E-materiały do kształcenia zawodowego

Organizowanie utrzymania stanu technicznego obiektów budowlanych zakładu przeróbczego

Organizacja procesu przeróbki kopalin stałych - Technik przeróbki kopalin stałych 311706

bg‑gold

Rodzaje kontroli obiektów budowlanych zakładu przeróbczego i uprawnienia niezbędne do ich wykonania

SCHEMAT INTERAKTYWNY

3

Spis treści

Schemat interaktywny – Podstawowe czynności w książce obiektu budowlanego (KOB) wynikające z prawa budowlanego (PB)

Klikaj w poszczególne elementy schematu, by wyświetlić kolejne.

1
R1PF6VpfgrMOF1

Schemat interaktywny numer 1

Na ekranie widać pierwszy schemat interaktywny przedstawiający podstawowe czynności w Książce Obiektu Budowlanego.
W górnej części ekranu znajduje się tytuł wykresu brzmiący: Podstawowe czynności w Książce Obiektu Budowlanego (KOB) wynikające z Prawa Budowlanego (PB).
W niebieskim prostokącie na górze ekranu znajduje się napis: Książka obiektu budowlanego. Od prostokąta odchodzi pionowo w dół strzałka która łączy się z jasno czerwonym sześciokątem wyboru w którym widoczny jest napis: czy jest wymagana? Po prawej stronie prostokąta znajduje się czerwony okrąg z napisem nie. Od okręgu odchodzi pionowo w dół strzałka łącząca się z niebieskim kołem w środku którego znajduje się napis koniec. Po lewej stronie sześciokąta widoczny jest czerwony okrąg z napisem: tak. Poniżej znajdują się trzy niebieskie prostokąty połączone strzałkami w których znajdują się w kolejności następujące komunikaty: Utworzenie Książki Obiektu Budowlanego (KOB), Dokonanie wpisów w Książkę Obiektu Budowlanego (KOB), Planowanie okresowych przeglądów technicznych. Od niebieskiego prostokąta z tekstem: Planowanie okresowych przeglądów technicznych odchodzi pionowo w dół pionowa strzałka łącząca się z jasnoczerwonym sześciokątem decyzyjnym w którym znajduje się napis: Czy obiekt ma powierzchnię większą niż 2000 m2 lub powierzchnia jego dachu ma więcej niż 1000 m2. Po obu stronach okna decyzji znajdują się czerwone okręgi. W okręgu po lewej widnieje napis tak. W okręgu po prawej znajduje się opis nie. Od okręgu z odpowiedzią nie odchodzi pionowa strzałka łącząca się z niebieskim prostokątem z tekstem wymagane wykonanie przeglądu raz do roku. Od okręgu z napisem nie odchodzi pionowo w dół strzałka łącząca się z niebieskim prostokątem z napisem: wymaganie wykonania przeglądu dwa razy do roku. Od obu niebieskich prostokątów) odchodzą strzałki pionowo w dół łączące się z niebieskim prostokątem z tekstem: wymagany przegląd pięcioletni. Od okna z wymaganym przeglądem pięcioletnim odchodzi strzałka zawracając do niebieskiego prostokąta w którym widoczny jest napis: dokonywanie wpisów w Książce Obiektu Budowlanego.

