektywu. Kobieta uśmiecha się, przymykając jedno oko podczas robienia zdjęcia.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Ilustracja przedstawia czwórkę dzieci, w kolejności od lewej są to: Olivia, Mia, Patrick, Tony, a nico dalej stoi pani Crow. Wszystkie osoby stoją na łące, a dzieci maja wypisane imiona na koszulkach. Widoczne są czerwone kwiaty, drobne drzewa oraz krzewy. W oddali rosną drzewa, z ponad których widać zarys dachów budynków mieszkalnych. Pani Crow uczy dzieci dając im różne zadania. Lista zadań o tytule Park Scavenger Hunt, którą trzyma w dłoni, została pokazana na zbliżeniu w jednej z chmurek. Jej treść brzmi:
take a photo of a beetledraw a butterflycount the yellow flowerspickup four acornstake a photo of a grashopperpickup a rockfind three ants Od postaci odchodzą chmurki z zapisanym tekstem ich dialogu. Transkrypcja z dialogiem znajduje się poniżej ilustracji. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia czwórkę dzieci, w kolejności od lewej są to: Olivia, Mia, Patrick, Tony, a nico dalej stoi pani Crow. Wszystkie osoby stoją na łące, a dzieci maja wypisane imiona na koszulkach. Widoczne są czerwone kwiaty, drobne drzewa oraz krzewy. W oddali rosną drzewa, z ponad których widać zarys dachów budynków mieszkalnych. Pani Crow uczy dzieci dając im różne zadania. Lista zadań o tytule Park Scavenger Hunt, którą trzyma w dłoni, została pokazana na zbliżeniu w jednej z chmurek. Jej treść brzmi:
take a photo of a beetledraw a butterflycount the yellow flowerspickup four acornstake a photo of a grashopperpickup a rockfind three ants Od postaci odchodzą chmurki z zapisanym tekstem ich dialogu. Transkrypcja z dialogiem znajduje się poniżej ilustracji. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Ms Crow: Let’s exploreLet’s explore.Let’s explore the park today. Are you ready?Are you ready?Are you ready?
Children: Yes, Miss.
Ms Crow: This is a listlistlist of things for you to do in the park for the Park Scavenger Hunt.Park Scavenger HuntPark Scavenger Hunt.
RKQDeQrGox1UE1
Ilustracja przedstawia osobę, która jest pani Crow. Stoi ona na łące, i komentuje posiadaną listę zadań. Widoczne są czerwone kwiaty, drobne drzewa oraz krzewy. W oddali widoczne są drzewa oraz zarys dachów budynków mieszkalnych. Z lewej strony ekranu zaprezentowana jest lista zadań, o tytule Park Scavenger Hunt. Obok niektórych punktów, znajduje się mały rysunek rzeczy, którą należy znaleźć. Treść listy brzmi:
take a photo of a beetle. Obok pojęcia znajduje się rysunek kolorowego żuczka.
draw a butterfly. Obok pojęcia znajduje się rysunek kolorowego motyla.
count the yellow flowers.
pickup four acorns. Obok pojęcia znajduje się rysunek czterech żołędzi.
take a photo of a grashopper. Obok pojęcia znajduje się rysunek konika polnego.
pickup a rock. Obok pojęcia znajduje się rysunek kamienia.
find three ants. Obok pojęcia znajduje się rysunek trzech mrówek idących w rzedzie.
Od postaci odchodzi chmurka z zapisanym tekstem. Transkrypcja znajduje się poniżej ilustracji. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia osobę, która jest pani Crow. Stoi ona na łące, i komentuje posiadaną listę zadań. Widoczne są czerwone kwiaty, drobne drzewa oraz krzewy. W oddali widoczne są drzewa oraz zarys dachów budynków mieszkalnych. Z lewej strony ekranu zaprezentowana jest lista zadań, o tytule Park Scavenger Hunt. Obok niektórych punktów, znajduje się mały rysunek rzeczy, którą należy znaleźć. Treść listy brzmi:
take a photo of a beetle. Obok pojęcia znajduje się rysunek kolorowego żuczka.
draw a butterfly. Obok pojęcia znajduje się rysunek kolorowego motyla.
count the yellow flowers.
pickup four acorns. Obok pojęcia znajduje się rysunek czterech żołędzi.
take a photo of a grashopper. Obok pojęcia znajduje się rysunek konika polnego.
pickup a rock. Obok pojęcia znajduje się rysunek kamienia.
find three ants. Obok pojęcia znajduje się rysunek trzech mrówek idących w rzedzie.
