Organizowanie utrzymania stanu technicznego obiektów budowlanych zakładu przeróbczego
Organizacja procesu przeróbki kopalin stałych - Technik przeróbki kopalin stałych 311706
Rodzaje kontroli obiektów budowlanych zakładu przeróbczego i uprawnienia niezbędne do ich wykonania
SCHEMAT INTERAKTYWNY
Spis treści
Schemat interaktywny – Podstawowe czynności w książce obiektu budowlanego (KOB) wynikające z prawa budowlanego (PB)Schemat interaktywny – Podstawowe czynności w książce obiektu budowlanego (KOB) wynikające z prawa budowlanego (PB)
Kontrole obiektów budowlanychKontrole obiektów budowlanych
Informacje ogólne o Książce Obiektu BudowlanegoInformacje ogólne o Książce Obiektu Budowlanego
Przykładowe strony Książki Obiektu BudowlanegoPrzykładowe strony Książki Obiektu Budowlanego
1
Schemat interaktywny – Podstawowe czynności w książce obiektu budowlanego (KOB) wynikające z prawa budowlanego (PB)
Klikaj w poszczególne elementy schematu, by wyświetlić kolejne.
Schemat interaktywny numer
Na ekranie widać pierwszy schemat interaktywny przedstawiający podstawowe czynności w Książce Obiektu Budowlanego.
W górnej części ekranu znajduje się tytuł wykresu brzmiący: Podstawowe czynności w Książce Obiektu Budowlanego (KOB) wynikające z Prawa Budowlanego (PB).
W niebieskim prostokącie na górze ekranu znajduje się napis: Książka obiektu budowlanego. Od prostokąta odchodzi pionowo w dół strzałka która łączy się z jasno czerwonym sześciokątem wyboru w którym widoczny jest napis: czy jest wymagana? Po prawej stronie prostokąta znajduje się czerwony okrąg z napisem nie. Od okręgu odchodzi pionowo w dół strzałka łącząca się z niebieskim kołem w środku którego znajduje się napis koniec. Po lewej stronie sześciokąta widoczny jest czerwony okrąg z napisem: tak. Poniżej znajdują się trzy niebieskie prostokąty połączone strzałkami w których znajdują się w kolejności następujące komunikaty: Utworzenie Książki Obiektu Budowlanego (KOB), Dokonanie wpisów w Książkę Obiektu Budowlanego (KOB), Planowanie okresowych przeglądów technicznych. Od niebieskiego prostokąta z tekstem: Planowanie okresowych przeglądów technicznych odchodzi pionowo w dół pionowa strzałka łącząca się z jasnoczerwonym sześciokątem decyzyjnym w którym znajduje się napis: Czy obiekt ma powierzchnię większą niż lub powierzchnia jego dachu ma więcej niż . Po obu stronach okna decyzji znajdują się czerwone okręgi. W okręgu po lewej widnieje napis tak. W okręgu po prawej znajduje się opis nie. Od okręgu z odpowiedzią nie odchodzi pionowa strzałka łącząca się z niebieskim prostokątem z tekstem wymagane wykonanie przeglądu raz do roku. Od okręgu z napisem nie odchodzi pionowo w dół strzałka łącząca się z niebieskim prostokątem z napisem: wymaganie wykonania przeglądu dwa razy do roku. Od obu niebieskich prostokątów) odchodzą strzałki pionowo w dół łączące się z niebieskim prostokątem z tekstem: wymagany przegląd pięcioletni. Od okna z wymaganym przeglądem pięcioletnim odchodzi strzałka zawracając do niebieskiego prostokąta w którym widoczny jest napis: dokonywanie wpisów w Książce Obiektu Budowlanego.
Schemat interaktywny numer
Na ekranie widać drugi schemat interaktywny przedstawiający najważniejsze działania odnotowywane w Książce Obiektu Budowlanego.
W górnej części ekranu znajduje się tytuł wykresu brzmiący: Najważniejsze działania odnotowywane w Książce Obiektu Budowlanego (KOB) wynikające z Prawa Budowlanego (PB).
