ewolucja()
siatka[n][n] ← {}
inicjalizuj_siatke()
wypisz_siatke()
Dopóki trwa gra wykonuj:
rand()
Sleep()
system("cls")
wprintf()
_setmode(_fileno(stdout), _O_U16TEXT);
_setmode(_fileno(stdin), _O_U16TEXT);, 3. _set(_fileno(stdout), _O_U16TEXT);, 4. _setmode(_fileno(stdout), _O_U4TEXT);
, 3. _set(_fileno(stdout), _O_U16TEXT);, 4. _setmode(_fileno(stdout), _O_U4TEXT);
_set(_fileno(stdout), _O_U16TEXT);
_setmode(_fileno(stdout), _O_U4TEXT);
int zywi_sasiedzi[ROZMIAR_SIATKI][ROZMIAR_SIATKI]; for(int i = 0; i < ROZMIAR_SIATKI; i++) { for(int j = 0; j < ROZMIAR_SIATKI; j++) { zywi_sasiedzi[i][j] = luka do uzupełnienia } } for(int i = 0; i < ROZMIAR_SIATKI; i++) { for(int j = 0; j < ROZMIAR_SIATKI; j++) { if(siatka[i][j] == MARTWA && zywi_sasiedzi[i][j] == luka do uzupełnienia ) siatka[i][j] = luka do uzupełnienia ; else if(siatka[i][j] == ZYWA) if(zywi_sasiedzi[i][j] luka do uzupełnienia 2 || zywi_sasiedzi[i][j] luka do uzupełnienia 3) siatka[i][j] = luka do uzupełnienia ; } }
SDL_SetRenderDrawColor()
SFML_SetRenderDrawColor()
SDL_SetRendererDrawColor()
SDL_SetRenderColor()
y+1
x-1
siatka
MARTWA
polcz_zywych_sasiadow()
int policz_zywych_sasiadow(int y, int x, bool siatka[][ROZMIAR_SIATKI]) { int ile = 0; for (int i = luka do uzupełnienia ; i <= y + 1; i++) { for (int j = x - 1; j <= luka do uzupełnienia ; j++) { if (i >= 0 && j >= 0 && i < ROZMIAR_SIATKI && j < ROZMIAR_SIATKI && siatka[i][j] == luka do uzupełnienia ) luka do uzupełnienia ; } } if (siatka[y][x] == ZYWA) luka do uzupełnienia ; return luka do uzupełnienia ; }