Ilustracja przedstawia twarz dziewczynki o imieniu Mia , ujętą w kółeczko oraz słowa, które wypowiada: Tony and I go to school. Tony gets to school by bike. I get to school by tram. And how do you get to school? Do you get to school by car, bus, or maybe by undergroundTony i ja chodzimy do szkoły. Tony jeździ do szkoły rowerem. Ja jeżdżę do szkoły tramwajem. A jak ty docierasz do szkoły? Czy jeździsz tam samochodem, a może metrem? Odtwórz tekst w dymku.
Ilustracja przedstawia twarz dziewczynki o imieniu Mia , ujętą w kółeczko oraz słowa, które wypowiada: Tony and I go to school. Tony gets to school by bike. I get to school by tram. And how do you get to school? Do you get to school by car, bus, or maybe by undergroundTony i ja chodzimy do szkoły. Tony jeździ do szkoły rowerem. Ja jeżdżę do szkoły tramwajem. A jak ty docierasz do szkoły? Czy jeździsz tam samochodem, a może metrem? Odtwórz tekst w dymku.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
1
Exercise1
Choose.
Wybierz.
R143VaIPHbcJj
To jest autobus.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Ilustracja przedstawia wejście do szkoły. Po drodze jedzie tramwaj. Przy murach szkoły,
Mia z mamą, spotkały chłopca o imieniu Tony i jego tatę, jadących na rowerach. Dialog znajduje się w transkrypcji poniżej. Z lewej strony ilustracji znajduje się grafika mikrofonu oraz napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia wejście do szkoły. Po drodze jedzie tramwaj. Przy murach szkoły,
Mia z mamą, spotkały chłopca o imieniu Tony i jego tatę, jadących na rowerach. Dialog znajduje się w transkrypcji poniżej. Z lewej strony ilustracji znajduje się grafika mikrofonu oraz napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Mia: I get to school by tramtramtram. The tram is fastfastfast.
Tony: My bikebikebike is slowslowslow, but I like it!
RG1MuiDPBtAnQ1
Ilustracja przedstawia wejście do szkoły. Przed wejściem widoczny jest Tony z rowerem oraz Mia z plecakiem. Bohaterowie prowadzą ze sobą dialog, zapisany w ponumerowanych chmurkach. Nad chmurką nad chłopcem znajduje się małą ilustracja, na której Tony i jego dziadek stoją obok autobusu na przystanku. Nad chmurką nad dziewczynką znajduje się mała ilustracja, na której Mia i jej mama czekają na przyjazd pociągu na stacji metra. Dialog znajduje się w transkrypcji poniżej. Z lewej strony ilustracji znajduje się grafika mikrofonu oraz napis LISTEN
Ilustracja przedstawia wejście do szkoły. Przed wejściem widoczny jest Tony z rowerem oraz Mia z plecakiem. Bohaterowie prowadzą ze sobą dialog, zapisany w ponumerowanych chmurkach. Nad chmurką nad chłopcem znajduje się małą ilustracja, na której Tony i jego dziadek stoją obok autobusu na przystanku. Nad chmurką nad dziewczynką znajduje się mała ilustracja, na której Mia i jej mama czekają na przyjazd pociągu na stacji metra. Dialog znajduje się w transkrypcji poniżej. Z lewej strony ilustracji znajduje się grafika mikrofonu oraz napis LISTEN
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Mia: I sometimes get to school by undergroundundergroundunderground with my brother Jack. The underground is very fastfastfast!
Tony: Oh really? I sometimessometimessometimes get to school by busbusbus. It is slow, but it’s ok.
REEF3nGowbeaQ1
Ilustracja przedstawia wejście do szkoły. Przed wejściem widoczny jest Tony z rowerem, Mia z plecakiem oraz pani Crow stojąca przed wejściem do szkoły z torbą na ramieniu. Dialog znajduje się w transkrypcji poniżej. Z lewej strony ilustracji znajduje się grafika mikrofonu oraz napis LISTEN
Ilustracja przedstawia wejście do szkoły. Przed wejściem widoczny jest Tony z rowerem, Mia z plecakiem oraz pani Crow stojąca przed wejściem do szkoły z torbą na ramieniu. Dialog znajduje się w transkrypcji poniżej. Z lewej strony ilustracji znajduje się grafika mikrofonu oraz napis LISTEN
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Mia and Tony: Hello, Ms Crow!
Ms Crow: Hello, children! How are youHow are you?How are you today?
Tony: Thank you, I get to school by bike every day.
R1AaP2ZS7X6Rv1
Ilustracja przedstawia wejście do szkoły. Przed wejściem widoczny jest Tony z rowerem, Mia z plecakiem oraz pani Crow stojąca przed wejściem do szkoły z torba na ramieniu. Dialog znajduje się w transkrypcji poniżej. Z lewej strony ilustracji znajduje się grafika mikrofonu oraz napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia wejście do szkoły. Przed wejściem widoczny jest Tony z rowerem, Mia z plecakiem oraz pani Crow stojąca przed wejściem do szkoły z torba na ramieniu. Dialog znajduje się w transkrypcji poniżej. Z lewej strony ilustracji znajduje się grafika mikrofonu oraz napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
1 Źródło: Kamila Wichrowska, licencja: CC BY-SA 3.0.
RimlBrpltZywx1
Ilustracja przedstawia tablicę z napisem Zapamiętaj. W lewym górnym rogu znajduje się ikona książki i mózgu. How do you get to school? Jak dojeżdżasz do szkoły? Pierwszy obrazek przedstawia autobus. I get to school by bus. - Jeżdżę do szkoły autobusem. Drugi obrazek przedstawia rower. I get to school by bike. - Jeżdżę do szkoły rowerem.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
1
Exercise2
Match.
Połącz.
Ri6tgIrgj8tFT
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Ilustracja przedstawia ulicę w mieście. Widoczne są budynki z banerami reklamowymi, jadący tramwaj, autobus, auto osobowe oraz osoba jadąca rowerem. Widoczne jest również przejście dla pieszych oznakowane pasami.
Ilustracja przedstawia ulicę w mieście. Widoczne są budynki z banerami reklamowymi, jadący tramwaj, autobus, auto osobowe oraz osoba jadąca rowerem. Widoczne jest również przejście dla pieszych oznakowane pasami.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
1
1
Exercise3
Choose.
Wybierz.
R1G6MTwBn70s9
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.