W niebieskim prostokącie na górze ekranu znajduje się napis: Książka obiektu budowlanego. Od prostokąta odchodzi pionowo w dół strzałka która łączy się z jasno czerwonym sześciokątem wyboru w którym widoczny jest napis: czy jest wymagana? Po prawej stronie prostokąta znajduje się czerwony okrąg z napisem nie. Od okręgu odchodzi pionowo w dół strzałka łącząca się z niebieskim kołem w środku którego znajduje się napis koniec. Po lewej stronie sześciokąta widoczny jest czerwony okrąg z napisem: tak. Poniżej znajdują się trzy niebieskie prostokąty połączone strzałkami w których znajdują się w kolejności następujące komunikaty: Utworzenie Książki Obiektu Budowlanego (KOB), Dokonanie wpisów w Książkę Obiektu Budowlanego (KOB), Planowanie okresowych przeglądów technicznych. Od drugiego prostokąta z tekstem: Dokonanie wpisów w Książkę Obiektu Budowlanego (KOB) odchodzi w poziomie strzałka łącząca trzy kolejne niebieskie prostokąty z następującymi tekstami: Działania wynikające ze zgłoszeń użytkowników o usterkach lub uszkodzeniach, Plan remontów, Plan działań utrzymywanych (konserwacyjnych). Od Planu remontów odchodzi pionowo w dół strzałka łącząca się z niebieskim prostokątem w którym znajduje się napis: prowadzenie działań remontowych. Od niebieskiego prostokąta z tekstem: Planowanie okresowych przeglądów technicznych odchodzi pionowo w dół pionowa strzałka łącząca się z jasnoczerwonym sześciokątem decyzyjnym w którym znajduje się napis: Czy obiekt ma powierzchnię większą niż lub powierzchnia jego dachu ma więcej niż . Po obu stronach okna decyzji znajdują się czerwone okręgi. W okręgu po lewej widnieje napis tak. W okręgu po prawej znajduje się opis nie. Od okręgu z odpowiedzią nie odchodzi pionowa strzałka łącząca się z niebieskim prostokątem z tekstem wymagane wykonanie przeglądu raz do roku. Od okręgu z napisem nie odchodzi pionowo w dół strzałka łącząca się z niebieskim prostokątem z napisem; wymaganie wykonania przeglądu dwa razy do roku. Od obu niebieskich prostokątówb) odchodzą strzałki pionowo w dół łączące się z niebieskim prostokątem z tekstem: wymagany przegląd pięcioletni. Od okna z wymaganym przeglądem pięcioletnim odchodzi strzałka zawracając do niebieskiego prostokąta w którym widoczny jest napis: dokonywanie wpisów w Książce Obiektu Budowlanego.
Schemat interaktywny numer
Na ekranie widać trzeci schemat interaktywny przedstawiający algorytm przygotowania do kontroli obiektu budowlanego.
W górnej części ekranu znajduje się tytuł wykresu brzmiący: Algorytm przygotowania do kontroli obiektu budowlanego.
