Publikacja pomaga w łamaniu stereotypów, szukaniu nowatorskich rozwiązań oraz tworzeniu warunków do wszechstronnego rozwoju dzieci na pierwszym etapie edukacyjnym. Jednocześnie może przyczynić się do postrzegania szkoły jako miejsca przyjaznego, pozwalającego na rozwijanie uzdolnień i ujawnianie talentów. Polecana jest wszystkim, którzy chcą szkoły odpowiadającej wyzwaniom XXI wieku (wstęp, s.7). Zastosowane w niej ilustracje mogą stać się przydatne przy niewerbalnym opisie przestrzeni szkolnej dla uczniów ze SPE.

Otwórz linkhttps://www.szkolazklasa.org.pl/wp‑content/uploads/2016/11/sala_katalog_broszura_030815‑1.pdfOtwórz link

Źródło: Wieczorek, A, Stefańska, J., Kaczan, R., Rycielska, L., Rycielski, P. (2015). Instytut Badań Edukacyjnych., Publikacja opracowana w ramach projektu systemowego: Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych.