Ilustracja przedstawia twarz uśmiechniętej dziewczynki o imieniu Mia, ujętą w kółeczko, oraz dymek z tekstem: We’re talking about animals at school today. We are playing a game: one person is thinking about an animal and others guess. What animals am I thinking about? Play the game with us! Dzisiaj w szkole rozmawiamy o zwierzętach. Gramy w grę, w której jedna osoba myśli o jakimś zwierzęciu, a inni zgadują. O jakich zwierzętach myślę? Zagraj z nami!
Ilustracja przedstawia twarz uśmiechniętej dziewczynki o imieniu Mia, ujętą w kółeczko, oraz dymek z tekstem: We’re talking about animals at school today. We are playing a game: one person is thinking about an animal and others guess. What animals am I thinking about? Play the game with us! Dzisiaj w szkole rozmawiamy o zwierzętach. Gramy w grę, w której jedna osoba myśli o jakimś zwierzęciu, a inni zgadują. O jakich zwierzętach myślę? Zagraj z nami!
Ilustracja przedstawia fragment klasy, gdzie na podłodze pod tablicą i obok biurka siedzą Mia, Patrick , Pani Crow, Emily oraz Tony. Przed nimi leżą zdjęcia różnych zwierząt. Bohaterowie prowadzą ze sobą dialog, który widzimy w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich twarzy. W lewym dolnym rogu znajduje się ikonka mikrofonu z napisem Listen Transkrypcja nagrania znajduje się pod ilustracją.
Ilustracja przedstawia fragment klasy, gdzie na podłodze pod tablicą i obok biurka siedzą Mia, Patrick , Pani Crow, Emily oraz Tony. Przed nimi leżą zdjęcia różnych zwierząt. Bohaterowie prowadzą ze sobą dialog, który widzimy w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich twarzy. W lewym dolnym rogu znajduje się ikonka mikrofonu z napisem Listen Transkrypcja nagrania znajduje się pod ilustracją.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Ms Crow: Look at these cards. What animalsanimals [animal]animals can you see here?
Ms Crow: Well done. Now, let’s play a gamelet’s play a gamelet’s play a game.
RHGkEGmn25eAh1
Ilustracja przedstawia fragment klasy, gdzie na podłodze pod tablicą i obok biurka siedzą Tony , Pani Crow oraz Emily. Przed nimi leżą zdjęcia różnych zwierząt. W chmurce z wypowiedzią nauczycielki widzimy dwie żyrafy. Bohaterowie prowadzą ze sobą dialog, który widzimy w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich twarzy. W lewym dolnym rogu znajduje się ikonka mikrofonu z napisem Listen Transkrypcja nagrania znajduje się pod ilustracją.
Ilustracja przedstawia fragment klasy, gdzie na podłodze pod tablicą i obok biurka siedzą Tony , Pani Crow oraz Emily. Przed nimi leżą zdjęcia różnych zwierząt. W chmurce z wypowiedzią nauczycielki widzimy dwie żyrafy. Bohaterowie prowadzą ze sobą dialog, który widzimy w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich twarzy. W lewym dolnym rogu znajduje się ikonka mikrofonu z napisem Listen Transkrypcja nagrania znajduje się pod ilustracją.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Ms Crow: What animals am I thinking about? They’ve got tailstails [tail]tails and four legs. They eat leavesleaves [leaf]leaves.
Tony: Have they got big ears?
Ms Crow: No, they haven’t.
Emily: Have they got long neckslong necks [long neck]long necks?
Ms Crow: Yes, they have.
Emily: I know! They are giraffes.
Ms Crow: Yes! Now, it’s your turnit’s your turnit’s your turn, Emily.
RDRWbVUiGzqg71
Ilustracja przedstawia fragment klasy, gdzie na podłodze pod tablicą i obok biurka siedzą Patrick, Mia oraz Emily. Nad głową tej ostatniej dziewczynki znajduje się chmurka myślowa z parą lwów. Bohaterowie prowadzą ze sobą dialog, który widzimy w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich twarzy. W lewym dolnym rogu znajduje się ikonka mikrofonu z napisem Listen Transkrypcja nagrania znajduje się pod ilustracją.
Ilustracja przedstawia fragment klasy, gdzie na podłodze pod tablicą i obok biurka siedzą Patrick, Mia oraz Emily. Nad głową tej ostatniej dziewczynki znajduje się chmurka myślowa z parą lwów. Bohaterowie prowadzą ze sobą dialog, który widzimy w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich twarzy. W lewym dolnym rogu znajduje się ikonka mikrofonu z napisem Listen Transkrypcja nagrania znajduje się pod ilustracją.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Emily: They’ve got legs and long tails. They haven’t got wingswings [wing]wings.
Patrick: Have they got whiskerswhiskers [whisker]whiskers?
Emily: Yes, they have.