Schemat interaktywny numer 2

Na ekranie widać drugi schemat interaktywny przedstawiający najważniejsze działania odnotowywane w Książce Obiektu Budowlanego.
W górnej części ekranu znajduje się tytuł wykresu brzmiący: Najważniejsze działania odnotowywane w Książce Obiektu Budowlanego (KOB) wynikające z Prawa Budowlanego (PB).
W niebieskim prostokącie na górze ekranu znajduje się napis: Książka obiektu budowlanego. Od prostokąta odchodzi pionowo w dół strzałka która łączy się z jasno czerwonym sześciokątem wyboru w którym widoczny jest napis: czy jest wymagana? Po prawej stronie prostokąta znajduje się czerwony okrąg z napisem nie. Od okręgu odchodzi pionowo w dół strzałka łącząca się z niebieskim kołem w środku którego znajduje się napis koniec. Po lewej stronie sześciokąta widoczny jest czerwony okrąg z napisem: tak. Poniżej znajdują się trzy niebieskie prostokąty połączone strzałkami w których znajdują się w kolejności następujące komunikaty: Utworzenie Książki Obiektu Budowlanego (KOB), Dokonanie wpisów w Książkę Obiektu Budowlanego (KOB), Planowanie okresowych przeglądów technicznych. Od drugiego prostokąta z tekstem: Dokonanie wpisów w Książkę Obiektu Budowlanego (KOB) odchodzi w poziomie strzałka łącząca trzy kolejne niebieskie prostokąty z następującymi tekstami: Działania wynikające ze zgłoszeń użytkowników o usterkach lub uszkodzeniach, Plan remontów, Plan działań utrzymywanych (konserwacyjnych). Od Planu remontów odchodzi pionowo w dół strzałka łącząca się z niebieskim prostokątem w którym znajduje się napis: prowadzenie działań remontowych. Od niebieskiego prostokąta z tekstem: Planowanie okresowych przeglądów technicznych odchodzi pionowo w dół pionowa strzałka łącząca się z jasnoczerwonym sześciokątem decyzyjnym w którym znajduje się napis: Czy obiekt ma powierzchnię większą niż 2000 m2 lub powierzchnia jego dachu ma więcej niż 1000 m2. Po obu stronach okna decyzji znajdują się czerwone okręgi. W okręgu po lewej widnieje napis tak. W okręgu po prawej znajduje się opis nie. Od okręgu z odpowiedzią nie odchodzi pionowa strzałka łącząca się z niebieskim prostokątem z tekstem wymagane wykonanie przeglądu raz do roku. Od okręgu z napisem nie odchodzi pionowo w dół strzałka łącząca się z niebieskim prostokątem z napisem; wymaganie wykonania przeglądu dwa razy do roku. Od obu niebieskich prostokątówb) odchodzą strzałki pionowo w dół łączące się z niebieskim prostokątem z tekstem: wymagany przegląd pięcioletni. Od okna z wymaganym przeglądem pięcioletnim odchodzi strzałka zawracając do niebieskiego prostokąta w którym widoczny jest napis: dokonywanie wpisów w Książce Obiektu Budowlanego.

Schemat interaktywny numer 3

Na ekranie widać trzeci schemat interaktywny przedstawiający algorytm przygotowania do kontroli obiektu budowlanego.
W górnej części ekranu znajduje się tytuł wykresu brzmiący: Algorytm przygotowania do kontroli obiektu budowlanego.
W niebieskim prostokącie na górze ekranu znajduje się napis: Książka obiektu budowlanego. Od prostokąta odchodzą pionowo w dół trzy strzałki które łączą się z niebieskimi prostokątami w których znajdują się następujące opisy: Zbiór dokumentów do eksploatacji (z odbioru do użytkowania), Raport zestawienie informacji o obiekcie, Wyniki kontroli. Od prostokąta z napisem Raport zestawienie informacji o obiekcie odchodzą pionowo w dół dwie strzałki. Strzałka po lewej stronie łączy się z niebieskim prostokątem w którym jest napis: Zbiorze zestawienie potrzeb kontroli okresowych (raport). Strzałka po prawej stronie łączy się z niebieskim prostokątem z tekstem: Zbiorcze zestawienia. Do tego samego prostokąta dochodzi strzałka z prostokąta z tekstem: Wyniki Kontroli. Od niebieskiego prostokąta z napisem: zbiorcze zestawienia odchodzi pionowo w dół strzałka która łączy się najpierw z polem Plan remontów które następnie łączy się z niebieskim prostokątem z napisem: Realizacja. Zarówno prostokąt z napisem realizacja jak i prostokąta z napisem: Zbiorcze zestawienie potrzeb kontroli okresowych (raport) łączą się poniżej z czerwonym sześciokątnym elementem z napisem Decyzja. Od sześciokąta z napisem decyzja biegnie pionowo w dół strzałka łącząca się najpierw z niebieskim prostokątem: Harmonogram kontroli, od którego odchodzi pionowo w dół kolejna strzałka łącząca się z sześciokątnym elementem z napisem; Decyzja. Do tego elementu dochodzi również strzałka łącząca niebieski prostokąt z tekstem: zbiór dokumentów do eksploatacji (z odbioru do użytkowania). Poniżej sześciokąta z napisem decyzja znajdują się cztery kolejne niebieskie prostokąty z napisami: Zakres kontroli Organizacja kontroli, Realizacja kontroli, Wyniki kontroli, które są połączone ze sobą strzałkami. Od ostatniego elementu czyli prostokąta z napisem wynik kontroli biegnie strzałka, która łączy się z początkowym niebieskim prostokątem z napisem: Książka obiektu budowlanego.

