Ilustracja przedstawia twarz uśmiechniętej dziewczynki o imieniu Mia w kółeczku oraz słowa, które wypowiada: I want to play a game called "What's in the box?" with my sister Sandra. Sandra doesn't know how to play it, but she likes games. What can Sandra find in the box? Let's find out together! Chcę zagać z Sandrą w grę "Co jest w pudełku?. Sandra lubi gry, ale tej nie zna. Co Sandra znajdzie w pudełku? Sprawdźmy to razem!
Ilustracja przedstawia twarz uśmiechniętej dziewczynki o imieniu Mia w kółeczku oraz słowa, które wypowiada: I want to play a game called "What's in the box?" with my sister Sandra. Sandra doesn't know how to play it, but she likes games. What can Sandra find in the box? Let's find out together! Chcę zagać z Sandrą w grę "Co jest w pudełku?. Sandra lubi gry, ale tej nie zna. Co Sandra znajdzie w pudełku? Sprawdźmy to razem!
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
Ilustracja przedstawiająca pokój dziecięcy, w którym stoją Mia i Sandra . Na ścianie wisi duży napis MIA. W pokoju znajduje się łóżko, regał na książki i pudełko z wyciętą przednią ścianą i okrągłymi otworami po bokach. Na pudełku widnieje napis: What's in the box? W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikforonu, obok znajduje się napis LISTEN. Dialog znajduje sie w transkrypcji poniżej.
Ilustracja przedstawiająca pokój dziecięcy, w którym stoją Mia i Sandra . Na ścianie wisi duży napis MIA. W pokoju znajduje się łóżko, regał na książki i pudełko z wyciętą przednią ścianą i okrągłymi otworami po bokach. Na pudełku widnieje napis: What's in the box? W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikforonu, obok znajduje się napis LISTEN. Dialog znajduje sie w transkrypcji poniżej.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Mia: Do you want to play a gameplay a gameplay a game?
Sandra: Sure! I like games! What is it?
Mia: It’s easyeasyeasy. I put something in the boxboxbox, you touchtouchtouch it and guess what it is.
Ilustracja przedstawia dziewczynki o imionach Sandra i Mia oraz pudełko z misiem w środku. Na pudełku znajduje się napis: What's in the box? Pierwsza z dziewczynek wkłada dłonie do pudełka przez okrągłe otwory po bokach. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu obok znajduje się napis LISTEN. Dialog znajduje się w transkrypcji poniżej.
Ilustracja przedstawia dziewczynki o imionach Sandra i Mia oraz pudełko z misiem w środku. Na pudełku znajduje się napis: What's in the box? Pierwsza z dziewczynek wkłada dłonie do pudełka przez okrągłe otwory po bokach. W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu obok znajduje się napis LISTEN. Dialog znajduje się w transkrypcji poniżej.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Mia: OK, Sandra. What's in the box? TouchtouchTouch it, but don’t look.
Sandra: Hmmmm… It’s bigbigbig, it’s softsoftsoft… wait... I know what it is! It’s a teddy bear!teddy bearteddy bear!
RS9gUPcRg4T1l1
Ilustracja przedstawia dwie dziewczynki o imionach Sandra i Mia . Mia klaszcze w dłonie. Między nimi stoi pudełko z wyciętą przednią ścianą i okrągłymi otworami po bokach. Na pudełku znajduje sie napis: What's in the box? W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu obok znajduje się napis LISTEN. Dialog znajduje się w transkrypcji poniżej.
Ilustracja przedstawia dwie dziewczynki o imionach Sandra i Mia . Mia klaszcze w dłonie. Między nimi stoi pudełko z wyciętą przednią ścianą i okrągłymi otworami po bokach. Na pudełku znajduje sie napis: What's in the box? W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu obok znajduje się napis LISTEN. Dialog znajduje się w transkrypcji poniżej.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Mia: Yes, it is! It’s my brown teddy bearteddy bearteddy bear! Good guessGood guess!Good guess!
Ilustracja przedstawia dziewczynki o imionach Sandra i Mia , bawiące się razem. Pierwsza z nich wkłada dłonie do pudełka z wyciętymi po bokach okrągłymi otworami i wyciętą przednią ścianą. W ręce trzyma linijkę. Na pudełku znajduje się napis: What's in the box? W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu obok znajduje się napis LISTEN. Dialog znajduje się w transkrypcji poniżej.
Ilustracja przedstawia dziewczynki o imionach Sandra i Mia , bawiące się razem. Pierwsza z nich wkłada dłonie do pudełka z wyciętymi po bokach okrągłymi otworami i wyciętą przednią ścianą. W ręce trzyma linijkę. Na pudełku znajduje się napis: What's in the box? W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu obok znajduje się napis LISTEN. Dialog znajduje się w transkrypcji poniżej.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Mia: What's in the box? Touch it, but don’t look.
Sandra: Well… It’s smallsmallsmall, it’s plasticplasticplastic, it is a rectanglerectanglerectangle… Is it a plastic stickstickstick?
RuwLhu1Ai6uAX1
Ilustracja przedstawia smutną dziewczynkę o imieniu Sandra , która trzyma w ręku zieloną linijkę. Obok stoi uśmiechająca się Mia . Pomiędzy dziewczynkami stoi pudełko z wyciętą przednią ścianą oraz dwoma okrągłymi otworami po bokach. Na pudełku znajduje sie napis: What's in the box? W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu obok znajduje się napis LISTEN. Dialog znajduje sie w transkrypcji poniżej.
