Grafika przedstawiająca twarz uśmiechniętej Emily, oraz dymek z tekstem: I can see with my eyes, I can hear with my ears, and I can smell with my nose. Read the story and see what senses we have? Widzę oczami, słyszę uszami i wącham nosem. Przeczytaj historyjkę, żeby dowiedzieć się, jakie mamy zmysły.
Grafika przedstawiająca twarz uśmiechniętej Emily, oraz dymek z tekstem: I can see with my eyes, I can hear with my ears, and I can smell with my nose. Read the story and see what senses we have? Widzę oczami, słyszę uszami i wącham nosem. Przeczytaj historyjkę, żeby dowiedzieć się, jakie mamy zmysły.
Ilustracja przedstawia pokój dziewczynki o imieniu Mia Znajduje się w nim regał na książki, kosz na śmieci, krzesło, łóżko, lampa nocna oraz wielki napis na ścianie: MIA. Sandra, Emily oraz
Mia, znajdują się przy dywanie. Obok tej pierwszej dziewczynki leży piłka. Dziewczynki prowadzą konwersację, zapisaną w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich głów. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia pokój dziewczynki o imieniu Mia Znajduje się w nim regał na książki, kosz na śmieci, krzesło, łóżko, lampa nocna oraz wielki napis na ścianie: MIA. Sandra, Emily oraz
Mia, znajdują się przy dywanie. Obok tej pierwszej dziewczynki leży piłka. Dziewczynki prowadzą konwersację, zapisaną w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich głów. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia pokój dziewczynki o imieniu Mia . Znajduje się w nim regał na książki, kosz na śmieci, łóżko, lampa nocna oraz wielki napis na ścianie: MIA. Sandra,
Emily oraz
Mia, znajdują się przy dywanie. Obok tej pierwszej dziewczynki leży piłka. Sandra oraz Mia mają nałożone opaski na oczy. Emily gra na bębenkach. Dziewczynki prowadzą konwersację, zapisaną w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich głów. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia pokój dziewczynki o imieniu Mia . Znajduje się w nim regał na książki, kosz na śmieci, łóżko, lampa nocna oraz wielki napis na ścianie: MIA. Sandra,
Emily oraz
Mia, znajdują się przy dywanie. Obok tej pierwszej dziewczynki leży piłka. Sandra oraz Mia mają nałożone opaski na oczy. Emily gra na bębenkach. Dziewczynki prowadzą konwersację, zapisaną w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich głów. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Emily: Sandra, what can you do with your earsears (ear)ears?
Ilustracja przedstawia pokój dziewczynki o imieniu Mia . Znajduje się w nim regał na książki, kosz na śmieci, krzesło, łóżko, lampa nocna oraz wielki napis na ścianie: MIA. Sandra, Emily, oraz
Mia, znajdują się przy dywanie. Obok tej ostatniej dziewczynki leży piłka i bębenek. Sandra oraz Emily mają nałożone opaski na oczy. Mia podaje misia do Emily. Dziewczynki prowadzą konwersację, zapisaną w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich głów. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia pokój dziewczynki o imieniu Mia . Znajduje się w nim regał na książki, kosz na śmieci, krzesło, łóżko, lampa nocna oraz wielki napis na ścianie: MIA. Sandra, Emily, oraz
Mia, znajdują się przy dywanie. Obok tej ostatniej dziewczynki leży piłka i bębenek. Sandra oraz Emily mają nałożone opaski na oczy. Mia podaje misia do Emily. Dziewczynki prowadzą konwersację, zapisaną w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich głów. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Mia: What can you do with your handshands (hand)hands?
Ilustracja przedstawia pokój dziewczynki o imieniu Mia . Znajduje się w nim regał na książki, kosz na śmieci, krzesło, łóżko, lampa nocna oraz wielki napis na ścianie: MIA. Sandra, Emily, oraz
Mia, znajdują się przy dywanie. Obok tej pierwszej dziewczynki na dywanie leży piłka. Obok Emily, na podłodze leży bębenek i pluszowy miś. Emily oraz Mia, mają nałożone opaski na oczy. Sandra podaje czekoladę do Emily. Dziewczynki prowadzą konwersację, zapisaną w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich głów. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia pokój dziewczynki o imieniu Mia . Znajduje się w nim regał na książki, kosz na śmieci, krzesło, łóżko, lampa nocna oraz wielki napis na ścianie: MIA. Sandra, Emily, oraz
Mia, znajdują się przy dywanie. Obok tej pierwszej dziewczynki na dywanie leży piłka. Obok Emily, na podłodze leży bębenek i pluszowy miś. Emily oraz Mia, mają nałożone opaski na oczy. Sandra podaje czekoladę do Emily. Dziewczynki prowadzą konwersację, zapisaną w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich głów. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Emily: Yay, I can smell chocolatechocolatechocolate! I want chocolate, please.
Mia: Yes, let’s eatLet’s eat.let’s eat the chocolate.
Ri4yCfCzO78b21
Ilustracja przedstawia pokój dziewczynki o imieniu Mia . Znajduje się w nim regał na książki, kosz na śmieci, krzesło, łóżko, lampa nocna oraz wielki napis na ścianie: MIA. Sandra, Emily, oraz
Mia, siedzą na dywanie. Na podłodze leży bębenek i miś pluszowy. Do pokoju weszła mama, która trzyma ręce za plecami. Dziewczynki prowadzą z nią konwersację, zapisaną w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich głów. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia pokój dziewczynki o imieniu Mia . Znajduje się w nim regał na książki, kosz na śmieci, krzesło, łóżko, lampa nocna oraz wielki napis na ścianie: MIA. Sandra, Emily, oraz
Mia, siedzą na dywanie. Na podłodze leży bębenek i miś pluszowy. Do pokoju weszła mama, która trzyma ręce za plecami. Dziewczynki prowadzą z nią konwersację, zapisaną w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich głów. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Mum: Can I play with you?
3 girls: Yes!
Mum: What can you do with your tonguetonguetongue?
Ilustracja przedstawia pokój dziewczynki o imieniu Mia . Znajduje się w nim regał na książki, kosz na śmieci, krzesło, łóżko, lampa nocna oraz wielki napis na ścianie: MIA. Sandra, Emily, oraz Mia, znajdują się przy dywanie. Obok tej pierwszej dziewczynki na dywanie leży piłka. Obok Emily, na podłodze leży bębenek i miś pluszowy. Dziewczynki mają nałożone opaski na oczy. Mia wykrzywia swoja minę, trzymając w dłoni kawałek cytryny. Dziewczynki prowadzą konwersację, zapisaną w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich głów. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia pokój dziewczynki o imieniu Mia . Znajduje się w nim regał na książki, kosz na śmieci, krzesło, łóżko, lampa nocna oraz wielki napis na ścianie: MIA. Sandra, Emily, oraz Mia, znajdują się przy dywanie. Obok tej pierwszej dziewczynki na dywanie leży piłka. Obok Emily, na podłodze leży bębenek i miś pluszowy. Dziewczynki mają nałożone opaski na oczy. Mia wykrzywia swoja minę, trzymając w dłoni kawałek cytryny. Dziewczynki prowadzą konwersację, zapisaną w ponumerowanych chmurkach odchodzących od ich głów. Transkrypcja dialogu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.