Powrót do spisu treściPowrót do spisu treści

2

Kontrole obiektów budowlanych

1
R1accb1d00373

Plansza 1

Do wprowadzenia kontroli okresowych wymagane jest:

Typ kontroli

Kiedy

Wymagane uprawnienia

Kontrole wynikające z przepisów prawa budowlanego:

  1. Co najmniej raz do roku:

  • Elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas uzytkowania obiektu

  • Instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska

  • Instalacji gazowych i przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych)

  1. pięcioletniej

  • sprawdzenie stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego,

  • estetyka obiketu budowlanego oraz jego otoczenia,

  • badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji i aparatów

  1. kontrola bezpiecznego użytkowania

  2. w przypadku zgłoszenia nieuzasadnionych ingerencji lub naruszeń

  1. W zależności od wielkości obiektu co najmniej raz do roku dla obiektu o powierzchni przekraczającej 2000 m2 lub powierzchni dachu przekraczającym 1000 m2 dwa razy do roku w tym do 31 maja i do 30 listopada

  2. co pięć lat

  3. doraźnie, w zależności od okoliczności

  4. doraźnie

  1. Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno‑budowlanej lub innej (np. w przypadku obiektów mostowych) lub rzeczoznawca budowlany w określonej specjalności.

  1. Do kontroli intslacji elektrycznych, piorunochronnych i gazowych:

  • osoby posiadające kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych i gazowych.

  1. Do przewodów kominowych:

  • osoby posiadające kwalifikację mistrza w rzemiośle kominiarskim – w odniesieniu do przewodów dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych,

  • osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności – w odniesieniu do przewodów kominowych oraz do kominów przemysłowych, kominów wolno stojących oraz kominów lub przewód kominowych, w których ciąg kominowy jest wymuszony pracą urządzeń mechanicznych.

Plansza 2

Typ kontroli

Kiedy

Wymagane uprawnienia

Kontrole systemów ogrzewania i klimatyzacji(wynika z przepisów Ustawa z dnia 29 sierpnia 2014 roku o charakterystyce energetycznej budynków)

  1. kontrola okresowa, polegająca na sprawdzeniu stany technicznego systemu ogrzewania, z uwzględnieniem efektywności energetycznej kotłów oraz dostosowania ich mocy do potrzeb użytkowych.

  2. okresowa, polegającej na ocenie efektywności energetycznej zastosowanych urządzeń chłodniczych o mocy chłodniczej nominalnej większej niż 12 kW.

  • co najmniej raz na 5 lat – dla kotłów o nominalnej mocy cieplnej od 20 kW do 100 kW,

  • co najmniej raz na 2 lata – dla kotłów opalanych paliwem ciekłym lub stałym o nominalnej mocy cieplnej ponad 100 kW,

  • co najmniej raz na 4 lata – dla kotłów opalanych gazem o nominalnej mocy cieplnej ponad 100 kW,

Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej lub kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych.

Plansza 3

Typ kontroli

Kiedy

Wymagane uprawnienia

Kontrole wynikające z przepisów przeciwpożarowych:(wynika z przepisów rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów.)

  1. Przegląd techniczny i konserwacja urządzeń przeciwpożarowych.

  2. Próba ciśnieniowa węży hydrantowych przeciwpożarowych.

  3. Przegląd i konserwacja hydrantów zewnętrznych przeciwpożarowych.

  4. Czyszczenie przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych.

  1. w okresach ustalonych przez producenta, nie rzadziej jednak niż raz do roku,

  2. raz na 5 lat,

  3. w okresach ustalonych przez producenta, nie rzadziej jednak niż raz do roku,

  • dymowe i spalinowe – od palenisk zakładów zbiorowego żywienia i usług gastronomicznych – co najmniej raz w miesiącu jeżeli przepisy miejscowe nie stanowią inaczej:

  • dymowe i spalinowe – od palenisk opalanych paliwem stałym innym niż jak powyżej – co najmniej raz na trzy miesiące

  • dymowe i spalinowe – od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym niewymienione powyżej – co najmniej raz na 6 miesięcy

  • przewody wentylacyjne dla obiektów jak powyżej – co najmniej raz w roku, jeżeli większa częstotliwość nie wynika z warunków użytkowania.

