Ilustracja przedstawia uśmiechniętą twarz dziewczynki o imieniu Mia oraz dymek z tekstem: I’ve got an orange schoolbag and a pencil case. Tony has got a white rubber. What colour is my pencil? Read the story to find out. Mam pomarańczowy plecak i piórnik.
Tony ma białą gumkę do ścierania. Jakiego koloru jest mój ołówek? Przeczytaj historyjkę, żeby się tego dowiedzieć.
Ilustracja przedstawia uśmiechniętą twarz dziewczynki o imieniu Mia oraz dymek z tekstem: I’ve got an orange schoolbag and a pencil case. Tony has got a white rubber. What colour is my pencil? Read the story to find out. Mam pomarańczowy plecak i piórnik.
Tony ma białą gumkę do ścierania. Jakiego koloru jest mój ołówek? Przeczytaj historyjkę, żeby się tego dowiedzieć.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
Exercise1
Match the words.
Połącz wyrazy.
RdwmbHmGszJFy
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Ilustracja przedstawia korytarz szkolny, na którym znajdują się Mia i Tony. W lewym rogu korytarza, ustawione są szafki uczniów, a przed nimi leżą kolorowe tornistry. Obok szafek widoczne jest otwarte wejście do sali lekcyjnej. Po prawej stronie, widoczna jest ławeczka oraz tablica z przypiętymi kartkami. Mia i Tony podchodzą do dwóch żółtych plecaków. Pomiędzy bohaterami dochodzi do dialogu. Transkrypcja tekstu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia korytarz szkolny, na którym znajdują się Mia i Tony. W lewym rogu korytarza, ustawione są szafki uczniów, a przed nimi leżą kolorowe tornistry. Obok szafek widoczne jest otwarte wejście do sali lekcyjnej. Po prawej stronie, widoczna jest ławeczka oraz tablica z przypiętymi kartkami. Mia i Tony podchodzą do dwóch żółtych plecaków. Pomiędzy bohaterami dochodzi do dialogu. Transkrypcja tekstu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia korytarz szkolny, na którym znajdują się Mia i Tony. W lewym rogu korytarza, ustawione są szafki uczniów, a przed nimi leżą kolorowe tornistry. Obok szafek widoczne jest otwarte wejście do sali lekcyjnej. Po prawej stronie, widoczna jest ławeczka oraz tablica z przypiętymi kartkami. Mia i Tony siedzą na podłodze, przeglądając przybory szkolne, jakie mają w swoich żółtych plecakach. Trzymają w ręce żółte piórniki. Pomiędzy bohaterami dochodzi do dialogu. Transkrypcja tekstu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia korytarz szkolny, na którym znajdują się Mia i Tony. W lewym rogu korytarza, ustawione są szafki uczniów, a przed nimi leżą kolorowe tornistry. Obok szafek widoczne jest otwarte wejście do sali lekcyjnej. Po prawej stronie, widoczna jest ławeczka oraz tablica z przypiętymi kartkami. Mia i Tony siedzą na podłodze, przeglądając przybory szkolne, jakie mają w swoich żółtych plecakach. Trzymają w ręce żółte piórniki. Pomiędzy bohaterami dochodzi do dialogu. Transkrypcja tekstu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Tony: I’ve got a pencil casepencil casepencil case. It’s orangeorangeorange.
Mia: I’ve got an orange pencil case, too.