W niebieskim prostokącie na górze ekranu znajduje się napis: Książka obiektu budowlanego. Od prostokąta odchodzą pionowo w dół trzy strzałki które łączą się z niebieskimi prostokątami w których znajdują się następujące opisy: Zbiór dokumentów do eksploatacji (z odbioru do użytkowania), Raport zestawienie informacji o obiekcie, Wyniki kontroli. Od prostokąta z napisem Raport zestawienie informacji o obiekcie odchodzą pionowo w dół dwie strzałki. Strzałka po lewej stronie łączy się z niebieskim prostokątem w którym jest napis: Zbiorze zestawienie potrzeb kontroli okresowych (raport). Strzałka po prawej stronie łączy się z niebieskim prostokątem z tekstem: Zbiorcze zestawienia. Do tego samego prostokąta dochodzi strzałka z prostokąta z tekstem: Wyniki Kontroli. Od niebieskiego prostokąta z napisem: zbiorcze zestawienia odchodzi pionowo w dół strzałka która łączy się najpierw z polem Plan remontów które następnie łączy się z niebieskim prostokątem z napisem: Realizacja. Zarówno prostokąt z napisem realizacja jak i prostokąta z napisem: Zbiorcze zestawienie potrzeb kontroli okresowych (raport) łączą się poniżej z czerwonym sześciokątnym elementem z napisem Decyzja. Od sześciokąta z napisem decyzja biegnie pionowo w dół strzałka łącząca się najpierw z niebieskim prostokątem: Harmonogram kontroli, od którego odchodzi pionowo w dół kolejna strzałka łącząca się z sześciokątnym elementem z napisem; Decyzja. Do tego elementu dochodzi również strzałka łącząca niebieski prostokąt z tekstem: zbiór dokumentów do eksploatacji (z odbioru do użytkowania). Poniżej sześciokąta z napisem decyzja znajdują się cztery kolejne niebieskie prostokąty z napisami: Zakres kontroli Organizacja kontroli, Realizacja kontroli, Wyniki kontroli, które są połączone ze sobą strzałkami. Od ostatniego elementu czyli prostokąta z napisem wynik kontroli biegnie strzałka, która łączy się z początkowym niebieskim prostokątem z napisem: Książka obiektu budowlanego.
Plansza
Typ kontroli | Kiedy | Wymagane uprawnienia |
|---|---|---|
Kontrole wynikające z przepisów prawa budowlanego:
|
|
|
Plansza
Typ kontroli | Kiedy | Wymagane uprawnienia |
|---|---|---|
Kontrole systemów ogrzewania i klimatyzacji(wynika z przepisów Ustawa z dnia sierpnia roku o charakterystyce energetycznej budynków)
|
| Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej lub kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych. |
Plansza
Typ kontroli | Kiedy | Wymagane uprawnienia |
|---|---|---|
Kontrole wynikające z przepisów przeciwpożarowych:(wynika z przepisów rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia czerwca roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów.)
|
|
|
Plansza
Typ kontroli | Kiedy | Wymagane uprawnienia |
|---|---|---|
Kontrole wynikające z przepisów o dozorze technicznym:
| ||
Kontrole wynikające z innych przepisów w szczególności z Prawa pracy, BHP i przepisów sanitarnych
| ||
Plansza
Dokonując adnotacji w Książce Obiektu Budowlanego osoba ją wykonująca zobowiązuje się przestrzegać zasad:
wprowadzać wpisy systematycznie i z zachowaniem odpowiedniej chronologii (zgodnie z datami występowania okoliczności, które wymagają odnotowania),
wprowadzać wpisy tego samego dnia, w którym wystąpiły powyższe okoliczności,
każda adnotacja powinna zawierać dane identyfikujące dany dokument (istotne ustalenia tegoż dokumenty, jak również dane osoby wystawiającej dokument) ,
każdy wpis powinien być jednoznaczny i możliwie zwięzły,
dokonywać poprawek przekreślając wyrazy pojedynczą linią (istotna jest także data i podpis osoby, która dokonała zmiany).
Zasady i czas przechowywania KOB: ,
książka obiektu powinna zostać założona w dniu przekazania do użytku obiektu budowlanego i oddana do systematycznego jej prowadzenia w okresie jej użytkowania
strony Książki powinny być ponumerowane i zabezpieczone, w taki sposób by niemożliwe było ich usunięcie lub wymiana,
KOB powinna mieć zachowany format oraz być wykonywana w trwały, zapewniający jej użyteczność przez cały czas jej użytkowania,
po wypełnieniu książka obiektu zostaje założony kolejny tom (uwzględniając na stronie tytułowej numer tomu i datę, w którym go założono),
na stronie tytułowej powinny się znaleźć podstawowe informacje o obiekcie budowlanym oraz samej książce danego obiektu,
KOB należy przechowywać przez cały okres istnienia obiektu.
