Wskaż, które zdania na temat wskaźników są prawdziwe. Możliwe odpowiedzi: 1. Wskaźniki umożliwiają dostęp do zmiennych zdefiniowanych poza funkcją., 2. Wskaźniki mogą zmniejszyć długość naszego programu, a zarazem ułatwić analizą kodu., 3. Wskaźniki, w przeciwieństwie do wartości standardowych zmiennych nie są przechowywane w komórkach pamięci., 4.
Riq1DELkjqO4B1
Ćwiczenie 2
Wymyśl pytanie na kartkówkę związane z tematem materiału.
Wymyśl pytanie na kartkówkę związane z tematem materiału.
Źródło: Contentplus.pl Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
R18E5jjRpPoih2
Ćwiczenie 3
Wybierz jedno nowe słowo poznane podczas dzisiejszej lekcji i ułóż z nim zdanie.
Wybierz jedno nowe słowo poznane podczas dzisiejszej lekcji i ułóż z nim zdanie.
Źródło: Contentplus.pl Sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
RU0FzxRWKY6xx2
Ćwiczenie 4
Wstaw w tekst słowa aby uzyskać prawidłową definicję dynamiczengo programowania. Programowanie dynamiczne polega na identyfikowaniu prostych 1. największego, 2. większe, 3. mniejsze, 4. zapamiętywane, 5. problemów, 6. najmniejszego, 7. podproblemów w ramach całego problemu i rozwiązywaniu ich, zaczynając od 1. największego, 2. większe, 3. mniejsze, 4. zapamiętywane, 5. problemów, 6. najmniejszego, 7. podproblemów z nich. Wyniki mniejszych podproblemów są 1. największego, 2. większe, 3. mniejsze, 4. zapamiętywane, 5. problemów, 6. najmniejszego, 7. podproblemów lub przechowywane do późniejszego wykorzystania przez kolejne 1. największego, 2. większe, 3. mniejsze, 4. zapamiętywane, 5. problemów, 6. najmniejszego, 7. podproblemów podproblemy.
Wstaw w tekst słowa aby uzyskać prawidłową definicję dynamiczengo programowania. Programowanie dynamiczne polega na identyfikowaniu prostych 1. największego, 2. większe, 3. mniejsze, 4. zapamiętywane, 5. problemów, 6. najmniejszego, 7. podproblemów w ramach całego problemu i rozwiązywaniu ich, zaczynając od 1. największego, 2. większe, 3. mniejsze, 4. zapamiętywane, 5. problemów, 6. najmniejszego, 7. podproblemów z nich. Wyniki mniejszych podproblemów są 1. największego, 2. większe, 3. mniejsze, 4. zapamiętywane, 5. problemów, 6. najmniejszego, 7. podproblemów lub przechowywane do późniejszego wykorzystania przez kolejne 1. największego, 2. większe, 3. mniejsze, 4. zapamiętywane, 5. problemów, 6. najmniejszego, 7. podproblemów podproblemy.
R753VyC9n0rUf2
Ćwiczenie 5
Przypisz przedstawione cechy do odpowiedniego rodzaju pamięci. Sterta Możliwe odpowiedzi: 1. Zwiększone ryzyko przepełnienia, 2. Wyjątkowo rzadkie przypadki przepełnienia pamięci, 3. Przechowuje m.in. tymczasowe zmienne, 4. Powolna dealokacja pamięci, 5. Do obiektów przechowywanych w tym rodzaju pamięci odwołujemy się z użyciem referencji i wskaźników, 6. Szybkie operacje ze względu na prostotę struktury Stos Możliwe odpowiedzi: 1. Zwiększone ryzyko przepełnienia, 2. Wyjątkowo rzadkie przypadki przepełnienia pamięci, 3. Przechowuje m.in. tymczasowe zmienne, 4. Powolna dealokacja pamięci, 5. Do obiektów przechowywanych w tym rodzaju pamięci odwołujemy się z użyciem referencji i wskaźników, 6. Szybkie operacje ze względu na prostotę struktury
Przypisz przedstawione cechy do odpowiedniego rodzaju pamięci. Sterta Możliwe odpowiedzi: 1. Zwiększone ryzyko przepełnienia, 2. Wyjątkowo rzadkie przypadki przepełnienia pamięci, 3. Przechowuje m.in. tymczasowe zmienne, 4. Powolna dealokacja pamięci, 5. Do obiektów przechowywanych w tym rodzaju pamięci odwołujemy się z użyciem referencji i wskaźników, 6. Szybkie operacje ze względu na prostotę struktury Stos Możliwe odpowiedzi: 1. Zwiększone ryzyko przepełnienia, 2. Wyjątkowo rzadkie przypadki przepełnienia pamięci, 3. Przechowuje m.in. tymczasowe zmienne, 4. Powolna dealokacja pamięci, 5. Do obiektów przechowywanych w tym rodzaju pamięci odwołujemy się z użyciem referencji i wskaźników, 6. Szybkie operacje ze względu na prostotę struktury