Ri9fdaSdWga0p1
Ilustracja przedstawia korytarz szkolny, na którym znajdują się Mia i Tony. W lewym rogu korytarza, ustawione są szafki uczniów, a przed nimi leżą kolorowe tornistry. Obok szafek widoczne jest otwarte wejście do sali lekcyjnej. Po prawej stronie, widoczna jest ławeczka, oraz tablica z przypiętymi kartkami. Mia i Tony siedzą na podłodze, przeglądając przybory szkolne, jakie mają w swoich żółtych plecakach. Po kolei wyciągają przedmioty ze swoich piórników. Mia trzyma w ręce niebieską gumkę, a Tony białą gumkę. Pomiędzy bohaterami, dochodzi do dialogu. Transkrypcja tekstu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia korytarz szkolny, na którym znajdują się Mia i Tony. W lewym rogu korytarza, ustawione są szafki uczniów, a przed nimi leżą kolorowe tornistry. Obok szafek widoczne jest otwarte wejście do sali lekcyjnej. Po prawej stronie, widoczna jest ławeczka, oraz tablica z przypiętymi kartkami. Mia i Tony siedzą na podłodze, przeglądając przybory szkolne, jakie mają w swoich żółtych plecakach. Po kolei wyciągają przedmioty ze swoich piórników. Mia trzyma w ręce niebieską gumkę, a Tony białą gumkę. Pomiędzy bohaterami, dochodzi do dialogu. Transkrypcja tekstu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia korytarz szkolny, na którym znajdują się Mia i Tony. W lewym rogu korytarza, ustawione są szafki uczniów, a przed nimi leżą kolorowe tornistry. Obok szafek widoczne jest otwarte wejście do sali lekcyjnej. Po prawej stronie, widoczna jest ławeczka oraz tablica z przypiętymi kartkami. Mia i Tony siedzą na podłodze, przeglądając przybory szkolne, jakie mają w swoich żółtych plecakach. Po kolei wyciągają przedmioty ze swoich piórników. Mia trzyma w ręce zielony ołówek, a Tony dwa żółte ołówki. Pomiędzy bohaterami, dochodzi do dialogu. Transkrypcja tekstu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia korytarz szkolny, na którym znajdują się Mia i Tony. W lewym rogu korytarza, ustawione są szafki uczniów, a przed nimi leżą kolorowe tornistry. Obok szafek widoczne jest otwarte wejście do sali lekcyjnej. Po prawej stronie, widoczna jest ławeczka oraz tablica z przypiętymi kartkami. Mia i Tony siedzą na podłodze, przeglądając przybory szkolne, jakie mają w swoich żółtych plecakach. Po kolei wyciągają przedmioty ze swoich piórników. Mia trzyma w ręce zielony ołówek, a Tony dwa żółte ołówki. Pomiędzy bohaterami, dochodzi do dialogu. Transkrypcja tekstu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Mia: I’ve got one pencilpencilpencil. My pencil is greengreengreen.
Ilustracja przedstawia korytarz szkolny, na którym znajdują się Mia i Tony. W lewym rogu korytarza, ustawione są szafki uczniów, a przed nimi leżą kolorowe tornistry. Obok szafek, widoczne jest otwarte wejście do Sali lekcyjnej. Po prawej stronie, widoczna jest ławeczka, oraz tablica z przypiętymi kartkami. Mia i Tony siedzą na podłodze, przeglądając przybory szkolne, jakie mają w swoich żółtych plecakach. Po kolei wyciągają przedmioty ze swoich piórników. Mia trzyma w ręce klej, a Tony czarną linijkę. Pomiędzy bohaterami, dochodzi do dialogu. Transkrypcja tekstu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia korytarz szkolny, na którym znajdują się Mia i Tony. W lewym rogu korytarza, ustawione są szafki uczniów, a przed nimi leżą kolorowe tornistry. Obok szafek, widoczne jest otwarte wejście do Sali lekcyjnej. Po prawej stronie, widoczna jest ławeczka, oraz tablica z przypiętymi kartkami. Mia i Tony siedzą na podłodze, przeglądając przybory szkolne, jakie mają w swoich żółtych plecakach. Po kolei wyciągają przedmioty ze swoich piórników. Mia trzyma w ręce klej, a Tony czarną linijkę. Pomiędzy bohaterami, dochodzi do dialogu. Transkrypcja tekstu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia korytarz szkolny, na którym znajdują się Mia i Tony. W lewym rogu korytarza, ustawione są szafki uczniów, a przed nimi leżą kolorowe tornistry. Obok szafek widoczne jest otwarte wejście do sali lekcyjnej. Po prawej stronie widoczna jest ławeczka oraz tablica z przypiętymi kartkami. Mia i Tony siedzą na podłodze, przeglądając przybory szkolne, jakie mają w swoich żółtych plecakach. Po kolei wyciągają przedmioty ze swoich piórników. Mia ma ustawione przed sobą cztery kolorowe kredki i gumkę do mazania, a Tony pięć kolorowych kredek. Pomiędzy bohaterami, dochodzi do dialogu. Transkrypcja tekstu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu obok znajduje się napis LISTEN.
Ilustracja przedstawia korytarz szkolny, na którym znajdują się Mia i Tony. W lewym rogu korytarza, ustawione są szafki uczniów, a przed nimi leżą kolorowe tornistry. Obok szafek widoczne jest otwarte wejście do sali lekcyjnej. Po prawej stronie widoczna jest ławeczka oraz tablica z przypiętymi kartkami. Mia i Tony siedzą na podłodze, przeglądając przybory szkolne, jakie mają w swoich żółtych plecakach. Po kolei wyciągają przedmioty ze swoich piórników. Mia ma ustawione przed sobą cztery kolorowe kredki i gumkę do mazania, a Tony pięć kolorowych kredek. Pomiędzy bohaterami, dochodzi do dialogu. Transkrypcja tekstu znajduje się pod ilustracją. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu obok znajduje się napis LISTEN.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Mia: I’ve got fourfourfourcrayonscrayons [crayon]crayons: red, pinkpinkpink, green, and blue.