Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Pobierz materiał do EPUB Pobierz materiał do MOBI Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki

Temat

Sprawdzenie wiadomości z prezentacji multimedialnych

Etap edukacyjny

Drugi

Podstawa programowa

Klasy VII i VIII

II. Programowanie i rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń cyfrowych. Uczeń:

3) korzystając z aplikacji komputerowych, przygotowuje dokumenty i prezentacje, także w chmurze, na pożytek rozwiązywanych problemów i własnych prac z różnych dziedzin (przedmiotów), dostosowuje format i wygląd opracowań do ich treści i przeznaczenia, wykazując się przy tym umiejętnościami:

d) tworzenia prezentacji multimedialnej, wykorzystując tekst, grafikę, animację, dźwięk i film, stosuje hiperłącza.

Czas

45 minut

Cel ogólny

Sprawdzenie wiadomości z prezentacji multimedialnych.

Cele szczegółowe

1. Uzyskanie informacji o postępach uczniów.
2. Zarządzanie organizacją i czasem w trakcie sprawdzianu.
3. Porozumiewanie się w języku angielskim, rozwijanie podstawowych kompetencji naukowo‑technicznych oraz informatycznych, kształtowanie umiejętności uczenia się.

Efekty uczenia

Uczeń:
Uzyskuje informację na temat stopnia opanowania wiedzy.

Metody kształcenia

1. Odwrócona klasa.
2. Test sprawdzający.

Formy pracy

Praca indywidualna.

Etapy lekcji

Wprowadzenie do lekcji

Uczniowie przed sprawdzianem zapoznają się z metodami zarządzania i organizacją czasem w trakcie sprawdzianu.

Nauczyciel omawia schemat punktowania zadań na sprawdzianie.
Omówienie systemu oceniania.
Ocena pozytywna od 40% prawidłowo rozwiązanych zadań.
Ocena negatywna poniżej 40% prawidłowo rozwiązanych zadań.

Realizacja lekcji

TEST WIADOMOŚCI

R8QK01NiXhJYa
Plik do pobrania z pytaniami testowymi w języku polskim.
File to download
Source: GroMar Sp. z o.o., licencja: CC BY 3.0.

Podsumowanie lekcji

Omówienie każdego zadania: prawidłowa odpowiedź, nieprawidłowa odpowiedź.
Za każde prawidłowo rozwiązane zadanie uczeń otrzymuje 1 punkt.