Scenariusze pomogą zaprojektować warsztaty grupowe lub zajęcia indywidualne mające na celu samodiagnozę, samopoznanie i projektowanie rozwoju ucznia. Zawarte w nim treści pomogą poszukiwać i gromadzić informacje przydatne dla rozwoju zawodowego oraz podejmować przemyślane decyzje dotyczące przyszłości. Materiał może być szczególnie pomocny dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, którzy pod opieką specjalisty/wychowawcy będą rozpoznawać własne możliwości i ograniczenia oraz wynikające z nich ścieżki dalszego rozwoju zawodowego.

Otwórz linkhttp://zs2zory.pl/wp‑content/uploads/2018/11/1.-Przyk%C5%82adowy‑program‑dla‑liceum‑og%C3%B3lnokszta%C5%82c%C4%85cego.pdfOtwórz link

Źródło: Małgorzata Bugaj Robert Fleischer Anna Fajkowska‑Wesołek Monika Frąckowiak Marta Godzimirska‑Dybek Joanna Jednoralska Kinga Kaszuba Małgorzata Klimka‑Kołysko, Projekt: Efektywne doradztwo edukacyjno‑zawodowe dla dzieci, młodzieży i dorosłych, Oś priorytetowa II: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.14. Rozwój narzędzi dla uczenia się przez całe życie, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014–2020