  1. specjalista posiadający odpowiednią wiedzę i kompetencję w zakresie urządzeń, które konserwuje

  2. specjalista posiadający odpowiednią wiedzę i kompetencję w zakresie urządzeń, które konserwuje

  3. specjalista posiadający odpowiednią wiedzę i kompetencję w zakresie urządzeń, które konserwuje

  4. (wspólnie dla wszystkich trzech) – kwalifikacje kominiarskie

Plansza 4

Typ kontroli

Kiedy

Wymagane uprawnienia

Kontrole wynikające z przepisów o dozorze technicznym:

  • Badanie okresowe urządzeń transportu bliskiego (UTB).

  • Badania doraźne UTB.

  • Pomiary rezystancji izolacji uziemień UTB.

  • Pomiar skuteczności ochrony przeciwpożarowej UTB.

  • Sprawdzenie konstrukcji nośnej, toru jezdnego i instalacji ochrony przeciwpożarowej UTB.

  • Przeglądy konserwacyjne UTB.

  • Badania okresowe i doraźne urządzeń ciśnieniowych, zbiorników materiałów ciekłych zapalnych oraz trujących i żrących.

Kontrole wynikające z innych przepisów w szczególności z Prawa pracy, BHP i przepisów sanitarnych

  • Kontrole i przeglądy związane z urządzeniem stanowisk pracy w obiektach budowlanych, świadczenia usług albo procesów produkcyjnych i technologicznych mających miejsce w obiektach budowlanych.

  • Kontrole i przeglądy obejmujące: badania i pomiary czynników szkodliwych dla zdrowia i środowiska oraz dopuszczalnych stężeń i natężenia czynników podlegających ocenie np. natężenie oświetlenia, hałasu, drgań, stężenie substancji szkodliwych.

Powrót do spisu treściPowrót do spisu treści

4

Informacje ogólne o Książce Obiektu Budowlanego

1
RblA3ZDd7cITc

Plansza 1

Dokonując adnotacji w Książce Obiektu Budowlanego osoba ją wykonująca zobowiązuje się przestrzegać zasad:

  • wprowadzać wpisy systematycznie i z zachowaniem odpowiedniej chronologii (zgodnie z datami występowania okoliczności, które wymagają odnotowania),

  • wprowadzać wpisy tego samego dnia, w którym wystąpiły powyższe okoliczności,

  • każda adnotacja powinna zawierać dane identyfikujące dany dokument (istotne ustalenia tegoż dokumenty, jak również dane osoby wystawiającej dokument) ,

  • każdy wpis powinien być jednoznaczny i możliwie zwięzły,

  • dokonywać poprawek przekreślając wyrazy pojedynczą linią (istotna jest także data i podpis osoby, która dokonała zmiany).

Zasady i czas przechowywania KOB: ,

  • książka obiektu powinna zostać założona w dniu przekazania do użytku obiektu budowlanego i oddana do systematycznego jej prowadzenia w okresie jej użytkowania

  • strony Książki powinny być ponumerowane i zabezpieczone, w taki sposób by niemożliwe było ich usunięcie lub wymiana,

  • KOB powinna mieć zachowany format A4 oraz być wykonywana w trwały, zapewniający jej użyteczność przez cały czas jej użytkowania,

  • po wypełnieniu książka obiektu zostaje założony kolejny tom (uwzględniając na stronie tytułowej numer tomu i datę, w którym go założono),

  • na stronie tytułowej powinny się znaleźć podstawowe informacje o obiekcie budowlanym oraz samej książce danego obiektu,

  • KOB należy przechowywać przez cały okres istnienia obiektu.