Ilustracja przedstawia smutną dziewczynkę o imieniu Sandra , która trzyma w ręku zieloną linijkę. Obok stoi uśmiechająca się Mia . Pomiędzy dziewczynkami stoi pudełko z wyciętą przednią ścianą oraz dwoma okrągłymi otworami po bokach. Na pudełku znajduje sie napis: What's in the box? W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu obok znajduje się napis LISTEN. Dialog znajduje sie w transkrypcji poniżej.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Mia: Oh… silly. No, it isn’tNo, it isn’tNo, it isn’t. Sticks are woodenwoodenwooden! It’s a rulerrulerruler.
Mia: Yes, it is! Sandra, do you want to guess again?
Sandra: Well… OK!
R15WKLPeqEPDN1
Ilustracja przedstawia dziewczynki o imionach Sandra i Mia , bawiące się razem. Sandra trzyma ręce w pudełku, w którym po bokach wycięto okrągłe otwory i usuniętą przednią ścianę. Znajduje się w nim trzymana przez dziewczynkę łyżka. Na pudełku znajduje się napis: What's in the box? W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu obok znajduje się napis LISTEN. Dialog znajduje się w transkrypcji poniżej.
Ilustracja przedstawia dziewczynki o imionach Sandra i Mia , bawiące się razem. Sandra trzyma ręce w pudełku, w którym po bokach wycięto okrągłe otwory i usuniętą przednią ścianę. Znajduje się w nim trzymana przez dziewczynkę łyżka. Na pudełku znajduje się napis: What's in the box? W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu obok znajduje się napis LISTEN. Dialog znajduje się w transkrypcji poniżej.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Mia: Just a second… OK. What's in the box?
Sandra: Hmmm. It’s smallsmallsmall, it’s metalmetalmetal, it’s roundroundround… Is it a spoonspoonspoon?
R12vLF31mzQry1
Ilustracja przedstawia dziewczynki o imionach Sandra i Mia bawiące się razem. Sandra trzyma w dłoni łyżkę, przed nią leży pluszowy miś i zielona linijka. Między dziewczynkami znajduje się pudełko z wyciętymi po bokach otworami i usuniętą przednią ścianą. Na pudełku znajduje się napis: What's in the box?Transkrypcja tekstu, znajduje się pod ilustracją. Na dole po lewej stronie pojawia się grafika mikrofonu a obok napis LISTEN Transkrypcja dialogu znajduje się poniżej.
Ilustracja przedstawia dziewczynki o imionach Sandra i Mia bawiące się razem. Sandra trzyma w dłoni łyżkę, przed nią leży pluszowy miś i zielona linijka. Między dziewczynkami znajduje się pudełko z wyciętymi po bokach otworami i usuniętą przednią ścianą. Na pudełku znajduje się napis: What's in the box?Transkrypcja tekstu, znajduje się pod ilustracją. Na dole po lewej stronie pojawia się grafika mikrofonu a obok napis LISTEN Transkrypcja dialogu znajduje się poniżej.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Mia: Yes, it is! Good guess, Sandra! Is it easyeasyeasy?
Ilustracja przedstawia dwie dziewczynki o imionach Sandra i Mia , bawiące się razem. Sandra wkłada dłonie do pudełka, w którym po bokach wycięto dwa okrągłe otwory i z którego usuniętą przednią ścianę. Znajduje w nim trzymana przez dziewczynkę czerwona piłka. Na pudełku widnieje napis: What's in the box? W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN. Dialog znajduje się w transkrypcji poniżej.
Ilustracja przedstawia dwie dziewczynki o imionach Sandra i Mia , bawiące się razem. Sandra wkłada dłonie do pudełka, w którym po bokach wycięto dwa okrągłe otwory i z którego usuniętą przednią ścianę. Znajduje w nim trzymana przez dziewczynkę czerwona piłka. Na pudełku widnieje napis: What's in the box? W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu, obok znajduje się napis LISTEN. Dialog znajduje się w transkrypcji poniżej.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Mia: OK, last one. What's in the box?
Sandra: It’s bigbigbig, it’s roundroundround, it’s made of rubber(of) rubberrubber. It’s a ball!
RKnmvZsZ3meeE1
Ilustracja przedstawia dziewczynki o imionach Sandra i Mia , bawiące się razem. Sandra stoi przed pluszowym misiem, łyżeczką i zieloną linijką. Mia trzyma w rękach czerwoną piłę. Pomiędzy dziewczynkami stoi pudełko, w którym po bokach wycięto okrągłe otwory i z którego usunięto przednią ścianę. Na pudełku widnieje napis: What's in the box? W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu obok znajduje się napis LISTEN. Transkrypcja dialogu znajduje się poniżej.
Ilustracja przedstawia dziewczynki o imionach Sandra i Mia , bawiące się razem. Sandra stoi przed pluszowym misiem, łyżeczką i zieloną linijką. Mia trzyma w rękach czerwoną piłę. Pomiędzy dziewczynkami stoi pudełko, w którym po bokach wycięto okrągłe otwory i z którego usunięto przednią ścianę. Na pudełku widnieje napis: What's in the box? W lewym dolnym rogu pojawia się grafika mikrofonu obok znajduje się napis LISTEN. Transkrypcja dialogu znajduje się poniżej.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
TRANSCRIPTazurewhite
Mia: Yes, it is!Yes, it is!Yes, it is! It’s your red ballred ballred ball! You are good at guessinggood at guessinggood at guessing, Sandra!
Sandra: Thank you! It was fun!
1 Źródło: Kamila Wichrowska, licencja: CC BY-SA 3.0.
1
1
Exercise2
Match the words.
Połącz wyrazy.
R1SB5z7c7VppM
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.