Plansza
Budowa
KOB:
dane określające osobę upoważnioną do dokonania wpisu,
dane identyfikujące obiekt,
dokładny spis dokumentacji, którą załączono do książki obiektu,
techniczne dane, które charakteryzują kontrolowany obiekt,
plan sytuacyjny obiektu,
spis protokołów okresowych kontroli stanu technicznego, w jakim znajduje się obiekt,
spis protokołów okresowych kontroli stanu technicznego, oraz przydatności do użytkowania obiektu,
spis opracowań technicznych, które dotyczą obiektu,
dane, które dotyczą bezpośrednio opracowania technicznego,
spis protokołów dotyczących odbioru robót remontowych w obiekcie,
dane, które dotyczą dokumentacji technicznej,
spis protokołów awarii i katastrof obiektu,
lista pozwoleń upoważniających do zmiany sposobu użytkowania obiektu.
Powrót do spisu treściPowrót do spisu treści
Przykładowe strony Książki Obiektu Budowlanego
Plansza
Właściciel (zarządca obiektu) | Miejsce do uzupełnienia | ||
Książka obiektu budowlanego, tom: | |||
Nazwa obiketu: | |||
Adres obiektu: | |||
Data zalożoenia książki obiektu: | |||
Wpis o zakończeniu książki obiketu: | |||
Nazwisko i imię osoby upoważnionej do dokonywania wpisów: | Data zamknięcia: | Data założenia nowej książki: | Podpis: |
Poniżej tytułu znajduje się dodatkowa informacja: Pierwsza strona to strona tytułowa – tu znajdują się jedynie podstawowe informacje, któe pozwalają zidentyfikować obiekt.
Plansza
Na drugiej stronie znajduje się spis treści wraz z odpowiadającymi poszczególnym kwestią stronami. Ważne jest bowiem z punktu widzenia przepisów prawa budowlanego, by w każdej KOB znajdowała się taka sama zawartość i odpowiednia ilość stron. Nie ma też możliwości załączania dodatkowych stron, a jedynie uregulowaną zasadami możliwością jest kontynuowanie książki zakładając jej kolejny tom. W spisie treści znajdują się:
Liczba porządkowa | Wyszczególnienie | Strona |
|---|---|---|
Osoba upoważniona do dokonania wpisu | ||
Dane identyfikacyjne obiektu | ||
Spis dokumentacji dołączonej do książki obiektu | ||
Dane techniczne charakteryzujące obiekt | ||
Plan sytuacyjny obiektu | ||
Wykaz protokołów okresowych kontroli stanu technicznego obiektu | ||
Wykaz protokołów okresowych kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu | ||
Wykaz opracować technicznych dotyczących obiektu | ||
Dane dotyczące opracowania technicznego | ||
Wykaz protokołów odbioru robót remontowych w obiekcie | ||
Dane dotyczące dokumentacji technicznej | ||
Wykaz protokołów awarii i katastrof obiektu | ||
Wykaz pozwoleń na zmianę sposobu użytkowania obiektu |
Plansza
Kolejno:
Osoba upoważniona do dokonywania wpisu
Liczba porządkowa | Naziwko i Imię | Podpis | Okres od | Okres do |
|---|---|---|---|---|
Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia |
Tablea składa się z dwunastu wierszy do uzupełnienia.