Plansza 2

Budowa KOB:

  1. dane określające osobę upoważnioną do dokonania wpisu,

  2. dane identyfikujące obiekt,

  3. dokładny spis dokumentacji, którą załączono do książki obiektu,

  4. techniczne dane, które charakteryzują kontrolowany obiekt,

  5. plan sytuacyjny obiektu,

  6. spis protokołów okresowych kontroli stanu technicznego, w jakim znajduje się obiekt,

  7. spis protokołów okresowych kontroli stanu technicznego, oraz przydatności do użytkowania obiektu,

  8. spis opracowań technicznych, które dotyczą obiektu,

  9. dane, które dotyczą bezpośrednio opracowania technicznego,

  10. spis protokołów dotyczących odbioru robót remontowych w obiekcie,

  11. dane, które dotyczą dokumentacji technicznej,

  12. spis protokołów awarii i katastrof obiektu,

  13. lista pozwoleń upoważniających do zmiany sposobu użytkowania obiektu.

Powrót do spisu treściPowrót do spisu treści

5
1

Przykładowe strony Książki Obiektu Budowlanego

R1dMWGykFdtwI

Plansza 1

Wzór KOB zawarty jest w rozporządzeniu w sprawie książki obiektu budowlanego, w załączniku

Właściciel (zarządca obiektu)

Miejsce do uzupełnienia

Książka obiektu budowlanego, tom:

Nazwa obiketu:

Adres obiektu:

Data zalożoenia książki obiektu:

Wpis o zakończeniu książki obiketu:

Nazwisko i imię osoby upoważnionej do dokonywania wpisów:

Data zamknięcia:

Data założenia nowej książki:

Podpis:

Poniżej tytułu znajduje się dodatkowa informacja: Pierwsza strona to strona tytułowa – tu znajdują się jedynie podstawowe informacje, któe pozwalają zidentyfikować obiekt.

Plansza 2

Na drugiej stronie znajduje się spis treści wraz z odpowiadającymi poszczególnym kwestią stronami. Ważne jest bowiem z punktu widzenia przepisów prawa budowlanego, by w każdej KOB znajdowała się taka sama zawartość i odpowiednia ilość stron. Nie ma też możliwości załączania dodatkowych stron, a jedynie uregulowaną zasadami możliwością jest kontynuowanie książki zakładając jej kolejny tom. W spisie treści znajdują się:

Liczba porządkowa

Wyszczególnienie

Strona

I

Osoba upoważniona do dokonania wpisu

2

II

Dane identyfikacyjne obiektu

3

III

Spis dokumentacji dołączonej do książki obiektu

4

IV

Dane techniczne charakteryzujące obiekt

5

V

Plan sytuacyjny obiektu

6

VI

Wykaz protokołów okresowych kontroli stanu technicznego obiektu

7

VII

Wykaz protokołów okresowych kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu

8

VIII.1

Wykaz opracować technicznych dotyczących obiektu

9

VIII.2

Dane dotyczące opracowania technicznego

10

IX.1

Wykaz protokołów odbioru robót remontowych w obiekcie

11

IX.2

Dane dotyczące dokumentacji technicznej

12

X

Wykaz protokołów awarii i katastrof obiektu

13

XI

Wykaz pozwoleń na zmianę sposobu użytkowania obiektu

14

Plansza 3

I Kolejno:

Osoba upoważniona do dokonywania wpisu

Tablica numer 1

Liczba porządkowa

Naziwko i Imię

Podpis

Okres od

Okres do

1

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Tablea składa się z dwunastu wierszy do uzupełnienia.