Od postaci odchodzi chmurka z zapisanym tekstem. Transkrypcja znajduje się poniżej ilustracji. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Ms Crow: Look at the list. WalkwalkWalk in the park and take a phototake a phototake a photo of a beetlebeetlebeetle. Draw a butterflybutterflybutterfly. CountcountCount the yellow flowers. PickpickPick up four acornsacorns (acorn)acorns. Take a photo of a grasshoppergrasshoppergrasshopper. Pick uppick upPick up a rockrockrock. FindfindFind three antsants (ant)ants. Go and have fun!have funhave fun!
R1GfmDfe1wSWM1
Ilustracja przedstawia trzy dziewczynki. Kolejno są to: Olivia, Emily i Mia, stojące na łące. Mia klęczy na trawie, obserwując mrówki. Emily wskazuje palcem, na lezącego żołędzia. Olivia wskazuje palcem, na żuka znajdującego się na trawie. Widoczne są czerwone kwiaty, drobne drzewa oraz krzewy. W oddali widzimy drzewa oraz zarys dachów budynków mieszkalnych. Od postaci odchodzą ponumerowane chmurki z zapisanym dialogiem. Transkrypcja znajduje się poniżej ilustracji. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia trzy dziewczynki. Kolejno są to: Olivia, Emily i Mia, stojące na łące. Mia klęczy na trawie, obserwując mrówki. Emily wskazuje palcem, na lezącego żołędzia. Olivia wskazuje palcem, na żuka znajdującego się na trawie. Widoczne są czerwone kwiaty, drobne drzewa oraz krzewy. W oddali widzimy drzewa oraz zarys dachów budynków mieszkalnych. Od postaci odchodzą ponumerowane chmurki z zapisanym dialogiem. Transkrypcja znajduje się poniżej ilustracji. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Mia: I’ve got three ants! I meanI mean…I mean, I’ve got a photo of three ants.
Olivia: I’ve got a beetle. It’s big!
Emily: Olivia, take a photo of the beetle. Don’t takedon’t takeDon’t take the beetle!
Olivia: Oh, you’re right! And Emily, pick up four acorns, please.
R11qqkBTaAEi51
Ilustracja przedstawia dwoje dzieci. Są to Patrick i Tony, stojący na łące. Widoczne są czerwone kwiaty, drobne drzewa oraz krzewy. W oddali widoczne są drzewa oraz zarys dachów budynków mieszkalnych. Tony trzyma w ręce lupę a Patrick wskazuje palcem na żółte kwiatki.
Od postaci odchodzą chmurki z zapisanym tekstem ich dialogu. Transkrypcja z dialogiem znajduje się poniżej ilustracji. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia dwoje dzieci. Są to Patrick i Tony, stojący na łące. Widoczne są czerwone kwiaty, drobne drzewa oraz krzewy. W oddali widoczne są drzewa oraz zarys dachów budynków mieszkalnych. Tony trzyma w ręce lupę a Patrick wskazuje palcem na żółte kwiatki.
Od postaci odchodzą chmurki z zapisanym tekstem ich dialogu. Transkrypcja z dialogiem znajduje się poniżej ilustracji. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Tony: There’s a rock!
Patrick: Don’t throwthrowthrow it! Pick it up. Now, helphelphelp me count the yellow flowers, please.
Tony: Sure. There are sixteen yellow flowers.
R9BKnzmOvQOW31
Ilustracja przedstawia czwórkę dzieci, w kolejności od lewej, są to: Olivia, Tony, Emily, Mia i Patrick. Wszyscy stoją na łące. Mia trzyma w ręce listę oraz długopis. Widoczne są czerwone kwiaty, drobne drzewa oraz krzewy. W oddali widoczne są drzewa oraz zarys dachów budynków mieszkalnych. Po prawej stronie ilustracji, widoczna jest częściowo wypełniona lista zadań. Obok niektórych punktów, znajduje się mały rysunek rzeczy, którą należy znaleźć. Treść listy brzmi:
take a photo of a beetle. Obok pojęcia znajduje się rysunek kolorowego żuczka. Punkt na liście został zaznaczony haczykiem.
draw a butterfly. Obok pojęcia znajduje się rysunek kolorowego motyla.
count the yellow flowers. Punkt na liście został zaznaczony haczykiem.
pic kup four acorns. Obok pojęcia znajduje się rysunek czterech żołędzi. Punkt na liście został zaznaczony haczykiem.
take a photo of a grashopper. Obok pojęcia znajduje się rysunek konika polnego.
pickup a rock. Obok pojęcia znajduje się rysunek kamienia. Punkt na liście został zaznaczony haczykiem.
find three ants. Obok pojęcia znajduje się rysunek trzech mrówek idących w rzędzie. Punkt na liście został zaznaczony haczykiem.