Plansza
Dane identyfikacyjne obiektu
Nazwa obiektu: Miejsce do uzupełnienia | |||
Funkcja obiektu: Miejsce do uzupełnienia | |||
Rok zakończenia budowy: Miejsce do uzupełnienia | |||
Adres obiektu: Miejsce do uzupełnienia | |||
Kod: Miejsce do uzupełnienia | Miejscowość: Miejsce do uzupełnienia | Gmina: Miejsce do uzupełnienia | |
Ulica i numer: Miejsce do uzupełnienia | |||
Właściciel obiektu: Miejsce do uzupełnienia | |||
Nazwa lub nazwisko: Miejsce do uzupełnienia | Kod i miejscowość: Miejsce do uzupełnienia | ||
Gmina: Miejsce do uzupełnienia | Ulica i numer: Miejsce do uzupełnienia | Numer telefonu: Miejsce do uzupełnienia | |
Zmiana właściciela obiektu: Miejsce do uzupełnienia | |||
Nazwa lub nazwisko: Miejsce do uzupełnienia | Kod i miejscowość: Miejsce do uzupełnienia | ||
Gmina: Miejsce do uzupełnienia | Ulica i numer: Miejsce do uzupełnienia | Numer telefonu: Miejsce do uzupełnienia | |
Zarządca obiektu: Miejsce do uzupełnienia | |||
Nazwa lub nazwisko: Miejsce do uzupełnienia | Kod i miejscowość: Miejsce do uzupełnienia | ||
Gmina: Miejsce do uzupełnienia | Ulica i numer: Miejsce do uzupełnienia | Numer telefonu: Miejsce do uzupełnienia | |
Zmiana zarządcy obiektu: Miejsce do uzupełnienia | |||
Nazwa lub nazwisko: Miejsce do uzupełnienia | Kod i miejscowość: Miejsce do uzupełnienia | ||
Gmina: Miejsce do uzupełnienia | Ulica i numer: Miejsce do uzupełnienia | Numer telefonu: Miejsce do uzupełnienia | |
Księga wieczysta numer: Miejsce do uzupełnienia | Księga wieczysta numer: Miejsce do uzupełnienia | ||
Numer ewidencyjny gruntów: Miejsce do uzupełnienia | |||
Protokół odbioru obiektu z dnia: Miejsce do uzupełnienia | Numer: Miejsce do uzupełnienia | ||
Pozwolenie na użytkowanie obiektu z dnia: Miejsce do uzupełnienia | Numer: Miejsce do uzupełnienia | Wydane przez: Miejsce do uzupełnienia | |
Plansza
Spis dokumentacji dołączonej do książki obiektu
Liczba porządkowa | Nazwa dołączonego dokumentu | Ilość stron | Data dołączenia | Podpis |
|---|---|---|---|---|
Pozwolenie na budowę | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | |
Dokumentacja budowy | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | |
Dokumentacja powykonawcza | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | |
Protokół odbioru obiektu | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | |
Pozwolenie na użytkowanie obiektu | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | |
Instrukcja eksploatacji obiektu (jeśli znajduje się w posiadaniu właściciela obiektu) | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | |
Protokoły kontroli okresowych stanu technicznego sprawności obiektu (według wykazu w tablicy ) | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | |
Protokoły kontroli okresowych stanu technicznego sprawności i wartości użytkowej całego obiektu (według wykazu w tablicy ) | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | |
Opracowanie techniczne dotyczące obiektu (według wykazu w tablicy ) | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | |
Dokumentacja techniczna dotyczącą remontów i modernizacji obiektu (według wykazu w tablicy i ) | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | |
Protokoły awarii i katastrof obiektu (według wykazu w tablicy ) | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | |
Dokumenty pozwolenia na zmianę sposobu użytkowania obiektuc (według wykazu w tablicy ) | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia |
Plansza
Dane techniczne charakteryzujące obiekt
Miejsce do uzupełnienia
Plansza
Plan sytuacyjny obiektu
Plan sytuacyjny obiektu, z zaznaczonymi granicami nieruchomości określający również usytuowanie miejsc przyłączenia obiektu do sieci uzbrojenia terenu oraz armatury lub urządzeń przeznaczanych do odcięcia czynnika dostarczonego za pomocą tych sieci.
Miejsce do uzupełnienia
Plansza
Wykaz protokołów kontroli okresowych stanu technicznej sprawnośći obiektu
(przeprowadzonych co najmniej raz w roku, artykuł ustęp punkt ustawy)
Liczba porządkowa | Dane kontroli | Numer protokołu | Zakres robót remontowych określonych w protokole kontroli | Data wykonania robót |
|---|---|---|---|---|
Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia |
Tabela posiada dwanaście wierszy do uzupełnienia.
Plansza
Wykaz protokołów kontroli okresowych stanu technicznej sprawności i wartości użytkowej całego obiektu
(przeprowadzonych co pięć lat, artykuł ustęp punkt ustawy)
Liczba porządkowa | Dane kontroli | Numer protokołu | Zakres robót remontowych określonych w protokole kontroli | Data wykonania robót |
|---|---|---|---|---|
Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia |
Tabela posiada dwanaście wierszy do uzupełnienia.