Patrick: I know. They are lions. My turn.
RPdRl9kQraZ401
Ilustracja przedstawia fragment klasy, gdzie na podłodze pod tablicą i obok biurka siedzą Patrick, Mia oraz Tony. Nad głową tego pierwszego chłopca znajduje się chmurka myślowa z parą krokodyli. Bohaterowie prowadzą ze sobą dialog, który widzimy w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich twarzy. W lewym dolnym rogu znajduje się ikonka mikrofonu z napisem Listen Transkrypcja nagrania znajduje się pod ilustracją.
Ilustracja przedstawia fragment klasy, gdzie na podłodze pod tablicą i obok biurka siedzą Patrick, Mia oraz Tony. Nad głową tego pierwszego chłopca znajduje się chmurka myślowa z parą krokodyli. Bohaterowie prowadzą ze sobą dialog, który widzimy w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich twarzy. W lewym dolnym rogu znajduje się ikonka mikrofonu z napisem Listen Transkrypcja nagrania znajduje się pod ilustracją.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Patrick: They’ve got four legs and big tails. They haven’t got furfurfur.
Mia: I know. They are crocodiles. It’s my turn now.
RhmciS0Lv4USH1
Ilustracja przedstawia fragment klasy, gdzie na podłodze pod tablicą i obok biurka siedzą Patrick, Emily, Tony oraz Mia . Nad głową tej ostatniej dziewczynki znajduje się chmurka myślowa z parą figlujących na gałęziach małpek. Bohaterowie prowadzą ze sobą dialog, który widzimy w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich twarzy. W lewym dolnym rogu znajduje się ikonka mikrofonu z napisem Listen Transkrypcja nagrania znajduje się pod ilustracją.
Ilustracja przedstawia fragment klasy, gdzie na podłodze pod tablicą i obok biurka siedzą Patrick, Emily, Tony oraz Mia . Nad głową tej ostatniej dziewczynki znajduje się chmurka myślowa z parą figlujących na gałęziach małpek. Bohaterowie prowadzą ze sobą dialog, który widzimy w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich twarzy. W lewym dolnym rogu znajduje się ikonka mikrofonu z napisem Listen Transkrypcja nagrania znajduje się pod ilustracją.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Mia: They’ve got fur and four legs. They haven’t got clawsclaws [claw]claws.
Emily: Have they got whiskers?
Mia: No, they haven’t. They aren’t lions or tigerstigers [tiger]tigers.
Patrick: Have they got long tails?
Mia: Yes, they have.
Tony: Are they monkeys?
Mia: Yes, they are. Your turn, Tony.
R15Iqbj0kvFKs1
Ilustracja przedstawia fragment klasy, gdzie na podłodze pod tablicą i obok biurka siedzą Tony oraz Mia . Nad głową chłopca znajduje się chmurka myślowa z parą papug, czerwoną i białą. Bohaterowie prowadzą ze sobą dialog, który widzimy w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich twarzy. W lewym dolnym rogu znajduje się ikonka mikrofonu z napisem Listen Transkrypcja nagrania znajduje się pod ilustracją.
Ilustracja przedstawia fragment klasy, gdzie na podłodze pod tablicą i obok biurka siedzą Tony oraz Mia . Nad głową chłopca znajduje się chmurka myślowa z parą papug, czerwoną i białą. Bohaterowie prowadzą ze sobą dialog, który widzimy w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich twarzy. W lewym dolnym rogu znajduje się ikonka mikrofonu z napisem Listen Transkrypcja nagrania znajduje się pod ilustracją.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Tony: They’ve got wings.
Mia: And they are colorfulcolourfulcolorful right?
Tony: That’s right.
Mia: I know, they’re parrots.
Tony: Yes, they are. Well done!
1 Źródło: Marta Mrozik, licencja: CC BY-SA 3.0.
RWo1FJEPhHdXH1
Ilustracja podpisana jest: Zapamiętaj. W jej lewym górnym rogu znajduje się ikonka otwartej książki i mózgu. Poniżej znajduje się zdjęcie pary lwów leżących na kamieniu. Poniżej znajdują się zdania po angielsku oraz ich tłumaczenia. They have got tails One mają ogony. They haven’t got wings One nie mają skrzydeł. Have they got trunks? Czy one mają trąby? No, they haven’t Nie, nie mają. Have they got whiskers? Czy one mają wąsy? Yes, they have Tak, mają.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
RLAMRQQzelPeU1
Ilustracja podpisana jest: Zapamiętaj. W jej lewym górnym rogu znajduje się ikonka otwartej książki i mózgu. Poniżej znajduje się zdjęcie ukazujące zbliżenie na pysk lwa. Poniżej znajdują się trzy zdania, pomiędzy którymi znajdują się znaki równości. They have got whiskers. They’ve got whiskers One mają wąsy.