Od postaci odchodzą chmurki z zapisanym dialogiem. Transkrypcja znajduje się poniżej ilustracji. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia czwórkę dzieci, w kolejności od lewej, są to: Olivia, Tony, Emily, Mia i Patrick. Wszyscy stoją na łące. Mia trzyma w ręce listę oraz długopis. Widoczne są czerwone kwiaty, drobne drzewa oraz krzewy. W oddali widoczne są drzewa oraz zarys dachów budynków mieszkalnych. Po prawej stronie ilustracji, widoczna jest częściowo wypełniona lista zadań. Obok niektórych punktów, znajduje się mały rysunek rzeczy, którą należy znaleźć. Treść listy brzmi:
take a photo of a beetle. Obok pojęcia znajduje się rysunek kolorowego żuczka. Punkt na liście został zaznaczony haczykiem.
draw a butterfly. Obok pojęcia znajduje się rysunek kolorowego motyla.
count the yellow flowers. Punkt na liście został zaznaczony haczykiem.
pic kup four acorns. Obok pojęcia znajduje się rysunek czterech żołędzi. Punkt na liście został zaznaczony haczykiem.
take a photo of a grashopper. Obok pojęcia znajduje się rysunek konika polnego.
pickup a rock. Obok pojęcia znajduje się rysunek kamienia. Punkt na liście został zaznaczony haczykiem.
find three ants. Obok pojęcia znajduje się rysunek trzech mrówek idących w rzędzie. Punkt na liście został zaznaczony haczykiem.
Od postaci odchodzą chmurki z zapisanym dialogiem. Transkrypcja znajduje się poniżej ilustracji. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Mia: OK, I’ve got a photo of a beetle. TicktickTick! Emily’s got four acorns. Tick!
Olivia: I’ve got a photo of three ants. Tick!
Patrick: There are sixteen flowers. Tick! And Tony’s got a rock. Tick!
Mia: Draw a butterfly. Tony, you can draw, right?
RcKvuShFl9Aip1
Ilustracja przedstawia czwórkę dzieci, w kolejności od lewej są to: Olivia, Emily, Tony, Mia i Patrick, stojący na łące. Mia i Tony przekazują sobie listę. Na ilustracji widoczne są czerwone kwiaty, drobne drzewa oraz krzewy. W oddali widoczne są drzewa oraz zarys dachów budynków mieszkalnych. Po prawej stronie ilustracji, widoczny jest rysunek motyla na kartce papieru. Od postaci odchodzą chmurki z zapisanym dialogiem. Transkrypcja znajduje się poniżej ilustracji. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia czwórkę dzieci, w kolejności od lewej są to: Olivia, Emily, Tony, Mia i Patrick, stojący na łące. Mia i Tony przekazują sobie listę. Na ilustracji widoczne są czerwone kwiaty, drobne drzewa oraz krzewy. W oddali widoczne są drzewa oraz zarys dachów budynków mieszkalnych. Po prawej stronie ilustracji, widoczny jest rysunek motyla na kartce papieru. Od postaci odchodzą chmurki z zapisanym dialogiem. Transkrypcja znajduje się poniżej ilustracji. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Tony: Here is the butterfly.
Mia: Great! So let’s find Ms Crow.
R1cmodVWZGQsr1
Ilustracja przedstawia czwórkę dzieci, w kolejności od lewej są to: Olivia, Mia, Emily, Patrick i Tony, a dalej stoi pani Crow. Wszyscy znajdują się na łące. Widoczne są również czerwone kwiaty, drobne drzewa oraz krzewy. W oddali widzimy drzewa oraz zarys dachów budynków mieszkalnych. Emily trzyma w dłoni zeszyt. Olivia ma na koszulce położoną lupę, która uwidocznia siedzącego na niej konika polnego. Pani Crow trzyma w dłoni listę zadań o tytule Park Scavenger Hunt. Częściowo wypełniona lista zadań, została pokazana na zbliżeniu w jednej z chmurek. Obok niektórych punktów, znajduje się mały rysunek rzeczy, którą należy znaleźć. Treść listy brzmi:
take a photo of a beetle. Obok pojęcia znajduje się rysunek kolorowego żuczka. Punkt na liście został zaznaczony haczykiem.
