Sprawdź się
Pokaż ćwiczenia:
Ćwiczenie 1
Ćwiczenie 2
Ćwiczenie 3
Ćwiczenie 3
Ćwiczenie 4
Ćwiczenie 5
Ćwiczenie 6
Połącz pojęcia i ich definicje. procesy stawania się Możliwe odpowiedzi: 1. pierwsza zasada, 2. dzieło Barucha Spinozy, 3. byt o określonych właściwościach, 4. Deleuze i Guattari arché Możliwe odpowiedzi: 1. pierwsza zasada, 2. dzieło Barucha Spinozy, 3. byt o określonych właściwościach, 4. Deleuze i Guattari substancja Możliwe odpowiedzi: 1. pierwsza zasada, 2. dzieło Barucha Spinozy, 3. byt o określonych właściwościach, 4. Deleuze i Guattari Etyka Możliwe odpowiedzi: 1. pierwsza zasada, 2. dzieło Barucha Spinozy, 3. byt o określonych właściwościach, 4. Deleuze i Guattari
Połącz pojęcia i ich definicje.
dzieło Barucha Spinozy, byt o określonych właściwościach, pierwsza zasada, Deleuze i Guattari
procesy stawania się | |
arché | |
substancja | |
Etyka |
Ćwiczenie 7
Wskaż zdania fałszywe i prawdziwe. Tales stworzył szkołę milezyjską. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. Heraklit z Efezu uznawał, że wszystko podlega nieustającej zmianie. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz. René Descartes był uczniem Demokryta. Możliwe odpowiedzi: Prawda, Fałsz
Wskaż zdania fałszywe i prawdziwe.
Twierdzenie | Prawda | Fałsz |
Tales stworzył szkołę milezyjską. | □ | □ |
Heraklit z Efezu uznawał, że wszystko podlega nieustającej zmianie. | □ | □ |
René Descartes był uczniem Demokryta. | □ | □ |
Ćwiczenie 8
Scharakteryzuj poglądy Demokryta z Abdery, Platona i René Descartesa.
Przenieś elementy do właściwych komórek tabeli.
Demokryt z Abdery | René Descartes | Platon |
---|---|---|
Ćwiczenie 8