Ilustracja przedstawia twarz Mii w kółeczku, która wypowiada słowa zawarte w ramce.
What are you wearing today? A jumper or a T-shirt? Is it blue or yellow? Let's learn how to describe clothes!
W co jesteś dzisiaj ubrany/ubrana? W sweter czy T-shirt? Niebieski czy żółty? Wspólnie nauczymy się opisywać ubrania!
Ilustracja przedstawia twarz Mii w kółeczku, która wypowiada słowa zawarte w ramce.
What are you wearing today? A jumper or a T-shirt? Is it blue or yellow? Let's learn how to describe clothes!
W co jesteś dzisiaj ubrany/ubrana? W sweter czy T-shirt? Niebieski czy żółty? Wspólnie nauczymy się opisywać ubrania!
Ilustracja podzielona jest na dwie części. Część po lewej, przedstawia dzieci, którymi są Mia i Patrick, siedzące na trawniku przed tabletem. Chłopiec ma na głowie czapkę z daszkiem, a dziewczynka żółtą sukienkę. W tle widoczne są elementy placu zabaw. Bohaterowie prowadzą ze sobą dialog, zapisany w ponumerowanych chmurkach, odchodzących od ich głów. Na prawej części ilustracji widoczne jest zbliżenie na tablet i dłonie postaci. Na tablecie wyświetlona jest postać w zielonej koszulce oraz brązowych spodenkach. W tle widoczny jest park i ławka. Bohaterowie prowadzą ze sobą dialog, zapisany w ponumerowanych chmurkach, odchodzących od ich głów. Transkrypcja dialogu, zapisana jest poniżej ilustracji. W lewym dolnym rogu ilustracji znajduje się ikona mikrofonu, a przy niej słowo: LISTEN.
Ilustracja podzielona jest na dwie części. Część po lewej, przedstawia dzieci, którymi są Mia i Patrick, siedzące na trawniku przed tabletem. Chłopiec ma na głowie czapkę z daszkiem, a dziewczynka żółtą sukienkę. W tle widoczne są elementy placu zabaw. Bohaterowie prowadzą ze sobą dialog, zapisany w ponumerowanych chmurkach, odchodzących od ich głów. Na prawej części ilustracji widoczne jest zbliżenie na tablet i dłonie postaci. Na tablecie wyświetlona jest postać w zielonej koszulce oraz brązowych spodenkach. W tle widoczny jest park i ławka. Bohaterowie prowadzą ze sobą dialog, zapisany w ponumerowanych chmurkach, odchodzących od ich głów. Transkrypcja dialogu, zapisana jest poniżej ilustracji. W lewym dolnym rogu ilustracji znajduje się ikona mikrofonu, a przy niej słowo: LISTEN.
Źródło: dostępny w internecie: www.freepik.com [dostęp 5.12.2022], domena publiczna.
TRANSCRIPTazurewhite
Mia: Let’s looklook atlookatlook atat some photosphotosphotos.
Patrick: I’m wearing a greengreengreenT‑shirtT‑shirtT‑shirt, brownbrownbrownshortsshortsshorts, and blackblackblacksockssocks [sock]socks.
RE9As4zycIO8k1
Ilustracja podzielona jest na dwie części. Część po lewej stronie przedstawia tablet z wyświetlonym zdjęciem kobiety prowadzącej osobę na wózku dla niepełnosprawnych. W tle widoczna jest ławka w parku. Kobieta na nosi żółtą sukienkę. Osoba prowadząca wózek nosi różową bluzkę i białe szorty. Na prawej części ilustracji widoczny jest tablet z wyświetlonym zdjęciem małej, rudowłosej dziewczynki w wieku przedszkolnym, stojącej w pokoju z regałem w tle. Na regale widoczne są: piłka i kwiatek doniczkowy. Na obu połówkach ilustracji, widać rękę wskazującą na tablet. Bohaterowie prowadzą ze sobą dialog, zapisany w ponumerowanych chmurkach, odchodzących z brzegów ilustracji. Transkrypcja dialogu, zapisana jest poniżej ilustracji. W lewym dolnym rogu ilustracji znajduje się ikona mikrofonu, a przy niej słowo: LISTEN.