RrGKKdIGpBjCW2
Ćwiczenie 6
Wstaw w tekst odpowiednie słowa kluczowe aby uzyskac poprawne wyjaśnienie tablic statycznych i dynamicznych. Tablica 1. pamięci, 2. nie wiemy, 3. dynamiczna, 4. wiemy, 5. tablic, 6. dynamiczny, 7. statyczna, 8. dynamicznymi, 9. stały utworzona jest w czasie kompilacji, przez określenie rozmiaru w kodzie źródłowym ma 1. pamięci, 2. nie wiemy, 3. dynamiczna, 4. wiemy, 5. tablic, 6. dynamiczny, 7. statyczna, 8. dynamicznymi, 9. stały rozmiar i nie można jej modyfikować w czasie wykonywania. To podejście zwykle wystarcza, o ile dokładnie wiemy, jakie są nasze wymagania dotyczące danych. Załóżmy, że 1. pamięci, 2. nie wiemy, 3. dynamiczna, 4. wiemy, 5. tablic, 6. dynamiczny, 7. statyczna, 8. dynamicznymi, 9. stały, jakiego rozmiaru będą nasze dane. W takim przypadku możemy użyć 1. pamięci, 2. nie wiemy, 3. dynamiczna, 4. wiemy, 5. tablic, 6. dynamiczny, 7. statyczna, 8. dynamicznymi, 9. stały dynamicznych. W językach programowania istnieje możliwość przypisania 1. pamięci, 2. nie wiemy, 3. dynamiczna, 4. wiemy, 5. tablic, 6. dynamiczny, 7. statyczna, 8. dynamicznymi, 9. stały do tablic w czasie wykonywania programu. Proces ten jest znany jako 1. pamięci, 2. nie wiemy, 3. dynamiczna, 4. wiemy, 5. tablic, 6. dynamiczny, 7. statyczna, 8. dynamicznymi, 9. stały alokacja pamięci, a tablice utworzone w czasie wykonywania nazywane są tablicami 1. pamięci, 2. nie wiemy, 3. dynamiczna, 4. wiemy, 5. tablic, 6. dynamiczny, 7. statyczna, 8. dynamicznymi, 9. stały.
Wstaw w tekst odpowiednie słowa kluczowe aby uzyskac poprawne wyjaśnienie tablic statycznych i dynamicznych. Tablica 1. pamięci, 2. nie wiemy, 3. dynamiczna, 4. wiemy, 5. tablic, 6. dynamiczny, 7. statyczna, 8. dynamicznymi, 9. stały utworzona jest w czasie kompilacji, przez określenie rozmiaru w kodzie źródłowym ma 1. pamięci, 2. nie wiemy, 3. dynamiczna, 4. wiemy, 5. tablic, 6. dynamiczny, 7. statyczna, 8. dynamicznymi, 9. stały rozmiar i nie można jej modyfikować w czasie wykonywania. To podejście zwykle wystarcza, o ile dokładnie wiemy, jakie są nasze wymagania dotyczące danych. Załóżmy, że 1. pamięci, 2. nie wiemy, 3. dynamiczna, 4. wiemy, 5. tablic, 6. dynamiczny, 7. statyczna, 8. dynamicznymi, 9. stały, jakiego rozmiaru będą nasze dane. W takim przypadku możemy użyć 1. pamięci, 2. nie wiemy, 3. dynamiczna, 4. wiemy, 5. tablic, 6. dynamiczny, 7. statyczna, 8. dynamicznymi, 9. stały dynamicznych. W językach programowania istnieje możliwość przypisania 1. pamięci, 2. nie wiemy, 3. dynamiczna, 4. wiemy, 5. tablic, 6. dynamiczny, 7. statyczna, 8. dynamicznymi, 9. stały do tablic w czasie wykonywania programu. Proces ten jest znany jako 1. pamięci, 2. nie wiemy, 3. dynamiczna, 4. wiemy, 5. tablic, 6. dynamiczny, 7. statyczna, 8. dynamicznymi, 9. stały alokacja pamięci, a tablice utworzone w czasie wykonywania nazywane są tablicami 1. pamięci, 2. nie wiemy, 3. dynamiczna, 4. wiemy, 5. tablic, 6. dynamiczny, 7. statyczna, 8. dynamicznymi, 9. stały.
R1Q1WgCy0opOZ2
Ćwiczenie 7
Wskaż, które zdania na temat obiektów dynamicznych są prawdziwe. Możliwe odpowiedzi: 1. Zwolnienie pamięci przeznaczonej dla obiektu dynamicznego jest tożsame z działaniem destruktora., 2. Obiekty dynamiczne tworzone są podczas kompilacji., 3. Obiekty dynamiczne zazwyczaj umieszczane są na stercie., 4. Do tworzenia obiektów dynamicznych wykorzystuje się wskaźniki.
RMtc7ubT0T0nU3
Ćwiczenie 8
Wymyśl pytanie na kartkówkę związane z tematem materiału.
Wymyśl pytanie na kartkówkę związane z tematem materiału.