Plansza 4

II Dane identyfikacyjne obiektu

Tablica numer 2

1

Nazwa obiektu: Miejsce do uzupełnienia

2

Funkcja obiektu: Miejsce do uzupełnienia

3

Rok zakończenia budowy: Miejsce do uzupełnienia

4

Adres obiektu: Miejsce do uzupełnienia

Kod: Miejsce do uzupełnienia

Miejscowość: Miejsce do uzupełnienia

Gmina: Miejsce do uzupełnienia

Ulica i numer: Miejsce do uzupełnienia

5

Właściciel obiektu: Miejsce do uzupełnienia

Nazwa lub nazwisko: Miejsce do uzupełnienia

Kod i miejscowość: Miejsce do uzupełnienia

Gmina: Miejsce do uzupełnienia

Ulica i numer: Miejsce do uzupełnienia

Numer telefonu: Miejsce do uzupełnienia

5.1

Zmiana właściciela obiektu: Miejsce do uzupełnienia

Nazwa lub nazwisko: Miejsce do uzupełnienia

Kod i miejscowość: Miejsce do uzupełnienia

Gmina: Miejsce do uzupełnienia

Ulica i numer: Miejsce do uzupełnienia

Numer telefonu: Miejsce do uzupełnienia

6

Zarządca obiektu: Miejsce do uzupełnienia

Nazwa lub nazwisko: Miejsce do uzupełnienia

Kod i miejscowość: Miejsce do uzupełnienia

Gmina: Miejsce do uzupełnienia

Ulica i numer: Miejsce do uzupełnienia

Numer telefonu: Miejsce do uzupełnienia

6.1

Zmiana zarządcy obiektu: Miejsce do uzupełnienia

Nazwa lub nazwisko: Miejsce do uzupełnienia

Kod i miejscowość: Miejsce do uzupełnienia

Gmina: Miejsce do uzupełnienia

Ulica i numer: Miejsce do uzupełnienia

Numer telefonu: Miejsce do uzupełnienia

7

Księga wieczysta numer: Miejsce do uzupełnienia

Księga wieczysta numer: Miejsce do uzupełnienia

8

Numer ewidencyjny gruntów: Miejsce do uzupełnienia

9

Protokół odbioru obiektu z dnia: Miejsce do uzupełnienia

Numer: Miejsce do uzupełnienia

10

Pozwolenie na użytkowanie obiektu z dnia: Miejsce do uzupełnienia

Numer: Miejsce do uzupełnienia

Wydane przez: Miejsce do uzupełnienia

Plansza 5

III Spis dokumentacji dołączonej do książki obiektu

Tablica numer 3

Liczba porządkowa

Nazwa dołączonego dokumentu

Ilość stron

Data dołączenia

Podpis

1

Pozwolenie na budowę

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

2

Dokumentacja budowy

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

3

Dokumentacja powykonawcza

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

4

Protokół odbioru obiektu

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

5

Pozwolenie na użytkowanie obiektu

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

6

Instrukcja eksploatacji obiektu (jeśli znajduje się w posiadaniu właściciela obiektu)

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

7

Protokoły kontroli okresowych stanu technicznego sprawności obiektu (według wykazu w tablicy 4)

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

8

Protokoły kontroli okresowych stanu technicznego sprawności i wartości użytkowej całego obiektu (według wykazu w tablicy 5)

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

9

Opracowanie techniczne dotyczące obiektu (według wykazu w tablicy 6)

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

10

Dokumentacja techniczna dotyczącą remontów i modernizacji obiektu (według wykazu w tablicy 811)

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

11

Protokoły awarii i katastrof obiektu (według wykazu w tablicy 10)

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

12

Dokumenty pozwolenia na zmianę sposobu użytkowania obiektuc (według wykazu w tablicy 11)

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Plansza 6

IV Dane techniczne charakteryzujące obiekt

Miejsce do uzupełnienia

Plansza 7

V Plan sytuacyjny obiektu

Plan sytuacyjny obiektu, z zaznaczonymi granicami nieruchomości określający również usytuowanie miejsc przyłączenia obiektu do sieci uzbrojenia terenu oraz armatury lub urządzeń przeznaczanych do odcięcia czynnika dostarczonego za pomocą tych sieci.

Miejsce do uzupełnienia

Plansza 8

VI Wykaz protokołów kontroli okresowych stanu technicznej sprawnośći obiektu

(przeprowadzonych co najmniej raz w roku, artykuł 62 ustęp 1 punkt 1 ustawy)

Tablica numer 4

Liczba porządkowa

Dane kontroli

Numer protokołu

Zakres robót remontowych określonych w protokole kontroli

Data wykonania robót

1

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Tabela posiada dwanaście wierszy do uzupełnienia.

Plansza 9

VII Wykaz protokołów kontroli okresowych stanu technicznej sprawności i wartości użytkowej całego obiektu

(przeprowadzonych co pięć lat, artykuł 62 ustęp 1 punkt 2 ustawy)

Tablica numer 5

Liczba porządkowa

Dane kontroli

Numer protokołu

Zakres robót remontowych określonych w protokole kontroli

Data wykonania robót

1

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Tabela posiada dwanaście wierszy do uzupełnienia.