Ilustracja podzielona jest na dwie części. Część po lewej stronie przedstawia tablet z wyświetlonym zdjęciem kobiety prowadzącej osobę na wózku dla niepełnosprawnych. W tle widoczna jest ławka w parku. Kobieta na nosi żółtą sukienkę. Osoba prowadząca wózek nosi różową bluzkę i białe szorty. Na prawej części ilustracji widoczny jest tablet z wyświetlonym zdjęciem małej, rudowłosej dziewczynki w wieku przedszkolnym, stojącej w pokoju z regałem w tle. Na regale widoczne są: piłka i kwiatek doniczkowy. Na obu połówkach ilustracji, widać rękę wskazującą na tablet. Bohaterowie prowadzą ze sobą dialog, zapisany w ponumerowanych chmurkach, odchodzących z brzegów ilustracji. Transkrypcja dialogu, zapisana jest poniżej ilustracji. W lewym dolnym rogu ilustracji znajduje się ikona mikrofonu, a przy niej słowo: LISTEN.
Źródło: dostępny w internecie: www.freepik.com [dostęp 5.12.2022], domena publiczna.
Patrick: Is she wearing whitewhitewhiteshortsshortsshorts?
Mia: No, she’s wearing a yellowyellowyellowdressdressdress.
Patrick: Look at Anna!
Mia: What’s she wearing?
Patrick: She’s wearing my redredredjumperjumperjumper, blackblackblacktrouserstrouserstrousers and blueblueblueshoesshoes [shoe]shoes, but they are too bigtoo bigtoo big!
RriWno5K3hv2L1
Ilustracja przedstawia dzieci, którymi są Mia i Patrick, stojący obok siebie na placu zabaw, z tabletem w dłoniach. Dziewczynka nosi okulary przeciwsłoneczne, oraz żółtą sukienkę. Chłopiec nosi żółtą czapkę oraz żółtą koszulkę. W tle widoczne są atrakcje placu zabaw, takie jak zjeżdżalnie, drabinki, domek, ścianka wspinaczkowa oraz huśtawka. Bohaterowie prowadzą ze sobą dialog, zapisany w ponumerowanych chmurkach, odchodzących od ich twarzy. Transkrypcja dialogu, zapisana jest poniżej ilustracji. W lewym dolnym rogu ilustracji znajduje się ikona mikrofonu, a przy niej słowo: LISTEN.
Ilustracja przedstawia dzieci, którymi są Mia i Patrick, stojący obok siebie na placu zabaw, z tabletem w dłoniach. Dziewczynka nosi okulary przeciwsłoneczne, oraz żółtą sukienkę. Chłopiec nosi żółtą czapkę oraz żółtą koszulkę. W tle widoczne są atrakcje placu zabaw, takie jak zjeżdżalnie, drabinki, domek, ścianka wspinaczkowa oraz huśtawka. Bohaterowie prowadzą ze sobą dialog, zapisany w ponumerowanych chmurkach, odchodzących od ich twarzy. Transkrypcja dialogu, zapisana jest poniżej ilustracji. W lewym dolnym rogu ilustracji znajduje się ikona mikrofonu, a przy niej słowo: LISTEN.
Źródło: dostępny w internecie: www.freepik.com [dostęp 5.12.2022], domena publiczna.
Patrick: Yes! Next timenext timeNext time, we can look at our photo, too.
1 Źródło: Justyna Wasek, licencja: CC BY-SA 3.0.
RtiyVuXcrQXHk1
Ilustracja przedstawia sześć rzeczy, na które należy zwrócić uwagę. Są to ilustracje, podpisane w języku angielskim. W lewym górnym rogu ilustracji, znajduje się ikona kartki papieru z lupą oraz napis: Zwróć uwagę! Pierwsza ilustracja przedstawia zielony podkoszulek, z podpisem: a green T‑shirt. Kolejna ilustracja przedstawia żółta sukienkę, z podpisem: a yellow dress. Trzecia ilustracja przedstawia czerwony sweter, z podpisem: a red jumper. Wymienione podpisy, mają wyróżnioną literę a. Czwarta ilustracja przedstawia czarne skarpetki, z podpisem: black socks. Piąta ilustracja przedstawia brązowe spodnie, z podpisem: brown trousers. Szósta ilustracja przedstawia białe szorty, z podpisem: white shorts. Wymienione podpisy, mają wyróżnioną literę s.
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.
Exercise2
Match.
Połącz.
R1dAhlwZIPEMv
Źródło: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.