draw a butterfly. Obok pojęcia znajduje się rysunek kolorowego motyla. Punkt na liście został zaznaczony haczykiem.
count the yellow flowers. Punkt na liście został zaznaczony haczykiem.
pickup four acorns. Obok pojęcia znajduje się rysunek czterech żołędzi. Punkt na liście został zaznaczony haczykiem.
take a photo of a grashopper. Obok pojęcia znajduje się rysunek konika polnego.
pickup a rock. Obok pojęcia znajduje się rysunek kamienia. Punkt na liście został zaznaczony haczykiem.
find three ants. Obok pojęcia znajduje się rysunek trzech mrówek idących w rzedzie. Punkt na liście został zaznaczony haczykiem.
Od postaci odchodzą chmurki z zapisanym tekstem ich dialogu. Transkrypcja z dialogiem znajduje się poniżej ilustracji. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia czwórkę dzieci, w kolejności od lewej są to: Olivia, Mia, Emily, Patrick i Tony, a dalej stoi pani Crow. Wszyscy znajdują się na łące. Widoczne są również czerwone kwiaty, drobne drzewa oraz krzewy. W oddali widzimy drzewa oraz zarys dachów budynków mieszkalnych. Emily trzyma w dłoni zeszyt. Olivia ma na koszulce położoną lupę, która uwidocznia siedzącego na niej konika polnego. Pani Crow trzyma w dłoni listę zadań o tytule Park Scavenger Hunt. Częściowo wypełniona lista zadań, została pokazana na zbliżeniu w jednej z chmurek. Obok niektórych punktów, znajduje się mały rysunek rzeczy, którą należy znaleźć. Treść listy brzmi:
take a photo of a beetle. Obok pojęcia znajduje się rysunek kolorowego żuczka. Punkt na liście został zaznaczony haczykiem.
draw a butterfly. Obok pojęcia znajduje się rysunek kolorowego motyla. Punkt na liście został zaznaczony haczykiem.
count the yellow flowers. Punkt na liście został zaznaczony haczykiem.
pickup four acorns. Obok pojęcia znajduje się rysunek czterech żołędzi. Punkt na liście został zaznaczony haczykiem.
take a photo of a grashopper. Obok pojęcia znajduje się rysunek konika polnego.
pickup a rock. Obok pojęcia znajduje się rysunek kamienia. Punkt na liście został zaznaczony haczykiem.
find three ants. Obok pojęcia znajduje się rysunek trzech mrówek idących w rzedzie. Punkt na liście został zaznaczony haczykiem.
Od postaci odchodzą chmurki z zapisanym tekstem ich dialogu. Transkrypcja z dialogiem znajduje się poniżej ilustracji. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Ms Crow: OK. Let’s seeLet’s see.Let’s see. A beetle, a butterfly, sixteen yellow flowers, four acorns, a rock, three ants. Well done! What about a grasshopper?
Olivia: Emily, look! There’s a grasshopper on my T‑shirt. Take a photo!
Emily: Miss, we’ve got a photo of a grasshopper, too.
1 Źródło: Marta Mrozik, licencja: CC BY-SA 3.0.
R1RijFnChM8s61
Ilustracja przedstawia listę. Nad listą w lewym górnym rogu, znajduje się ikona kartki papieru oraz lupy. Obok ikony widnieje napis ZWRÓĆ UWAGĘ. Po prawej stronie każdego pojęcia listy, znajduje się rysunek przedstawiający opisaną czynność. Hasła zapisane są w języku angielskim, następnie są przetłumaczone na język polski. Treść listy brzmi następująco: Pick up a rock. - Weź kamień. Obrazek przedstawia dłoń podnoszącą kamień. Don’t throw the rock. - Nie rzucaj kamieniem. Obrazek przedstawia przekreśloną dłoń podnoszącą kamień.
Find three ants. - Znajdź trzy mrówki. Obrazek przedstawia trzy mrówki, z czego jedna widoczna jest pod lupą.
Take a photo of a beetle. - Zrób zdjęcie żuka. Obrazek przedstawia żuka oraz aparat fotograficzny.
Don’t take a beetle. - Nie bierz żuka. Obrazek przedstawia przekreśloną dłoń podnoszącą żuka.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.