Plansza
Wykaz opracowań technicznych odtyczących obiektu, opinie, oznaczenia techniczne, dokumentacja techniczna i inne opracowania dotyczące obiektu
(przeprowadzonych co pięć lat, artykuł ustęp punkt ustawy)
Liczba porządkowa | Nazwa opracowania | Data. Zlecenie opracowania | Data. Zlecenie odbioru opracowania | Przedmiot opracowania i sposób wykorzystania | Data wykonania robót |
|---|---|---|---|---|---|
Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia |
Tabela posiada dwanaście wierszy do uzupełnienia.
Plansza
Dane dotyczące opracowania technicznego
(liczba porządkowa:(miejsce do uzupełnienia), z tablicy numer )
Liczba porządkowa | Wyszczególnienie | Opis |
|---|---|---|
Powód zlecenia | Miejsce do uzupełnienia | |
Autor | Miejsce do uzupełnienia | |
Koszt | Miejsce do uzupełnienia | |
Data opracowania | Miejsce do uzupełnienia | |
Sposób realizacji wnioskó i zleceń (nie dotyczy dokumentacji technicznej) | Miejsce do uzupełnienia |
Uwagi: miejsce do uzupełnienia.
Nad tytułem tablicy znajduje się adnotacja: rodzaj opracowania wraz z miejscem do uzupełnienia.
Plansza
Wykaz protokołów odbioru robót remontowych i modernizacyjnych w obiekcie
(przeprowadzonych co najmniej jeden raz w roku, artykuł ustęp punkt ustawy)
Liczba porządkowa | Numer pozwolenia na budowę (jeżeli jest wymagane) | Podstawa realizacji robót (podać liczbę porządkową z tablicy numer zawierającej dane dotyczące dokumentacji technicznej) | Zakres remontu lub modernizacji | Protokół odbioru numer i data |
|---|---|---|---|---|
Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia |
Tabela posiada dwanaście wierszy do uzupełnienia.
Plansza
Dane dotyczące dokumentacji technicznej
(liczba porządkowa:(miejsce do uzupełnienia), z tablicy numer )
Liczba porządkowa | Wyszczególnienie | Opis |
|---|---|---|
Autor | Miejsce do uzupełnienia | |
Koszt | Miejsce do uzupełnienia | |
Data opracowania | Miejsce do uzupełnienia | |
Zakres robót przewidzianych dokumentacją techniczną | Miejsce do uzupełnienia |
Uwagi: miejsce do uzupełnienia.
Nad tytułem tablicy znajduje się adnotacja: rodzaj opracowania wraz z miejscem do uzupełnienia.
Plansza
Wykaz protokołów awarii i katastrof obiektu
(artykuł ustęp ustawy)
Liczba porządkowa | Data awarii lub ktasrtofy | Data i numer protokołu | Zakres uszkodzeń | Przyczyny awarii lub katastrofy | Data usunięcia uszkodzeń |
|---|---|---|---|---|---|
Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia |
Uwagi: miejsce do uzupełnienia.
Tabela posiada pięć wierszy do uzupełnienia.
Plansza
Wykaz pozwoleń na zmianę sposobu użytkowania obiektu
(artykuł ustawy)
Liczba porządkowa | Numer i data. Pozwolenia na budowę (jeżeli jest wymagane) | Numer i data. Protokołu odbioru (podać liczbę porządkową z tablicy numer zawierającej dane dotyczące dokumentacji) | Numer i data. Pozwolenie na zmianę sposobu użytkowania | Zakres dokonanych zmian | Sposób uzytkowania. Przed zmianą | Sposób uzytkowania. Po zmianie |
|---|---|---|---|---|---|---|
Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia | Miejsce do uzupełnienia |
Uwagi: miejsce do uzupełnienia.
Tabela posiada pięć wierszy do uzupełnienia.