Plansza 10

VIII.1 Wykaz opracowań technicznych odtyczących obiektu, opinie, oznaczenia techniczne, dokumentacja techniczna i inne opracowania dotyczące obiektu

(przeprowadzonych co pięć lat, artykuł 62 ustęp 1 punkt 2 ustawy)

Tablica numer 6

Liczba porządkowa

Nazwa opracowania

Data. Zlecenie opracowania

Data. Zlecenie odbioru opracowania

Przedmiot opracowania i sposób wykorzystania

Data wykonania robót

1

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Tabela posiada dwanaście wierszy do uzupełnienia.

Plansza 11

VIII.2 Dane dotyczące opracowania technicznego

(liczba porządkowa:(miejsce do uzupełnienia), z tablicy numer 6)

Tablica numer 7

Liczba porządkowa

Wyszczególnienie

Opis

1

Powód zlecenia

Miejsce do uzupełnienia

2

Autor

Miejsce do uzupełnienia

3

Koszt

Miejsce do uzupełnienia

4

Data opracowania

Miejsce do uzupełnienia

5

Sposób realizacji wnioskó i zleceń (nie dotyczy dokumentacji technicznej)

Miejsce do uzupełnienia

Uwagi: miejsce do uzupełnienia.

Nad tytułem tablicy znajduje się adnotacja: rodzaj opracowania wraz z miejscem do uzupełnienia.

Plansza 12

IX.1 Wykaz protokołów odbioru robót remontowych i modernizacyjnych w obiekcie

(przeprowadzonych co najmniej jeden raz w roku, artykuł 62 ustęp 1 punkt 1 ustawy)

Tablica numer 8

Liczba porządkowa

Numer pozwolenia na budowę (jeżeli jest wymagane)

Podstawa realizacji robót (podać liczbę porządkową z tablicy numer 6 zawierającej dane dotyczące dokumentacji technicznej)

Zakres remontu lub modernizacji

Protokół odbioru numer i data

1

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Tabela posiada dwanaście wierszy do uzupełnienia.

Plansza 13

IX.2 Dane dotyczące dokumentacji technicznej

(liczba porządkowa:(miejsce do uzupełnienia), z tablicy numer 8)

Tablica numer 9

Liczba porządkowa

Wyszczególnienie

Opis

1

Autor

Miejsce do uzupełnienia

2

Koszt

Miejsce do uzupełnienia

3

Data opracowania

Miejsce do uzupełnienia

5

Zakres robót przewidzianych dokumentacją techniczną

Miejsce do uzupełnienia

Uwagi: miejsce do uzupełnienia.

Nad tytułem tablicy znajduje się adnotacja: rodzaj opracowania wraz z miejscem do uzupełnienia.

Plansza 14

X Wykaz protokołów awarii i katastrof obiektu

(artykuł 78 ustęp 1 ustawy)

Tablica numer 10

Liczba porządkowa

Data awarii lub ktasrtofy

Data i numer protokołu

Zakres uszkodzeń

Przyczyny awarii lub katastrofy

Data usunięcia uszkodzeń

1

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Uwagi: miejsce do uzupełnienia.

Tabela posiada pięć wierszy do uzupełnienia.

Plansza 15

XI Wykaz pozwoleń na zmianę sposobu użytkowania obiektu

(artykuł 71 ustawy)

Tablica numer 6

Liczba porządkowa

Numer i data. Pozwolenia na budowę (jeżeli jest wymagane)

Numer i data. Protokołu odbioru (podać liczbę porządkową z tablicy numer 6 zawierającej dane dotyczące dokumentacji)

Numer i data. Pozwolenie na zmianę sposobu użytkowania

Zakres dokonanych zmian

Sposób uzytkowania. Przed zmianą

Sposób uzytkowania. Po zmianie

1

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Miejsce do uzupełnienia

Uwagi: miejsce do uzupełnienia.

Tabela posiada pięć wierszy do uzupełnienia.

Powrót do spisu treściPowrót do spisu treści

RbgKtUjCpNyfS
(Uzupełnij).

Powiązane ćwiczenia