1. Indywidualne zapoznanie się przez uczniów z treścią case study przed zajęciami. Zaznajomienie się z historią omawianego przedsiębiorstwa, wyzwaniami, które napotkało w czasie kolejnych etapów rozwoju, sposobów pokonywania tych wyzwań wraz z wyodrębnieniem momentów w których właściciele pozyskiwali kapitał w celu rozwoju spółki.

  2. Zapoznanie się z materiałem wideo na początku zajęć, które będą przeznaczone na realizację case study (materiał publikowany przez nauczyciela).

  3. Dyskusja na forum klasy, podczas której omówione zostaną różne metody pozyskania przez spółki kapitału. Podczas dyskusji powinny zostać uwzględnione elementy dotyczące tego jakie są potrzeby spółek w różnych momentach rozwoju i w różnych sytuacjach (np. omawiany w case study przykład przejścia z modelu sprzedawania jedzenia w food truckach na sprzedaż w lokalach gastronomicznych) oraz jakie są koszty i ryzyka związane z omawianymi metodami.

  4. Podział na grupy 4‑5 osobowe na podstawie losowania bądź odliczania. Przygotowanie sali lekcyjnej pod pracę w grupach.

  5. Grupowa praca nad rozwiązaniem case study.

  6. Krótka prezentacja rekomendacji oraz argumentów każdej z grup.

  7. Krótkie podsumowanie oraz przywrócenie sali do wyglądu sprzed realizacji case study.